|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
21 |
LDs:
| | |
|
| Ah nee, niet hij weer... |
Geplaatst: Wo 11 Okt, 2006 |
|
|
Ik droom zowat iedere week dat ik kan vliegen. Maar er is ook altijd iemand in mijn droom aanwezig. Die persoon is er ALTIJD. Het is een ex-klasgenoot van me. Heus, ik vind hem aardig, maar ik irriteer me er 's ochtends aan als ik wakker word en ik herinner me dat hij in mijn droom zat. Misschien een leuke RC, hem een trap verkopen en kijken hoe ie reageerd
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
XoINEn nu ga je dansen..
 |
|
|
22 |
LDs:
|
|
|
|
Uuh praat met hem en vraag wat hij in jouw droom heeft tezoeken
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23
|
Berichten: 2252 Lid sinds: 20-11-2005 Laatst gezien: 18-6-2013
LDs:
|
|
|
|
| Gamenerd schreef: |
Uuh praat met hem en vraag wat hij in jouw droom heeft tezoeken  |
Nee schoppen is veel leuker
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
25 |
LDs:
|
|
|
|
Zo'n gevoel heb ik ook bij een oude vriendin van me. Nu al 5 jaar geleden en ik droom nog regelmatig over haar. Ze is meestal gewoon dan een vriendin van me maar zelf vind ik het vreselijk irritant als ik wakker word en er achter komt dat ze er weer is geweest terwijl ik me in het dagelijks leven niet eens met haar bezig hou.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Za 14 Okt, 2006 |
|
|
Dan is er een reden waarom hij je "achtervolgt". als je de ergernis kwijt bent. Of als je weet waarom je het vervelend vind, want er is iets gebeurd of iets niet, waardoor je de aaanwezigheid niet leuk vind... probeer eens te praten, als je blijft verstoppen , dan blijf je verstoppen.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Wo 18 Okt, 2006 |
|
|
Hij achtervolgt je niet, maar als dat zo'n vaste gezel is is dat om je juist zekerder te maken. Hij is een onderdeel van je eigen "vehikel" jij splitst jezelf in een ik-figuur en iemand met eigenschappen die jij jezelf minder toedicht (kunnen, weten, evt stabiliteit, minder bezorgd?). Eventueel ook nog dat jullie samen in een auto zitten of iets dergelijks, ook een onderdeel van je zelf.
Een persoon bij je fungeert als een "angstverdeler" (samen kun je minder bang zijn of meer aan kunnen) en waarschijnlijk is het contact ook niet communicatief maar is het zo ontzettend vanzelfsprekend dat jullie met z'n tweeën ergens naar toe gaan. Ik moet me sterk vergissen als dit niet zo is. Zo'n personage is nog wel eens foetsie zogauw je je niet meer verplaatst maar in een situatie terecht komt waar je wat te ervaren hebt na de rit of wandeling. Het kan zijn dat als je in binnenshuis situaties van die persoon mocht dromen, dat het wel een communicatief iets is, dan is hij of zij ook niet meer je reisgezel op een reis en heeft dan een andere functie.
Zeker niet trappen en schelden en schoppen want dat doe je dan alleen maar tegen jezelf. En dat verdien je niet, je verdient beter, je verdient ontwikkeling en je bent capabel genoeg of je moet jezelf wel heel dom vinden. Het is je gegund. Van harte. Ik zou zelf niemand ook maar toewensen dat die morgen nog evenveel weet of kan als vandaag. Jij?
Maar eens kijken of jij zelf die eigenschappen kunt ontwikkelen die je nu nog aan die persoon toedicht en hij of zij zal geleidelijk minder als je gezel in die dromen voorkomen. Alles wat hij of zij doet dicht jij jezelf nog niet toe. Misschien valse bescheidenheid. Het zit immers wel in je anders had je dat ook niet als een soort gezel buiten je ik-figuur geplaatst. Alleen zou je mogelijk minder op je gemak zijn als je je situaties nog eens voor de geest haalt, hoe je die zelf zou nemen. Bij mij was er ook zo'n gezel namelijk, en ik deed er wat aan en nu zijn het uiteenlopende personen die ook ietsje meer "op maat" zijn in de situatie.
Geen zorgen dus, het is te veranderen en het kan ook heus goedschiks. Als je je er aan ergert geeft dit inderdaad aan dat het tijd is om aan deze ontwikkeling te werken. Succes.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |