EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Tijdelijk LD4all forum

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Qu
Founder
LD4all lid
Qu heeft een LD4all Quest gehaald!
44
Chat Mods
Researchers
Laatst gezien: 17-10-2017
LDs:

Tijdelijk LD4all forum
BerichtGeplaatst: Za 03 Mrt, 2007  Reageer met quote

Hi allemaal,

zoals jullie misschien gemerkt hadden is de site enige dagen plat geweest. We zitten nu op een tijdelijke server tot ik weer toegang heb tot de echte server.

Daarom kan er voornamelijk alleen maar gelezen worden op het forum. Ik heb een reddingsboot forum gemaakt waar je in de tussentijd kunt posten. Alles wat daar gepost is zal verdwenen zijn als we weer op de echte server terecht kunnen.

Dit was de meest recente backup die ik had van het forum. Op de echte server staat alles nog, het is alleen momenteel niet toegankelijk.

Als het goed is zijn we eind van deze week (rond 9 maart) weer terug op de echte server.

let op Als je je geregistreerd hebt na 8 februari moet je je account opnieuw aanmaken. Ook alle PM's gestuurd na 8 februari zijn op dit forum niet aanwezig.

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 12 Mrt, 2007  Reageer met quote

update

De update is dat er eigenlijk niets te melden is...

Wel, het is 9 maart geweest en nog steeds geen teken van leven... Ik hoop dat ik morgen meer informatie krijg over wanneer ze denken dat het nu weer online komt.

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 13 Mrt, 2007  Reageer met quote

update

Ik heb vandaag te horen gekregen dat het nog minstens 60 dagen gaat duren voordat het datcenter terug online is

daarom ga ik verhuizen.

ik ben in onderhandeling met een paar providers en zal zo snel mogelijk verhuizen naar een nieuwe server.

het is onduidelijk of de backups nog toegankelijk worden gemaakt. Gelukkig is dit forum niet zo actief waardoor er niet zo veel posts verloren zijn gegaan in 2 weken, maar elke post is er natuurlijk eentje.

ik hoop voor 1 april over te zijn naar een nieuwe host.

back to top
AlwAysWhy?
Yellow Magnetic Sun
LD4all lid
29
Laatst gezien: 18-12-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 14 Mrt, 2007  Reageer met quote

Hey Pasquale,

Succes met het overstappen naar een nieuwe provider, hopelijklukt het snel, want vind het zelf altijd leuk hier te zijn.

Gelukkig heb ik bijna al mijn dromen uit DD kunnen kopieren naar Word, nu nog de vraag of je recente backupp weet te bemachtigen, succes ermee en ik wacht wel af, ^^

GreetZzzz Paul

back to top
Qu
Founder
LD4all lid
44
Chat Mods
Researchers
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 15 Mrt, 2007  Reageer met quote

dank je paul smile

Ik heb nog steeds geen goede (lees: betaalbare en met een goede reputatie) provider kunnen vinden, dus we blijven op de tijdelijke server tot ik weet waarheen ik ga verhuizen.

Ik heb dus alle forums weer opengezet dus overal kan gepost worden. Dit forum pak ik in en neem ik mee als we gaan verhuizen. Echter, voor de zekerheid, maak zeker zelf een backup van de posts die je niet kwijt wilt raken (zoals je droomdagboek). Dit geldt voor dingen die je vanaf nu post.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.