EN | NL | FR

Drugs in LD's

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Presto
LD4all lid
LD4all lid
30
Laatst gezien: 16-11-2008
LDs:

Drugs in LD's
BerichtGeplaatst: Di 23 Jan, 2007  Reageer met quote

Ik heb weleens gedroomt dat ik per ongeluk een xtc had ingenomen. Ik kon toen zo in een keer de hele wereld rond rennen Hebben jullie wel eens drugs gebruikt in een LD?

back to top
Tomara
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2008
LDs:

Nope, in het dagelijks leven heb ik geen interesse in drugs en in dromen heb ik ze zeker niet nodig smile

Wat ik soms wel doe is lekker (veel) eten. Vooral snoep, chocolade...

back to top
Presto
LD4all lid
LD4all lid
30
Laatst gezien: 16-11-2008
LDs:

Ik gebruik van mijn leven niet hoor, maar gewoon ik vraag me af of het dan het zelfde zou zijn.

back to top
Realmosa
LD4all lid
LD4all lid
28
Laatst gezien: 28-8-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 04 Feb, 2007  Reageer met quote

Als jij van XTC in het echte leven de hele wereld rond kan rennen, zou ik dat heel erg knap van je vinden. wink5

back to top
Ketama
LD4all lid
LD4all lid
32
Laatst gezien: 17-9-2007
LDs: tel kwijt

BerichtGeplaatst: Wo 11 Apr, 2007  Reageer met quote

ik heb wel vaker drugservaringen in dromen, sterker nog: de meeste keren dat ik lucide word is met behulp van drugs in mijn droom. zo nam ik een keer paddo's in mijn droom, en keek ik dus anders naar de omgevinvg, ik zei tegen mezelf: " Wauw wat is alles toch zo mooi! het lijkt wel een droom." en dan kom ik er altijd wel achter dat ik droom.. dit is mij nu al een aantal keer gebeurt met van allerlei soorten drugs, en het leuke ervan is, soms voel je het effect van de drugs zelfs nog nadat ik lucide ben geworden, maar dan zonder kater

(maar misschien komt dat omdat ons menselijk brein zelf al drugs aanmaakt bij het slapen en dromen waardoor je al in een ander 'state of mind' zit, nl. DMT)

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 16-9-2014
LDs: 20

Het lijkt mij ook vet om een keer drugs in een droom te gebruiken en dan de hele droom laten spacen :D

back to top
in lak'ech
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 9-7-2007
LDs:

Ik herbeleef paddo trips wel eens in me dromen
maar zoals hiervoor al gezegt is worden dromen veroorzaakt door dimethyltriptamine (DMT). En dit is de meest hevige psychedelische stof die de mensheid tot nu toe kent. Elke droom is dus een drugservaring.

back to top
in lak'ech
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 9-7-2007
LDs:

meestal word door psychedelica alles veel intenser en in dromen dus ook. Dit zorgt voor confrontatie met je situatie en met jezelf. Gebruiken hier veel mensen dromen (of psychedelica) om innerlijk te ontwikkelen via zelfreflectie en zelfconfrontatie?

back to top
Oneironaut
Fortunafortesadiuvat
LD4all lid
Laatst gezien: 17-3-2019
LDs:

in lak'ech schreef:
meestal word door psychedelica alles veel intenser en in dromen dus ook. Dit zorgt voor confrontatie met je situatie en met jezelf. Gebruiken hier veel mensen psychedelica om innerlijk te ontwikkelen via zelfreflectie en zelfconfrontatie?

Dit is wel interessante materie. Ik lees dat je zelf al wat ervaring er mee hebt. Misschien een topicje aanmaken?

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28

ik wil natuurlijk niet het boze adminnetje spelen (wink5)
maar kijk dit ff:
Quote:
Drugs gerelateerde topics zijn ook niet toegestaan. Dit geldt ook voor commentaren in droomdagboeken.

Dit is omdat drugs en LD niets met elkaar te maken hebben, en sinds sommige mensen zo graag een LD willen hebben zou dit ze kunnen aanzetten om een drug te gaan proberen in de hoop lucide te worden. Dit is absoluut niet de bedoeling van deze site. Daarom hebben we nu strenge regels betreffende drugs gerelateerde berichten. Ook mondde elke drugs gerelateerde discussie meestal uit op een hevig anti/pro drugs discussie.

Als je een stof in verband met LD's wilt bespreken is dat alleen toegestaan als dit veilig, legaal and vrij verkrijgbaar is.

Laatst aangepast door B. op Do 12 Apr, 2007, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Oneironaut
Fortunafortesadiuvat
LD4all lid
Laatst gezien: 17-3-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 12 Apr, 2007  Reageer met quote

Ow..
Nja...
Dan maar niet.
Beetje vaag tho.

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28

BerichtGeplaatst: Do 12 Apr, 2007  Reageer met quote

Maar is de stof vrij, legaal en veilig verkrijgbaar? Dan mag het natuurlijk wel grin

back to top
SepHroT
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 29-7-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Apr, 2007  Reageer met quote

Om terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp, ik had niet al te lang geleden een hele bewuste niet lucide droom.
Ik droomde dat ik in een park aan het wandelen was, eerst was ik nog niet zo heel erg bewust over deze droom, toen was alles ook zwaarder en minder helder waar te nemen.

In RL hing ik vroeger veel rond in een park, waar veel mensen kwamen om te hangen, daar werd veel geblowed en soms ook wel eens hard drugs gebruikt. Waar overigens veel mensen daar wel fel tegen waren. Zelf ben ik gestopt met drinken en blowen. Meer dan dat heb ik ook nooit gebruikt, wel heb ik voor sommige geestverruimde psychidelische drugs veel interesse. Maar die discussie gaat over echte drugs en niet droom drugs.

Toen kwam ik opeens een van "mijn hangtijd" vrienden tegen en die gaf mij een pilletje, ik nam het aan en slikte het in een keer weg. Opeens werd ik bewuster en vroeg mezelf af waarom ik dat had gedaan en realiseerde me dat ik dit nooit in het echte leven zou doen. Helaas trok ik niet de conclusie dat ik droomde... Na het innemen van het pilletje veranderde mijn percepti op de wereld. Ik slenterde over een paadje en zag dat alles, waaronder alle mensen, heel erg langzaam gingen. Toen kwam ik aan bij een groepje vrienden die op het gras zaten. De jongen die mij het pilletje had gegeven vertelde iedereen dat hij amfetemine (speed) had genomen. Iemand in het groepje vertelde dat als je speed gebruikt dat je dan een telepathisch vermogen om emoties te lezen beter niet kan doen, omdat je dan misselijk wordt. Ik wou eigenlijk niet vertellen dat ik het ook had genomen, maar zoals dat gaat bij dromen floepte het er toen zo uit. Ik bevestigde namelijk de uitspraak van deze persoon, door te vertellen dat ik dit op het moment ook aan het doen was. Dit ging gepaard met de vele gevoelens van mij en de groep, waar ik op dat moment bewust van was. Daarna kreeg ik een golf van misselijkheid van de bijwerking van die telepathische kracht.
Ik droomde nog een tijdje door met dit effect en de rest is versluimerd geraakt door mijn geheugen. Alles wat hierna gebeurde herrinner ik me nu alleen maar als fragmenten.

Het is heel interressant hoe in dromen er dingen ongelofelijk realistisch kunnen worden nagebootst. Nou weet ik niet of een speed trip ook zo is, maar ik ervaarde het wel als een realistische trip.

back to top
Falafel
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 9-5-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 29 Apr, 2007  Reageer met quote

ik heb zelf wel, in een (overigens niet lucide) droom paddo's gegeten en het was zo vreemd. want het wel effect op me, alleen niet zoals paddo's normaal op me inwerken, ik kreeg midden in mijn "beeld" het midden van mijn zicht dus. een soort van paarse vlek te zien en vandaaruit kwamen de hele tijd paarse kronkels die ja, nou ja door mijn beeld bleven vlechten...
ik ben benieuwd of je jezelf in je droom ook puur op wilskracht in zo'n psychedelische staat kan krijgen... dus zonder in te beelden dat je daadwerkelijk een drugs inneemt..

back to top
Artemis
LD4all lid
LD4all lid
32
Laatst gezien: 3-6-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 10 Mei, 2007  Reageer met quote

leuke droom SepHrot.
zelf heb ik ook zo'n stadspark hang periode gehad komt me allemaal veelste bekend voor.

Ik droomde ooit eens dat ik met vrienden xtc ging nemen en toen bleek het achteraf laxeer middel te zijn 8D wwoops

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: