EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

waarschuwing - klik niet op onbekende links van nieuwe leden

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 17-10-2017
LDs:

waarschuwing - klik niet op onbekende links van nieuwe leden
BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007  Reageer met quote

De laatste tijd zijn er veel spam bots actief. Dit zijn programmaatjes die zich aanmelden op het forum en dan links plaatsen.

KLIK HIER NIET OP

Er zitten meestal virussen of trojan horses of heel veel andere irritante dingen op je computer zodra je hebt geklikt.

De moderators verwijderen dit soort berichten en bannen de poster zodra het wordt gezien maar we zijn niet altijd even snel erbij.

Dus reageer niet op dit soort berichten. Ze worden vanzelf weggehaald. PM pasQuale en post dan ook in het topic dat je mij al ge-PM't hebt, anders zit mijn PM box snel vol

Dank voor jullie medewerking smile

back to top
B.
^_^
LD4all lid
26
Laatst gezien: 2-10-2013
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007  Reageer met quote

vanochtend stond er nog zo'n filmpje op het forum, als je op de link hebt geklikt om dat activex bestand te downloaden moet je deze link ff proberen: http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t5 0296.html

back to top
Kikkie
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 14 Jan, 2007  Reageer met quote

Ehh.. moet ik deze link nou wel of niet vertrouwen?? wink (heb er niet op geklikt...)

Trouwens, nu we het er toch over hebben, ik krijg best vaak Engelstalige spam waar ik niets van begrijp, terwijl ik toch een spam-filter op mijn computer heb zitten. Laatst probeerde ik de afzenders te blokkeren, maar het wordt steeds vanaf een ander mail-adres verzonden, ik kreeg er juist steeds meer. Gemiddeld zo'n 3 mailtjes per dag. Nu verwijder ik ze weer gewoon, omdat blokkeren toch niet helpt. Kan dit komen doordat ik op dit forum wel eens ergens op geklikt heb? Omdat dit ook een Engelstalig gedeelte heeft, bedoel ik.

back to top
B.
^_^
LD4all lid
26
Laatst gezien: 2-10-2013
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Ma 15 Jan, 2007  Reageer met quote

Deze link hierboven kun je gewoon vertrouwen, ik heb hem hier gepost, omdat ik zelf in zo'n spyware ding was getrapt. En bij deze post op pchelper.nl staat hoe je die videoactivexobject kan verwijderen.

Ik heb ook een tijdje last gehad van spam, maar ik bleef gewoon blokkeren en niet lezen. Dan houd het op een gegeven moment op. Met een hotmail adres kan je natuurlijk gewoon een nieuwe maken.

back to top
MVX
Mister Nice Guy
LD4all lid
29
Laatst gezien: 15-3-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 30 Jan, 2007  Reageer met quote

Wat je bij Hotmail of Live zoals dat tegenwoordig misschien heet, kan doen is een veilige lijst maken met alle emailadressen die naar je mailen, maar hou er wel rekening mee dat dan ook goeie emailtjes geblokkeerd kunnen worden.

Ik had volgens mij gedaan alle emailadressen die op een bepaald onbekend iets eindigden (achter de @ dus) die blokkeerde ik en dat hielp wel goed. smile

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.