|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
|
LDs:
| | |
|
| Droomdagboek |
Geplaatst: Za 03 Mei, 2003 |
|
|
hmja heeft iemand tips hiervoor, want ik ben bezig om m'n dromen te onthouden (alleen lukt het niet echt ) Wat ook gebeurd:
Ik word wakker midden in de nacht, ik heb gedroomd. Ik herriner flarden van m'n droom, maar ik heb geen zin om die op te schrijven. Ik wil ZO VERSCHRIKKELIJK GRAAG weer verder slapen. Dat doe ik dan ook, ik denk "f*ck maar dat verrekte boek, dalik slaap ik niet meer", maar 's morgens heb ik er toch spijt van. Heeft iemand hier ook tips voor. Wat ook rot is: ik herriner m'n dromen 's morgens niet meer, maar in de loop van de dag weer wel. Maar dan ben ik dus meestal op weg naar school (ik moet een uur fietsen) en dan is er geen pen en papier bij de hand, dit werkt bij mij erg irriterend, want dan vergeet ik dus m'n dromen. Komt dit ook bij jullie voor?
enne, sorry als dit wazig geschreven is, maar ik ben behoorlijk moe....
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs: pffftt...
|
|
Geplaatst: Zo 04 Mei, 2003 |
|
|
uuh.. mischien een klein boeke en pen meenemen als je weg gaat? ik zou het echt niet weten..
of gewoon er sterk over gaan nadenk als je iets herinnert.. daardoor herinner je het later beter
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
| | |
|
|
|
|
| Repression schreef: |
uuh.. mischien een klein boeke en pen meenemen als je weg gaat? ik zou het echt niet weten..
of gewoon er sterk over gaan nadenk als je iets herinnert.. daardoor herinner je het later beter |
Ja, da's mischien een optie, thanx.
Maar dat is ook zo: je loopt door school en opeens schiet je wat te binnen over een droom. Je pakt je noteblock om een notitie te maken. "Hé man wat doe jij nou?!" "Ja ff me droom opschrijven van vannacht."
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nja, als je het vervelend vind dat mensen er naar vragen of het misschien gek vinden, zal je jezelf daar over heen moeten zetten of het subtieler doen.
Je zou overigens ook een tekening van een bepaald gedeelte van je droom kunnen maken. Ik weet niet of dat goed helpt, maar het geeft soms een beter idee dan een stukje tekst.. of je kan het allebij doen natuurlijk
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
| | |
|
|
Geplaatst: Ma 05 Mei, 2003 |
|
|
ok thanx (Y)
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma 05 Mei, 2003 |
|
|
np
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
|
Geplaatst: Zo 25 Mei, 2003 |
|
|
je kunt misschien pen en papier meenenmen en als je droom weer in je op komt stop je even met fietsen en schrijf ej hem op , je kunt hem ook steeds herhalen in je hoofd en als je dan op schoo,bent schrijf je hem daar op. D je kunt ook als je wakker word alles meteen opschrijven , dit hoeft niet helemaal maar doe het eens gewoon in steekwoorden zodat je later op de dag je droom helemaal op kan schrijven dat hoeft maar een minuut te duren.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |