EN | NL | FR

krijg ogen niet open

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Footprints
LD4all lid
LD4all lid
29
Laatst gezien: 23-3-2012
LDs:

krijg ogen niet open
BerichtGeplaatst: Zo 05 Okt, 2008  Reageer met quote

Ik heb de laatste tijd een vaak terugkerende droom, en ik weet niet waar het vandaan komt of hoe ik het kan verhelpen.
De kern van de droom is dat ik mijn ogen niet open krijgen. Meestal tijdens een belangrijke gebeurtenis waarbij ik op moet letten. Hoe meer ik probeer mijn ogen open te doen, hoe minder het lukt.
Laatst deed iemand mij bijvoorbeeld een huwelijksaanzoek, en ik kreeg mijn ogen niet open tounge1

Ik heb deze droom in een maand ongeveer 10 keer gehad, maar ik ben er niet een keer lucide door geworden :/

back to top
55
Laatst gezien: 21-11-2010
LDs:

Hmmm, de eerste gedachte die bij mij binnenkomt is dat je vermoedens van dingen in je leven hebt. Maar het is onmogelijk om deze vermoedens te zien te krijgen. Je ogen zijn gesloten, maar je weet dat er iets is. En een huwelijksaanzoek. Vermoed je dat er misschien iemand een oogje op je heeft, maar weet je niet wie diegene is? Je tast dus in het duister om er achter te komen wie het is. Je denkt belangrijke dingen over het hoofd te zien.
Dat is mijn interpretatie van jou droom.

back to top
Footprints
LD4all lid
LD4all lid
29
LDs:

dartsum schreef:
Hmmm, de eerste gedachte die bij mij binnenkomt is dat je vermoedens van dingen in je leven hebt. Maar het is onmogelijk om deze vermoedens te zien te krijgen. Je ogen zijn gesloten, maar je weet dat er iets is. En een huwelijksaanzoek. Vermoed je dat er misschien iemand een oogje op je heeft, maar weet je niet wie diegene is? Je tast dus in het duister om er achter te komen wie het is. Je denkt belangrijke dingen over het hoofd te zien.
Dat is mijn interpretatie van jou droom.

Dat huwelijksaanzoek is maar een van de dingen waarbij mijn ogen dichtzaten, volgens mij heeft het geen verband met elkaar. Het is bijvoorbeeld ook een keer gebeurd toen ik de straat wilde oversteken.

back to top
twin
dromenvanger
Moderator
twin heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 3-9-2019
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 07 Okt, 2008  Reageer met quote

Ik heb dat soort dromen ook een tijd gehad.
Volgens mij is je lichaam bezig met wakker worden, maar houd je droom je in slaap.(beetje vaag).
Ben je dan ook bewust? (is het een LD?) .
volgens mij probeert je lichaam zijn ogen (letterlijk) open te doen en verwerk je dat in je droom. Want de slaapverlamming zorgt ervoor dat je ze niet open krijgt.
Ik hoop dat je me nog begrijpt.
Je kunt het misschien als dreamsighn gaan gebruiken. siiw

back to top
Footprints
LD4all lid
LD4all lid
29
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 07 Okt, 2008  Reageer met quote

dat kan het inderdaad zijn. want ik heb deze dromen altijd net voordat ik wakker word.. dat weet ik trouwens niet helemaal zeker, want de dromen die ik heb midden in mijn slaap onthoud ik minder goed.

ik probeer het ook als dreamsign te gebruiken, maar ik heb de dromen de laatste week niet meer gehad..

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: