|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
22 |
LDs: 20-
| | |
|
|
Geplaatst: Ma 17 Sep, 2007 |
|
|
Ik heb al een keer gevlogen in een LD , maar wat me ook supervet lijkt is vliegen in een scenario waar het s'nachts is en waar de maan schijnt en het een beetje bewolkt is en dat je dan boven de wolken vliegt.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
20 |
LDs: Een paar
|
|
|
|
| Cloud schreef: |
Ik heb al een keer gevlogen in een LD , maar wat me ook supervet lijkt is vliegen in een scenario waar het s'nachts is en waar de maan schijnt en het een beetje bewolkt is en dat je dan boven de wolken vliegt.  |
-ziet het voor zich-
Oeh yeah Met heeel veel sterren
Laatst aangepast door Ambsi op Di 18 Sep, 2007, in totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
28
|
LDs: veel krijgen
|
|
|
|
Oh man! Ik heb echt zin om weer lucide te worden.
Eerst ga ik dan heel mn lijstje af, zo lang mogelijk mijn ego geven wat het wil. Tot ik verzadigd ben. Dan ga ik mediteren in mijn droom en 1 worden met het universum! En daarna niet in de droom
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
21 |
LDs:
|
|
Geplaatst: Zo 09 Dec, 2007 |
|
|
het lijkt mij wel leuk om:
1. een gedeelde droom te hebben met iemand (alleen wie? iedereen die ik ken zou me voor gek verklaren )
2. wat vaker lucide worden, en niet alleen 's ochtends vlak voor het wakker worden
3. door een spiegel stappen (lijkt me zo maf!)
4. naar school gaan in mijn droom en dan eindelijk die leuke jongen uit mn klas aanspreken
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Za 05 Jan, 2008 |
|
|
Mijn doe-lijst in een LD
1) Vliegen
2) Bekende mensen ontmoeten
3) Onderwaterwereld onderzoeken
4) Praten met dieren! xD
5) Toveren en magische krachten hebben! xD (zoals in tekenfilms)
Daar hou ik het dan wel bij
Xx.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
16
|
LDs: 4
|
|
Geplaatst: Di 08 Jan, 2008 |
|
|
Mijn eigen huis inrichten
Was altijd al leuk. Ik wil ook graag eens een quest doen
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
26 |
LDs: om de nacht
|
|
Geplaatst: Wo 27 Feb, 2008 |
|
|
ook ik heb een afwerklijstje wat ik sowieso nog wil bereiken tijdens een lucide-droom.
1. mezelf 1 laten worden met de droom. (ik heb het al een paar keer geprobeerd, heb gemediteert in me droom, maar dat heeft nog niet gewerkt. begin deze week ging ik vliegen en spreidde me armen, ik probeerde een beetje in DBZ stijl alle energie in me op te nemen, dit lukte aardig. helaas deed ik me ogen dicht in me droom. ik voelde me even heel relaxt maar werd daarna meteen wakker. Dus deze kan ik nog niet doorkruizen.)
2. het gevoel van vliegen geheel door te krijgen, precies weten wat ik voel en prikkel. (als ik onderbewust precies weet wat vliegen inhoud, kan ik het bewust gaan proberen )
3. de tijd doorspoelen, ik wil de toekomst zien. wil ook wel het verleden zien, maar ik wil wel weten hoe mijn onderbewustzijn naar de toekomst kijkt.
4. praten met DC's die mij precies vertellen hoe de dromenwereld in elkaar zit, en de wel gekende vraag waarom leef ik is natuurlijk ook wel leuk.
5. mijn angsten overwinnen, ik heb vroeger veel nachtmerries gehad die ik heel bewust mee maakte. Toch heb ik altijd met 1 nachtmerrie veel moeite gehad, deze droom heb ik zeker 100de keren gehad van me 5e tot 16de leeftijd. In deze droom voelde ik me wakker worden, iemand pakte me beet en trekt me naar achter. het klinkt zo simpel als je het schrijft. maar het angstgevoel wat ik daar bij voel is best extreem. ik heb me ook nooit omgedraaid, heb ook geen idee wat er is. maar ik was altijd versteend zodra hij/zij me pakte, ik kon me niet bewegen en voelde alleen een hand die mijn schouder vastpakte. Toch meot ik me een keer omdraaien, ik ben nu zoveel meer bezig met dromen dan vroeger. dat ik nu kan zeggen dat het een droom was. Toendertijd was het te realistich en heb ik me nooit beseft dat het een droom was. toch moet het mogelijk zijn om deze droom op te roepen, ik heb het vaak genoeg ervaren.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23
|
Berichten: 2476 Lid sinds: 30-12-2007 Laatst gezien: 16-5-2013
LDs: 414
|
|
Geplaatst: Vr 04 Apr, 2008 |
|
|
Afwerklijstje...Ik noem het eerder een verlanglijstje lol..
-Angsten overwinnen (done!)
-Met mezelf praten, met als doel dingen te ontdekken dat ik in het dagelijkse heden niet wist of kon op komen
-Vliegen over groene velden, lijkt me geweldig!
-Naar de schommel gaan die ik altijd zie in meditaties
-Een gedeelde droom met een speciale vriend van me
-Atlantis en avalon! Wel elk in een andere droom uiteraard lijkt mij prachtige steden
Dat is ongeveer alles.
Edit: nee fout, teleportatie, scheppen en tijdreizen lijken me ook wel wat!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
28
|
LDs: veel krijgen
|
|
Geplaatst: Vr 04 Apr, 2008 |
|
|
haha.. sinds de film jumper is teleportatie mijn manier van reizen geworden
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
16
|
|
|
Geplaatst: Di 08 Apr, 2008 |
|
|
Voor mijn lucide boodschappenlijstje
[x] Quest halen
[ ] Een dier worden
[ ] Een droomidee opdoen
[ ] Een huis inrichten
[ ] Harry Potter uitnodigen
[x] Mijn eiland bezoeken
[ ] Een voedselgevecht houden [leuk voor in de kerk ]
Laatst aangepast door FlixDreamer op Ma 16 Feb, 2009, in toaal 3 keer bewerkt
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23 |
LDs: 100+
| | |
|
|
Geplaatst: Zo 18 Mei, 2008 |
|
|
Een gedeelde droom hebben is op het moment hetgene wat ik het graagst zou willen.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
16
|
|
|
Geplaatst: Ma 19 Mei, 2008 |
|
|
Voor mijn lucide boodschappenlijstje
[x] Quest halen
[ ] Een dier worden
[x] Een droomidee opdoen
[ ] Een huis inrichten
[ ] Harry Potter uitnodigen
[x] Mijn eiland bezoeken
[ ] Een voedselgevecht houden [leuk voor in de kerk ]
Daar ga ik naartoe werken
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Do 12 Jun, 2008 |
|
|
jah, dit is wel handig om alsware een soort van persoonlijke dreamquest te doen.
Eventjes denken.
Ééntje is me al gelukt eigenlijk, dat is namelijk ' het droomcafé' bezoeken. Dat is een café die ik voor de grap een jaar geleden had bedacht als ontmoetingsplek voor vrienden. Eigenlijk bestond ie alleen maar in m'n fantasie, tot ongeveer 2 maanden geleden. 2 maanden geleden was er een meisje waar ik gevoelens voor had. Ik zat in het droomcafé aan de bar te wachten op d'r. Op een gegeven moment krijg ik een sms met daarin 'ik kan niet komen, kan m'n schoenen niet vinden'. Noujah, is goed. Dus ik loop het droomcafé uit en wordt wakker. Binnenkort zal ik eens kijken of ik het droomcafé op papier kan krijgen. Dan kunnen jullie het ook zien en misschien eens een biertje komen drinken .
Goed, wat voor dingen zou ik nog meer willen?
1. Vaker in het droomcafé komen en ook eens de omgeving om het café bewandelen.
2. Wezens scheppen. In fantasy boeken, games etc. heb ik altijd de karakters die wezens konden scheppen om voor hun te strijden oid. heel erg tof gevonden.
3. Mijn droomgids ontmoeten
4. Teleportatie
5. Mijn bloedboek vinden (oftewel mijn levensboek, maar bloedboek vindt ik mooier klinken. Beetje zoals het bloedboek uit 'Verboden en verbannen'.
6. Vuur beheersen
7. Vliegen (niet zelf, maar op een wezen. Een fenix ofzo)
8. Als laatste zou ik graag een gedeelde droom willen hebben, of iemand bezoeken in zijn/haar dromen.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
23 |
LDs: veel
|
| :OOO |
|
|
| dartsum schreef: |
jah, dit is wel handig om alsware een soort van persoonlijke dreamquest te doen.
Eventjes denken.
Ééntje is me al gelukt eigenlijk, dat is namelijk ' het droomcafé' bezoeken. Dat is een café die ik voor de grap een jaar geleden had bedacht als ontmoetingsplek voor vrienden. Eigenlijk bestond ie alleen maar in m'n fantasie, tot ongeveer 2 maanden geleden. 2 maanden geleden was er een meisje waar ik gevoelens voor had. Ik zat in het droomcafé aan de bar te wachten op d'r. Op een gegeven moment krijg ik een sms met daarin 'ik kan niet komen, kan m'n schoenen niet vinden'. Noujah, is goed. Dus ik loop het droomcafé uit en wordt wakker. Binnenkort zal ik eens kijken of ik het droomcafé op papier kan krijgen. Dan kunnen jullie het ook zien en misschien eens een biertje komen drinken .
Goed, wat voor dingen zou ik nog meer willen?
1. Vaker in het droomcafé komen en ook eens de omgeving om het café bewandelen.
2. Wezens scheppen. In fantasy boeken, games etc. heb ik altijd de karakters die wezens konden scheppen om voor hun te strijden oid. heel erg tof gevonden.
3. Mijn droomgids ontmoeten
4. Teleportatie
5. Mijn bloedboek vinden (oftewel mijn levensboek, maar bloedboek vindt ik mooier klinken. Beetje zoals het bloedboek uit 'Verboden en verbannen'.
6. Vuur beheersen
7. Vliegen (niet zelf, maar op een wezen. Een fenix ofzo)
8. Als laatste zou ik graag een gedeelde droom willen hebben, of iemand bezoeken in zijn/haar dromen. |
dat droomcafe is wel brilliant :O ik wil een keer komen xD
wel een goed idee voor een experiment; gewoon een omgeving bedenken en er de hele tijd over fantaseren tot het terugkomt in een droom. ^^
en een feniks... zijn die niet gemaakt van vuur?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
27
|
Berichten: 1319 Lid sinds: 16-7-2003 Laatst gezien: 25-12-2012
LDs: driemiljard
|
|
|
|
Ze bestaan niet helemaal uit vuur maar staan wel constant in brand en gaan de hele tijd dood. Lijkt me inderdaad lastig vliegen, maar wie zegt dat hij in een droom ook constant doodgaan en dat vuur pijn doet?
<mod> Dit is het einde van deel I van dit onderwerp. Deel II vind je hier.</mod>
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |