EN | NL | FR

LD bloopers

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
Laatst gezien: 6-5-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 16 Mrt, 2009  Reageer met quote

Echt grappig, al die bloopers. Ik heb er ook eentje.

Ik ben een vis in deze droom. Ik probeer in school te zwemmen maar het lukt me niet. Ik floep steeds omhoog en omlaag en kan de andere visjes niet bijhouden. Dan word ik lucide en ik denk hé, ik ben in het echt geen vis, geen wonder dat ik niet in school kan zwemmen, ik heb dat nooit geleerd! Opeens komt er een haai en ik wil indruk maken op de andere visjes dus tover ik een gezonken piratenboot waar we ons in kunnen verstoppen. De boot zit vol met gekleurde bolletjes waar we tussen kunnen verbergen. De haai is weg en blijf rondzwemmen in de gezonken boot maar ik ben vergeten wat ik aan het doen was. Ik zie de gekleurde bolletjes en denk ‘jammie, gekleurde bolletjes! Nu kan ik eindelijk doen alsof ik Pacman ben!’ en hap hap hap… ik eet alle bolletjes op. Terwijl ik naar het laatste bolletje hap (een paarse) steekt die haai zijn snuit door het venstertje en ik besef dat ik zojuist mijn eigen schuilplaats heb opgegeten. Bummer.

back to top
Miss Und@ztood
LD4all lid
LD4all lid
Miss Und@ztood heeft een LD4all Quest gehaald!
26
Laatst gezien: 13-4-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 18 Mrt, 2009  Reageer met quote

Ik weet niet of het echt een blooper is maar deze vind ik echt wel grappig!

Ik droomde van dolfijnen en die veranderde in pladijsen. De twee pladijsen schoven op hun staart over het water en begonnen samen te dansen onder een waterval. Toen veranderde ze van grijs naar groen en terug.
Dat was echt een leuke droom!

back to top
Lestat
Nieuw lid
Nieuw lid
27
Laatst gezien: 4-6-2010
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 05 Apr, 2009  Reageer met quote

Ik had vannacht toevallig ook een soort bloopertje.. Ik werd achterna gezeten door een groot monster dat een beetje leek op een reusachtige grote slijmerige slak. Ik rende er heel hard voor weg in een parkje maar ik was al beetje aan het nadenken van ja stel je voor dat tie een andere weggetje ingaat, dan ren ik zo de bocht om en knal tegen hem aan. Toen verscheen ie ineens achter mij omdat ik vaart had verminderd en ik besloot te gaan vliegen. Ik dus heel snel en hoog de lucht in. Hang ik daar heel hoog in de lucht beetje om mij heen te kijken van uhmmm ja en wat nu?? het lukte om de een of andere reden niet om horizontaal te vliegen, alleen verticaal hahaha.
Ik moest wel een beetje lachen toen ik wakker werd. ^^

back to top
Lucidia
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 13-7-2010
LDs: Meer dan 10.

BerichtGeplaatst: Vr 10 Apr, 2009  Reageer met quote

Vannacht droomde ik (eindelijk weer eens) lucide, en vloog ik mijn huis rond en door. Ik zat me een beetje uit te sloven voor mijn zusje, die er niets van kon begrijpen dat ik gewoon vloog.
Ze vroeg of ik het haar uit wilde leggen, maar dat wilde ik niet.
Wel wilde ik haar optillen en meenemen om te vliegen, dus deed ik dat.
Althans; ik probeerde haar op te tillen, maar dat lukte dus niet.
Een beetje mijn hele droom heb ik verpest door het proberen op te tillen van mijn zusje. Zonde, gewoon!

back to top
wessells
remeber remember
LD4all lid
wessells heeft een LD4all Quest gehaald!
24
Researchers
Laatst gezien: 28-10-2016
LDs: 100+

BerichtGeplaatst: Ma 13 Apr, 2009  Reageer met quote

haha op zich grappig maar ook wel sneu voor jou XD

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 27 Apr, 2010  Reageer met quote

Haha, leuk topic!

Vanochtend droomde ik dat ik iemand een soort duikpak aan het aantrekken was. Maar dat vond ik stom, ik wilde zelf een duikpak! Toen voelde ik me langzaam wakker worden en besefte me dat ik droomde. "oh, nee, niet wakker worden! Snel rondjes draaien!" Ik deed dat en opeens had ik dat pak bijna aan maar kreeg de rits niet dicht ofzo. Ik droomde dat ik wakker was geworden en mijn droom aan mijn vriend vertelde. Met nog dat pak aan. XD Stom! Ik moet beter onthouden altijd te checken of ik droom als ik wakker word.

Ik had eerder ook een soortgelijke droom. Ik droomde over een prachtig stripboek en vond het jammer dat ik het maar droomde. Toen droomde ik dat ik wakker werd en dat stripboek had meegenomen uit mijn droom en zo ging laten zien enzo. Toen vond ik het heel logisch. tounge2

Een andere keer werd ik wakker van een nachtmerrie. Het duurde 10 minuten ofzo voordat ik doorhad dat er niet echt een spin op mijn been wilde gaan tekenen. Ik vond dat heeel eng en zat de hele tijd te gillen "er wil een spin op mijn been tekenen! AAAH!" lach2

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 11 Mei, 2010  Reageer met quote

Kyata schreef:
"er wil een spin op mijn been tekenen! AAAH!" lach2
Dat zijn de engste spinnen wink

back to top
aquaboy11
Back in business!
LD4all lid
aquaboy11 heeft een LD4all Quest gehaald!
22
Researchers
Laatst gezien: 20-4-2018
LDs: 85

BerichtGeplaatst: Do 27 Mei, 2010  Reageer met quote

hier is er nog een:
ik liep door een straat en riep inene: ik droom!
dus toen werd ik lucide en begon te vliegen. ik dacht laat ik eens door een muur heen vliegen. toen vloog ik er niet doorheen maar knalde er tegenaan in plaats van er doorheen en het deed nog zeer ook, en iedereen kwam naar me toe en lachte me uit en toen werd ik wakker.

back to top
24
Laatst gezien: 20-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 20 Jun, 2010  Reageer met quote

hahaha lollige bloopers hiero xD
tja, een blooper van mij hmm..
volgens mij heb ik dat meestal als ik wil vliegen, kan nog steeds niet normaal vliegen
dat ik dan wel op kan stijgen maar dan kom ik net zo hard weer naar beneden, horizontaal dan x), dus dan knal ik ergens tegen een gebouw aan, of ik knal tegen iemand aan als ik bijna op de grond ben, of ik vlieg recht de bosjes in enz.

dus ik moet nog wel effe oefenen grin1

back to top
mette777
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 15-8-2012
LDs:

poging tot vliegen
BerichtGeplaatst: Ma 16 Aug, 2010  Reageer met quote

ik had vannacht dus mijn eerste LD.
en ik dacht, laat ik maar eens gaan vliegen!(had ik niet moeten doen...)

ik kwam met zo'n bons op de grond neer dat ik direct alle aandacht had. overspannen

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 30-9-2018
LDs:

Re: poging tot vliegen
BerichtGeplaatst: Zo 29 Aug, 2010  Reageer met quote

mette777 schreef:
ik had vannacht dus mijn eerste LD.
en ik dacht, laat ik maar eens gaan vliegen!(had ik niet moeten doen...)

ik kwam met zo'n bons op de grond neer dat ik direct alle aandacht had. overspannen

Maar is een LD is dat niet erg ^^

back to top
timmy
LD4all lid
LD4all lid
28
Laatst gezien: 12-2-2015
LDs: regelmatig

BerichtGeplaatst: Za 06 Nov, 2010  Reageer met quote

Lijkt een beetje op die van mij. Vannacht in een LD stond ik voor een hele grote raam. en had hier ergens gelezen dat het best tof was om daar doorheen te stappen. dus nog zonder nadenken zet ik een paar stappen terug en neem een flinke aanloop. (denk dat jullie hem al aan voelen komen). en inderdaad ik knal vol met hoofd tegen het glas. terwijl ik weer opstond keek ik naar het raam en zag dat er aan de andere kant een vrouw afkeurend stond te knikken en wees richting haar hoofd of ze wilde zeggen je bent niet goed bij je hoofd.

back to top
Alissa
LD4all lid
LD4all lid
Alissa heeft een LD4all Quest gehaald!
25
Laatst gezien: 2-12-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 06 Nov, 2010  Reageer met quote

timmy schreef:
Lijkt een beetje op die van mij. Vannacht in een LD stond ik voor een hele grote raam. en had hier ergens gelezen dat het best tof was om daar doorheen te stappen. dus nog zonder nadenken zet ik een paar stappen terug en neem een flinke aanloop. (denk dat jullie hem al aan voelen komen). en inderdaad ik knal vol met hoofd tegen het glas. terwijl ik weer opstond keek ik naar het raam en zag dat er aan de andere kant een vrouw afkeurend stond te knikken en wees richting haar hoofd of ze wilde zeggen je bent niet goed bij je hoofd.

lach2

back to top
Dakkoe
LD4all lid
LD4all lid
31
Laatst gezien: 26-5-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 04 Dec, 2010  Reageer met quote

Twee nachten terug...

Ik liep in een parkeer garage en kreeg de sleutels van mijn vaders Mustang GT500 (heeft ie niet IRL, maar ik had op dumpert die avond een filmpje erover gezien) en die moest ik ergens heen rijden. Ik vond het maar raar dat ik opeens in een Mustang kon rijden en kreeg het besef dat het een droom was. Enthousiast begon in het gas in te trappen maar hij wilde maar niet harder Ook de toeren teller bleef op 2000 steken en het geluid steeg niet... Gefrustreed bedacht ik "Het is een droom, dus ik bepaal zelf dat ie harder kan" en inplaats van harder rijden begon ik me af te vragen waarom ik het koud kreeg en waar die wind opeens vandaan kwam... M'n vette GT500 was een oud gammel brommertje geworden xD

Paar weken terug droomde ik dat ik in een gigantische loods, waar allemaal vel gekleurde aanhangers in stonden, aan het werk was. Ik kreeg van een (best aantrekkelijke) dame de opdracht om de Bassie en Adriaan wagen uit te klappen (zoals op de kermis die stalletjes ook aanhangers zijn). Ik vond het heel normaal en liep naar de rode wagen toe, het luik aan de zijkant moest omhoog geklapt worden (dat vormde dan de luifel). Ik bukte, maakte de bevestiging los en terwijl ik dat deed werd ik geslagen met de realisatie dat het eigenlijk best raar was dat ik in een grote hal een Bassie en Adriaan wagen aan het uitklappen was. Er was weinig voor nodig om te bedenken dat ik droomde en ik bleef even gehurkt zitten om in te laten zinken wat dat dan betekende... Ondertussen stond de aantrekkelijke dame achter me en vroeg of er wat was. Ik bedacht me dat ik het best zou kunnen maken om haar gewoon te zoenen en deed dat. Terwijl ik opstond en haar zoende klapte de luifel uit en sloeg mij abrupt wakker xD

En heb er nog wel meer.... Als beginnend dromer gebeurt het me vaker dat dat waarvan ik hoop dat het niet gebeurt, juist gebeurt tounge2

back to top
VampieraNL
LD4all lid
LD4all lid
45
Laatst gezien: 16-12-2012
LDs: ± 1 per week

BerichtGeplaatst: Zo 12 Dec, 2010  Reageer met quote

Dakkoe schreef:
En heb er nog wel meer.... Als beginnend dromer gebeurt het me vaker dat dat waarvan ik hoop dat het niet gebeurt, juist gebeurt tounge2

Komt omdat je je er dan toch op focust. Waar je aan denkt dat gebeurt. Leer jezelf aan om in positieve formuleringen te denken.

Negatieve formulering: Ojee de klep klapt dicht dat wil ik niet -> hij klapt dicht
Positieve formulering: ik wil dat de klep langzaam dichtgaat -> hij gaat langzaam dicht

Conclusie, het onderbewustzijn herkent geen ontkenning, dus het woordje 'niet' of het woordje 'geen'. Het laat die woorden uit de zin weg en voert dat uit.

Trouwens, dat stuk dat je de dame zoent; geweldig, haha!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: