|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
Geplaatst: Vr 13 Feb, 2004 |
|
|
| JJJ schreef: |
Misschien is het leuk, ook om het forum weer wat meer bij elkaar te brengen en de saamhorigheid te verhogen, om wat meer georganiseerd WILD te gaan beoefenen.
Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan het oprichten van een "WILD-club" ( ), buiten het WILD topic om, waarvan de leden tesamen proberen WILD (beter) te leren. Ervaringen kunnen uitgewisseld worden, alsmede tips gegeven. Misschien kan elk lid dan aan het begin van de maand zijn stand van zaken op dat moment en zijn doelstellingen voor die maand duidelijk aangeven, gevolgd door een gezamenlijke evaluatie aan het eind van de maand.
Dat alles zonder enige competitie, maar gewoon om er samen van te leren! Mijns inziens wordt het WILD-topic daarmee niet gepasseerd, omdat daar nog altijd meer algemene tips en vragen geplaatst kunnen worden.
Is er animo voor zoiets?
JJJ |
JA! Ik wil wel meedoen.
Nog geen uur geleden op deze vrijdagmiddag heb ik weer een succesvolle WILD gedaan!
Het was heel erg grappig, ik droomde zo'n 5 minuten lang in tekenfilmbeelden. Ik voelde de trillingen (dacht bij mezelf: Yes, werd weer eens tijd!), voelde dat ik weggeslingerd werd naar links en ik zag wat lichtflitsen.
Toen vormde zich voor mij een beeld, van een tekenfilmvrouwtje en haar twee kinderen die doodsbang voor mij wegrenden. Haha, dat gaf wel een kick. Daarna allerlei tekenfilmfiguren die groter en kleiner werden en zich precies zo gedroegen als ik verwachtte. Ze deden er werkelijk alles aan om mij bang te maken door zich plotseling op te blazen en met roze en lichtblauwe modder naar me te gooien. Ik was hier echter niet van onder de indruk Tegelijkertijd hoorde ik heel veel onzin in mijn hoofd. Waaronder de volgende dialoog:
[Vrouwenstem]:"Is dat echt het beste wat je kan? Meen je dat serieus?"
[Mannenstem]: "Ja, sorry, meer dan mijn best kan ik niet doen. Drink je weleens tequilla?"
[Vrouwenstem]: "Tequilla, dat is jezelf urenlang uitsloven voor je moeder."
[Mannenstem:] : "Niet als je bij Albert Heijn werkt, daar verdien je twee keer zo veel.
Typisch was trouwens wel dat ik geen invloed kon uitoefenen in mijn droom. Ook zag ik een dikke zwarte band om de tekenfilm heen, alsof ik naar een breedbeeld televisie zat te kijken. Ik kon mijn mond en gezichtspiertjes trouwens wel voelen en enigzins bewegen. Mijn lichaam bewegen kon niet.
Maarrem, ik wil best bij de club hoor
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
42 |
LDs:
|
|
Geplaatst: Za 14 Feb, 2004 |
|
|
Doe ook mee, want het wordt nu toch echt eens tijd dat ik met WILD doorzet. Nou nu gelijk maar aan de WBTB+WILD (tis nu zaterdag 7:30)
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Za 14 Feb, 2004 |
|
|
Zeg Wouter, ik heb vannacht gedroomd dat jij hier postte en dat je zei dat je na die fase met die trillingen op bomen en cijfercirkels(o.i.d.) moest gaan letten. Met een cijfercirkel bedoelde je iets dat op een klok leek maar geen wijzers had, en in plaats van de cijfers 1 t/m 12 willekeurige nummers had. Kan dat?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
|
Geplaatst: Ma 16 Feb, 2004 |
|
|
| Schone slaper schreef: |
Zeg Wouter, ik heb vannacht gedroomd dat jij hier postte en dat je zei dat je na die fase met die trillingen op bomen en cijfercirkels(o.i.d.) moest gaan letten. Met een cijfercirkel bedoelde je iets dat op een klok leek maar geen wijzers had, en in plaats van de cijfers 1 t/m 12 willekeurige nummers had. Kan dat?  |
Lol ik heb nog nooit die trillingen ervaren, en over bomen en cijfercirkels weet ik ook niks. Sorry, geen telepathie
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Ma 16 Feb, 2004 |
|
|
Ja leuk hoor. Heeft ie t ander topic gesloten. K ben te lui om hier mn laatste bericht opnieuw te posten, maar dat betekent niet dat ik m niet kan kwooten
| ikkuh schreef: |
Hmm. Ik heb het vannacht geprobeerd, terwijl ik best moe was. Deze keer kreeg ik geen onverwachte stuiptrekkingen, maar de trillingen. Ik ben niet verder gekomen, omdat ik weer wakker werd door geluiden.
|
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Ma 23 Feb, 2004 |
|
|
Ik werd vannacht om 5:22 wakker en heb maarliefst 7x WILD uitgevoerd!
Zo vaak is het me nog nooit gelukt, maar ik heb het bijgehouden en ik voelde 7x de trillingen.
In totaal heb ik 3 LD's gehad.
Wat me opviel, is dat ik zelfs met mijn ogen open de trillingen kon voelen. Daarna vielen ze ineens dicht.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
|
Geplaatst: Di 24 Feb, 2004 |
|
|
Wow respect!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
|
Geplaatst: Wo 25 Feb, 2004 |
|
|
Zow, netjes!
Als je nou even precies beschrijft hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, hebben wij er ook nog iets aan
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Wo 25 Feb, 2004 |
|
|
Ik werd dus midden in de nacht wakker en bevond me in zo'n toestand van half slapen, half wakker zijn. Als je jezelf dan in voelt slapen moet je goed je bewustzijn zien te bewaren. Dat lukt alleen door oefening. Ook moet je tijdens WILD, zodra je iets ziet, constant RC's doen. Anders laat je misschien een mooie LD liggen!
<mod>Deel 2 van het GROTE WILD topic kan hier gevonden worden. </mod>
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |