EN | NL | FR

Het GROTE WILD topic V

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
wessells
remeber remember
LD4all lid
wessells heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Researchers
Laatst gezien: 28-10-2016
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Za 14 Feb, 2009  Reageer met quote

wat is eigenlijk de beste en snelste manier om een LD te krijgen?? ;

back to top
the1
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 2-3-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 21 Feb, 2009  Reageer met quote

wessells schreef:

Niet weten wat een LD is en het een keer per ongeluk meemaken. Dan hoef je nl. niet te wachten op je LD kiekeboe

De beste manier hangt echt van jezelf af. In het Engelse forum heb ik net wat tips gezien over wat de beste manier is voor mensen met verschillende slaap-gewoonten.

Ik heb trouwens ook net ergens gelezen dat je makkelijk bij bewustzijn kan blijven tijdens het WILD, door je armen naast je neer te leggen en vervolgens 1 bovenarm omhoog te steken. Blijf dus wel met je elleboog op je bed (tenzij je sterk bent?). Als je dan drijgt weg te vallen, zakt je arm weg, waardoor je weer wakker wordt.

Ik heb gister voor het eerst HI gehad. Ik was al half in slaap, toen ik plotseling weer bij bewustzijn kwam. Ik zag allemaal fel licht, heel druk allemaal. Ik was veel te enthousiast om door te kunnen zetten. Maar het is me dus eindelijk na 2 jaar gelukt om die beelden te zien, hoewel het volgens mij in een vroeg stadium was.
(Die 2 jaar komt o.a. ook doordat ik een lange LD-vakantie had genomen van een jaar, was er helemaal klaar mee eh )

back to top
25
Laatst gezien: 21-9-2012
LDs:

Jochen schreef:
Ik ben nu bezig met brainwaves en ik heb er wel al goede resultaten mee gehad maar ben nog maar net begonnen met de waves voor lucide dromen.Denk wel dat WILD er ook beter op lukt. Hier wat info over ^^ .Brainwaves zijn iets natuurlijks dus lijkt het mij wel goed smile
http://www.squidoo.com/dreambrainwaves

http://www.brainwave-entrainment.com/BMV_Series_11_Lu cid_Dream_Hypnosis_CD_Lucid_Dreaming_Hypnosis.htm

Zoek i-doser eens op:

Dit programma kan brainwaves genereren. Je kan speciale dose/ brainwave files openen en afspelen met dit programma. Er bestaan ook een paar ld en obe dose files voor.

Laatst aangepast door dreamthemall op Za 21 Feb, 2009, in toaal 3 keer bewerkt
back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
24
Researchers

nou het lukte me door eigenlijk 2 verschillende dingen tegelijk ik doe iedere keer dat ik naar mijn handen kijk een RC en doordat ik dat moet onthouden krijg je een prospectief geheugen of zo en het lukte me gewoon 2 keer :D vannacht ik was echt superrrblij 8D

en over die brainwaves dat is niet leuk ik probeer het zelf zo echt mogelijk te houden door geen hulpmiddelen te gebruiken en het echt zelf te leren

back to top
Yorre
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 9-4-2009
LDs: 5(hoop)

BerichtGeplaatst: Di 24 Feb, 2009  Reageer met quote

Jpe, ik ging ook eens WILD proberen.

Ik voel me lichaam wegzakken opfzo totdat ik aan 360 ik droom 361 ik droom etc. zat.
Toen heb ik het opgegevevn en ben ik gwn in slaap gevallen.

Iemand nog manieren hoe ik dit kan verbeteren?

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
24
Researchers

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb, 2009  Reageer met quote

nou als ik jou was zou me heel goed voornemen dat als je naar je handen kijkt dat je dan weet dat je droomt en dat een paar nachten lang en zo vaak mogelijk doen dat heeft bij mij wel goed gewerkt maar 1 keer is het gelukt om te tellen ik was echt bij de 800 en er kwamen steeds een soort korte filmpjes en uiteindelijk hield dat vol en droomde ik

P.S het is geen goede LD want je droomt heel licht dus als je je concentreert word je al wakker

back to top
Vipo
LD4all lid
LD4all lid
33
Laatst gezien: 30-12-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 28 Feb, 2009  Reageer met quote

wessells schreef:

Om hier nog even op te reageren:

Voornamelijk volhouden en er veel mee bezig blijven zijn.

Ik ben er nu al meer dan een jaar mee bezig en ik heb, over het algemeen, altijd wel 4/5 LD's per week (al dan niet meerdere per nacht). Het enthousiasme is niet meer zo hoog als in het begin, mocht ik een LD krijgen. Maar tegelijkertijd is dat weer een positief punt. Hoe minder enthousiast je raakt, hoe meer controle je over de droom hebt. Zo ervaar ik het iig.

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Researchers
Laatst gezien: 25-6-2018
LDs: +350

BerichtGeplaatst: Ma 02 Mrt, 2009  Reageer met quote

Heee enkele dagen terug heb ik zoiets geks meegemaakt.
Ik zat in een normale droom en opeens wist ik dat ik in een droom ging stappen..in de droom viel ik in slaap en zo kwam de andere droom steeds dichter bij. Ik tel mijn handen, ze zien er normaal uit - dus ik wacht tot ik volledig in de droom bén, tel nogmaals - ik heb 6 vingers en weet zeker dat ik een lucide droom heb - vanaf dan begint het. (maar dat hou ik voor mijn LD dagboek die ik dringend moet updaten!)
Ik heb dus eigenlijk de WILD techniek toegepast IN een droom!

back to top
Sebassie
Beginnend Dromer
LD4all lid
26
Laatst gezien: 1-1-2011
LDs: Rond 9.00 am

BerichtGeplaatst: Ma 02 Mrt, 2009  Reageer met quote

Hmm, ja, zoiets had ik laatst ook, ik droomde dat ik een uittreding had nadat ik Uri Geller had gekeken

back to top
Alissa
LD4all lid
LD4all lid
Alissa heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Laatst gezien: 2-12-2015
LDs:

WILD vraagje :D
BerichtGeplaatst: Di 09 Jun, 2009  Reageer met quote

hoii,

Ik was vanochtend net wakker geworden, en ik wou weer verder slapen. Ik liet mijn fantasie zn werk doen () en had opeens het gevoel alsof ik droomde, door die "schok" werd ik weer "wakker" (áls ik sliep)het was heel erg kort maar het stukje ging zo:
Het beeld ging naar beneden en ik zag een jongen en een meisje aan een tafel. Toen besefde ik dat ik droomde en werd wakker!
Nu weet ik niet zeker of dit WILD was, of gewoon een wel hele sterke fantasie.
Weet iemand hierzo wat er nou precies gebeurt is, moet ik misschien meer info geven?

- BlackAmk

back to top
AniCator
Vriend
LD4all lid
27
Laatst gezien: 30-11-2009
LDs: 0

BerichtGeplaatst: Di 09 Jun, 2009  Reageer met quote

Zulke ervaringen heb ik ook gehad. Was wel lekker.
Ik denk persoonlijk dat het wel LD was want ik voelde een bepaalde sensatie maar daardoor wordt je meteen wakker. Maar zelfs voor die halve seconde is het al lekker. tounge2

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
29
Researchers

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jun, 2009  Reageer met quote

BlackAmk,
Ik denk dat je gewoon lucide werd dankzij WILD; dat is tenslotte toch ook de bedoeling. grin

back to top
AniCator
Vriend
LD4all lid
27

Vannacht lag ik heel lang te ontspannen. Lekker wegdromen maar er was telkens een fase van rust en een fase van irritatie/frustratie.
Dat stomme lichaam van mij wil me de hele tijd wekken!!!!
Dan jeukt dit weer en dan 'moet' ik me omrollen van mn lichaam. maar ik blijf gewoon liggen. lekker puh! maar dan begint ie me toch te irriteren!
pffff. daar gaat mn nachtrust.

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
29
Researchers

Ze zeggen dat je op dat moment net niet mag omrollen maar -moet- blijven liggen, daardoor is de kans op slaapverlamming groter en gaat WILD beter.
Hmm..maar als ik echt niet goed lig, dan moet ik me echt wel omdraaien. er zijn zelfs al keren geweest dat ik alreeds slaapverlamming had en deze wist te stoppen omdat ik nu eenmaal niet goed lag, lol. shy2

Vannacht had ik ook heel veel WILD, maar geen enkele RC werkte in mijn dromen. neutral - dus mijn lucide dromen bleven helaas ook weg.

back to top
AniCator
Vriend
LD4all lid
27

Als ik na 20 keer van die irritante neigingen achter de rug heb. (waarschijnlijk waren het er zelfs meer) En dan nog steeds niet slaap dan vind ik het wel mooi geweest want dan is er helemaal geen lol meer aan.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: