EN | NL | FR

Hoelang duurt WILD?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
dreamer007
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-9-2009
LDs:

Hoelang duurt WILD?
BerichtGeplaatst: Wo 14 Jan, 2009  Reageer met quote

Hallo,

Ik heb een vraagje als je WILD probeert hoelang duurt het dan totdat je in een LD droom zit.
Want laatst lag ik heel lang op mijn bed WILD aan het proberen maar er gebeurde helemaal niets.
Ik heb soms ook van ene keer lukt WILD wel redelijk, ik heb dan het valgevoel en ik hoor dan ook een gezoem, en de andere keer gebeurt er helemaal niets.
Is het misschien beter als je voor WILD ff gaat sporten zodat je in je bed dan beter ontspannen bent? help!

back to top
Hendrik
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 26-2-2010
LDs: 5

BerichtGeplaatst: Vr 16 Jan, 2009  Reageer met quote

Dreamer007 al je vragen tot betrekking tot WILD kan je stellen in het grote WILD topic, daarbij is het misschien handig om als je iets specifiek wil vragen dit in een bericht te doen en niet zoals nu twee onderwerpen aan te maken.
Veel succes met het WILD-en het is mij nooit bewust gelukt, ben wel paar keer met WILD in droom geraakt, maar dat ging dan min of meer vanzelf.

back to top
B.
^_^
LD4all lid
28
Laatst gezien: 2-10-2013
LDs: 20

BerichtGeplaatst: Vr 16 Jan, 2009  Reageer met quote

zowieso moet je je weten dat WILD heel moeilijk is en dat het meestal niet de beste manier is voor beginners om te beginnen met LD'en. Het is ook heel moeilijk uit te leggen hoe WILD moet. Mij is WILD maar 2 of 3x gelukt.
Maar... toch succes ermee. tounge2

back to top
dreamer007
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-9-2009
LDs:

WILD
BerichtGeplaatst: Zo 18 Jan, 2009  Reageer met quote

Ja ik begrijp wat je bedoelt het is inderdaad moeilijk.
Maar ik wil het WILD techniek echt beheersen.
En ik merk ook dat veel mensen zeggen dat je niets hoeft te doen, je moet alleen maar ontspannen dan gaat het gewoon vanzelf.
Maar als ik dan gewoon ga ontspannen dan gebeurt er echt niets.
Maar soms visualiseer ik dat ik bijvoorbeeld aan het vechten ben.
Dat doe ik iets van 30 min ofzo, maar na die 30 min neemt mijn onderbewuste mijn visualisatie over dan heb ik gewoon een ND.
Het is moeilijk om uit te leggen maar ik denk dat ik me beter moet ontwikkelen in het bewust blijven.
Ik weet nog dat ik aan iemand dacht vlak voor het slapen gaan, dus ik visualiseerde over die iemand.
Toen droomde ik dat die iemand langs mij liep (gewoon een ND) daarna werd ik weer wakker.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: