EN | NL | FR

Verloop van dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Auteur  Bericht 
henkthebest
Nieuw lid
Nieuw lid
25
Laatst gezien: 28-12-2010
LDs: 1

Verloop van dromen
BerichtGeplaatst: Ma 07 Dec, 2009  Reageer met quote

Het verlopen van mijn dromen gaat altijd raar.
Bijvoorbeeld: je bent thuis en je zit rustig op de bank en ineens ben je op het andere moment midden in een zeer drukke stad.
Ik snap niet precies hoe dit komt maar zelfs in een lucide droom had ik dit , ik dacht aan een plek en ik was zomaar op die plek zonder dat ik ook maar een enkele stap ernaar toe heb gezet zeg maar.
Herkent iemand dit ?

back to top
...Eric...
Dreamcatcher
LD4all lid
29
Laatst gezien: 7-4-2013
LDs: ?

Ik heb dit alleen bij wazige en onduidelijk dromen, die ik misschien ook niet helemaal herinneren.
Zodra ik een realistische heldere droom heb dan verloopt alles meestal wel normaal.

Of het dan een LD is of niet maakt niet eens zoveel uit. Ik heb namelijk ook weleens hele wazige LD's, waarbij ik meestal maar een korte tijd lucide ben, om vervolgens weer in de droom meegesleurd te worden.

back to top
DreamHippy
WereldVerbeteraar
LD4all lid
26
Laatst gezien: 13-5-2010
LDs: 9

henkthebest schreef:
ik dacht aan een plek en ik was zomaar op die plek zonder dat ik ook maar een enkele stap ernaar toe heb gezet zeg maar.

Dat ken ik! Eerst knuffelde ik iemand op de speelplaats van mijn school en plots lag ik weer in mijn bed (nogsteeds in die LD). Ik voelde wel de hele tijd een soort energie, ook nog bij die persoon, met ook wat ehm...... "erotische prikkels" enzo. shy2 Maar omdat ik me zo licht in mijn hoofd voelde had ik plots een OBEE, het was heel onverwacht.
Misschien heeft het ook iets met uittredringen te maken?

back to top
Fee
Slaapmuts
LD4all lid
31
Laatst gezien: 23-9-2012
LDs: de tel kwijt!

Hmm ik herken het niet! Jammer, want ik denk dat het wel zou kunnen helpen op lucide te worden. Het komt wel voor dat ik kleine stukjes van verschillende dromen onthoud die zich allemaal op een andere locatie afspelen, maar die dus niet verward moeten worden voor 1 droom die ontzettend rommelig is ^^ .

back to top
55
Laatst gezien: 21-11-2010
LDs:

Heel herkenbaar. Het ene moment ben ik monsters aan het bevechten en een tel later zit ik rustig te praten met iemand in een klaslokaal, om vervolgens een duik in het water te nemen wat later de lucht blijkt te zijn waar ik doorheen vlieg.

Waarschijnlijk komt dit bij mij, omdat ik in het dagelijks leven ook altijd met meerdere dingen tegelijk bezig ben in m'n hoofd. Waarschijnlijk komt dit door m'n ADD (ADHD, maar dan alleen in het hoofd, kortweg gezegd), wat er voor zorgt dat ik moeilijk kan concentreren, doordat ik constant afgeleid word door andere gedachten in m'n hoofd.
Tjah, dat m'n dromen dan net zo chaotisch zouden verlopen is geen verrassing. tounge2

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: