New norwegian site on LDing

I’m gonna write this post in norwagian since this has nothing to do whit others that norwegians.

Jeg har fått lagt ut en side på norsk som omhandler det med å bli lucid for nybegynnere. Dette er fordi jeg mener LDing bør læres tidlig, før man har lært alle de veldig vanskelige ordene som dukker opp i engelske LD sider. All den grafiske utformingen er ugjort, så hvis noen vil hjelpe med den, mail meg på lolland@netcom.no siden er ikke ferdig ennå og serveren ser ut til å være litt ustabil for øyeblikket (vet ikke hvorfor). Spre adressen til så mange som mulig så flest mulig kan oppleve det magiske i drømmene.
La drømmen komme til virkelighet - home.no/lucid

All LD and OBE documents are unmoved but the linking adress is now home.no/lucid/link.htm

Jeg tok en kikk på hjemmensiden din, og den så bra ut :happy: . Når hjemmesiden din blir mer komplett, vil jeg se nøyere på den, og gi tilbakemeldinger. Tilbakemelding er viktig, ikke sant? :wink:

Flot side! Der er ikke så mange sider om LD her i norden! :smile:

Nå er siden ferdig (for en stund) med ny layout. La alle nordmenn få vite om siden. Kjøper meg domene snart, lurer bare på hva den skal hete. Jeg har tenkt på enten lucid.no, home.no/lucid. Gi forslag hvis dere har noen!

Vi norske er veldig aktive på denne siden, vi står for nesten 10% (9,39% eller så) av alle postinger og er det landet med færrest innbyggere som er representert på denne siden. Det er litt kult.

Vel siden ble ikke helt pen da jeg gikk inn på den. Jeg orker ikke å forklare bla bla bla om hva som gikk skeis, så jeg tok heller en screenshot og la det på hjemmesideplassen min. Her er linken.
Og forresten: det er et punktum for mye i linken din, så jeg fikk beskjed om at siden ikke fantes da jeg prøvde å gå inn på den. Men da jeg fjernet punktummet i linken, kom jeg inn :smile: Kommer med mer tilbakemeldinger siden.

EDIT: Ikke www.das.no, det gir assosiasjoner til “dass”.

hmm… maybe I should learn another language…or at least get a translator…hehe

Jeg tok en ny gjennomgang, og vi ligger nå på 11,34 prosent, hvis vi regner med meg, DJem, ulrik_tr, musicman og Bananeter.

Jeg er ikke fra norge, men Danmark :smile:

Oops, lett å ta feil da… :blush:

Beklager litt sen tilbakemelding, men jeg glemte dene topicen. Vel, den lit store feilen på siden som gjorde at du fikk det bildet du fikk var jeg ikke klar over, jeg lagde siden med opera og har faktisk ikke prøvd den med IE før nå og jeg ser feilen. Jeg har desverre ingen peiling på åssen jeg kan rette dette. Jeg finner nåk en løsning snart, men nå er det sommer og jeg føler ikke akkurat for å jobbe med dette uansett. Prøv opera ( opera.no ) så vil du se at siden er helt perfekt :smile:

Ja det er late sommerdager nå. I disse dager har jeg nok med å jobbe i hagen, og ellers være så lat som mulig :smile: