EN | NL | FR

Uitzoeken of iemand liegt

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
itjo
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 7-6-2009
LDs:

Uitzoeken of iemand liegt
BerichtGeplaatst: Za 16 Mei, 2009  Reageer met quote

Beste mensen,
Ik ben nu een tijdje bezig proberen lucide te worden.. ik zit nog maar op t punt dat ik mn dromen opschrijf en dat ik mn dromen steeds beter kan herrineren. Natuurlijk ben ik al heel nieuwschierig naar wat allemaal mogelijk is en zo ging ik me laatst afvragen.. als je in je droom mensen kunt ondervragen dan kan je dus ook eigenlijk achter alles komen? als bijv je moeder in je droom zit kan je haar dingen vragen en zal zij daar altijd eerlijk antwoord op geven? Kan je bijv aan je vriendje vragen of ie vreemdgaat of niet en zo achter alles komen wat je maar wil ?
Zou wel leuk zijn smile

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
wessells heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Researchers
Laatst gezien: 28-10-2016
LDs: 100+

het is het proberen waard inderdaad maar ik denk het niet (er is altijd een kans) zo kan je trouwens ook erachter komen of je een gedeelde droom hebt

back to top
Dryalantha
Skyclad Dreamer
Moderator
Dryalantha heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Researchers
Laatst gezien: 25-6-2018
LDs: +350

Ik denk dat je sommige antwoorden onbewust al kan weten - het is best mogelijk dat DC's een antwoord geven waarvan je zelf denkt dat het zo is, of dat je ''ergens'' (onderbewust) al wist.
Maar net als gewone mensen, denk ik eveneens dat DC's kunnen liegen.. dus.. mja..

back to top
55
Laatst gezien: 21-11-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 19 Mei, 2009  Reageer met quote

Ik denk niet dat het werkt. Zo heb ik eens gedroomd dat een meisje die ik destijds erg leuk vond, mij ook leuk vond etc. Naja, in het echt was dat dus niet zo.
Dus als je bijvoorbeeld verwacht dat je vriendje vreemd gaat en je vraagt t aan hem in een droom en hij zegt ja, terwijl het in het echt helemaal niet zo is. Jah, dan is t nog maar de vraag hoeveel vertrouwen je in hem in het echt overhoud.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: