EN | NL | FR

slecht humeur wegens geen LD's

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
wessells
remeber remember
LD4all lid
wessells heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Researchers
Laatst gezien: 28-10-2016
LDs: 100+

slecht humeur wegens geen LD's
BerichtGeplaatst: Do 12 Feb, 2009  Reageer met quote

<mod>een nieuw topic van gemaakt, het stond oorspronkelijk in "vraagje" in lucide avonturen</mod>

ik heb ook een probleem

als ik ga slapen hoop ik heel erg op een LD maar omdat ik nog maar net bezig ben lukt het me niet en als ik dan wakker word in de ochtend en geen LD heb gehad ben ik heel chagrijnig weet iemand daar iets tegen??

grtz wessel

back to top
Harrebar
In dromende voort.
LD4all lid
26
Laatst gezien: 30-8-2015
LDs: 4

BerichtGeplaatst: Wo 25 Feb, 2009  Reageer met quote

Je moet je niet opwinden over het feit dat het soms niet lukt. Als je wakker word en je herinner je droom nog, schrijf deze op! De eerste keer komt wel, bij sommige mensen duurt dat 1-2 weken en bij de ander een half jaar! Maar blijf proberen en oefenen, als het niet lukt probeer je het de volgende nacht weer. Het zou zonde zijn als het ten koste gaat van je humeur tijdens school etc. (ik weet je leeftijd niet)

In ieder geval succes!

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
24
Researchers

BerichtGeplaatst: Do 26 Feb, 2009  Reageer met quote

nou het begint nu te lukken maar die dagen was ik sowieso chagrijnig en dan kwam dat er gewoon nog bovenop

back to top
Hendrik
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 26-2-2010
LDs: 5

BerichtGeplaatst: Di 17 Mrt, 2009  Reageer met quote

Je hebt geen ld en je wordt chagrijnig, en doordat je dat bent droom je weer niet, dat maakt je weer chagrijnig enz.

Ze zeggen wel dat een gezonde geest ook veel betekent voor een gezond lichaam. Mijn advies is dus om de frustratie opzij te zetten en het gewoon nog een keer te proberen.

back to top
Heronymous
LD4all lid
LD4all lid
47
Laatst gezien: 20-6-2011
LDs: 0024

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jun, 2009  Reageer met quote

Het lijkt erop dat de ene persoon meer talent heeft voor LD's dan de ander. Ik heb er ook niet echt aanleg voor, maar als je er maar mee bezig blijft komt het wel. Onbewust werkt het door. Het kostte Stephen LaBerge trouwens ook twee jaar voordat het hem lukte las ik laatst. En hij deed onderzoek, dus was er de hele dag mee bezig.

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
24
Researchers

BerichtGeplaatst: Do 11 Jun, 2009  Reageer met quote

ja nu lukt het me ook wel hoor

maar toch bedankt

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
30
Researchers
Laatst gezien: 25-6-2018
LDs: +350

Bij mij is het al een week geleden en ik loop ook op de toppen van mijn tenen... shy2

Echt vreemd hoe er periodes zijn dat ik elke dag LD en andere periodes haast niet...er is nogtands niets aan mijn routine veranderd.

back to top
nightwatchman
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 11-6-2009
LDs: +/- 25

Ik droom elke nacht, al hoop ik elke keer op een LD, weet ik dat het waarschijnlijk niet gaat lukken. Ik vind het ook steeds moeilijker om lucide te worden, doordat ik zoveel erover weet, ga ik in mijn gewone dromen ook steeds meer dingen doen die ik me had voorgenomen om te gaan doen wanneer ik lucide zou zijn.

Maar goed, zolang ik droom vind ik het best, maar er zijn enkele dagen dat ik me mijn droom niet meer precies herrinner, dan ben ik dus wel de hele dag grrr

back to top
AniCator
Vriend
LD4all lid
27
Laatst gezien: 30-11-2009
LDs: 0

Ik wens je in ieder geval veel succes.
Ik heb zelf ook nog nooit opzettelijk een LD gehad maar ik hoop hem wel binnenkort te krijgen.
Nogmaals veel succes.

back to top
Yasmin
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 24-6-2009
LDs: 4

BerichtGeplaatst: Di 16 Jun, 2009  Reageer met quote

Ook geen luciditeit voor mij overspannen maar ik blijf er wel mee bezig. Op en of andere manier word je ook in beslag genomen door andere dingen en dat werkt door. Toen het lukte had ik ook lekker vrij! Volgens mij is het goed om een "rustig hoofd" te hebben en inderdaad, gewoon volhouden. Leuk als je weinig geduld hebt wink

back to top
Heronymous
LD4all lid
LD4all lid
47
Laatst gezien: 20-6-2011
LDs: 0024

BerichtGeplaatst: Di 16 Jun, 2009  Reageer met quote

Het is voor mij alweer 4 weken geleden en ik eet bananen en kaas en drink zelfs muntthee voor het slapen gaan. Ik verwacht eigenlijk nu wel weer es een LD, maar verder dan een FA ben ik nog niet gekomen. Het lijkt ook wel dat ik nu slordiger wordt met de regelmaat van RC's overdag.
Als ik vrij ben kan ik langer slapen en dus mijn kansen op een LD vergroten. Ook doe ik dan de WBTB -techniek. Nog een paar weekjes....

back to top
Lucide_Noob
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 29-8-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 27 Aug, 2009  Reageer met quote

Ikzelf heb er ook nog geen gehad maar ben er pas sinds 1 nacht mee bezig, ik denk dat je het gewoon rustig aan moet doen en je niet te veel opwinden en niet te veel willen.

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
24
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 28 Aug, 2009  Reageer met quote

bij mij kwam de eerste al na een week

ga er maar van uit dat het na een maand of 6 een beetje regelmatig komt (duurt lang maar is het waard)

back to top
Nemo
Haunted dreams...
LD4all lid
28
Laatst gezien: 13-3-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 28 Aug, 2009  Reageer met quote

Ik ben zo af en toe behoorlijk teleurgesteld, zeker omdat ik sinds 2005 al bezig ben, met hele periodes dat ik niet bezig was. Echt chagrijnig wordt ik dan weer niet. Soms ben ik wel weer een beetje gefrustreerd, zeker als ik heel erg mijn best deed. Volgens mij is het goed kunnen onthouden van je dromen toch echt de basis, als dat niet lukt, weet je sowieso niet of je droomt of niet.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: