EN | NL | FR

Snel in slaap

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
Yorre
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 9-4-2009
LDs: 5(hoop)

Snel in slaap
BerichtGeplaatst: Zo 28 Dec, 2008  Reageer met quote

Excuseer als dit onderwerp al ergens ander staat, of dat dit al besproken is, maar ik vind het nergens anders.

Ik heb het probleem dat ik ga slapen, en dan pas na een uur ofzo in slaap val, weet iemand hoe dat ik dat versnel, want dan kan ik langer lucide dromen smile

Hopelijk weet iemand raad, en had/heeft iemand daar nog last van?

back to top
Hendrik
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 26-2-2010
LDs: 5

BerichtGeplaatst: Ma 29 Dec, 2008  Reageer met quote

Ik ken dit en zou het ook wel willen weten. Zelf denk ik dat ik te druk ben ik mijn hoofd of een nachtmens ben. Verder slaap ik vrij onregelmatig. Zo heb ik toch al een paar punten.

back to top
sterredag
daydreamer
LD4all lid
sterredag heeft een LD4all Quest gehaald!
43
Researchers
Laatst gezien: 24-6-2017
LDs: soms

heel banaal maar probeer eens schaapjes te tellen, dat voorkomt dat je in een spiraal van gedachte verzonken raak waardoor je moeilijk kan slapen. bij mij werkt dat vaak

back to top
twin
dromenvanger
Moderator
twin heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 13-9-2019
LDs:

Ik heb een slaapstoornis, dus je moet me maar niet meetellen, maar lig je idd te piekeren of heb je liedjes in je hoofd, of andere drukte?
Dan is het misschien een idee om je dag beter af te bouwen. een uur voor het slapen gaan geen drukke dingen meer doen. Ook geen computer, geen tv. gewoon de tijd nemen om de dag even door te nemen. Lekkere warme douche/bad voor het slapen helpt vaak ook.Ga je dan nog piekeren in bed dan bewust een kwartier piekeren en dan gaan slapen.

back to top
55
Laatst gezien: 21-11-2010
LDs:

tjah ik heb er eigenlijk geen last van dat het bij mij ongeveer 1 á 2 uur duurt voordat ik in slaap val. Komt waarschijnlijk doordat ik add heb (adhd, maar dan alleen in het hoofd), mijn gedachten malen niet alleen als ik net naar bed ga, maar bijna de hele dag door. In bed duurt het dan logischerwijs een tijdje voordat die constante sneltrein wat langzamer gaat rijden. Het zit in m'n bio-slaapritme, dus ondervindt er eigen weinig last van. Je mist idd alleen wel een paar uurtjes waarin je ook hebt kunnen dromen.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: