|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
|
LDs: 1
|
| Ik werd lucide :D |
Geplaatst: Ma 22 Aug, 2011 |
|
|
Yeeeesss! Ik werd vannacht eindelijk lucide. Het viel me wel op hoe moeilijk het was om lucide te blijven, ik viel ook al snel weg uit mijn droom. Maar het was wel heel gaaf!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
21 |
LDs:
|
|
Geplaatst: Di 23 Aug, 2011 |
|
|
Gefeliciteerd daarmee! Er zijn bepaalde technieken om langer in je droom te blijven, dat moet je dan zeker even doorlezen
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
De technieken om lang lucide te blijven of de droom te verlengen zijn: iets vast grijpen uit je droom... in je handen wrijven... of rondjes draaien
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs: nog niet...
| | |
|
|
|
|
Hee Gefeliciteed
Ik probeer ook lucide te dromen, het is nog niet gelukt...
ik heb wat vragen aan je als je het niet erg vind?
Hoelang heb je geoefend?
en wat deed je voor RealityChecks? of andere oefeningen?
heb je nog tips?
Groejes Juliab
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Heey juliab,
om te zien hoelang iemand heeft geofend/lid is (onder de avatar van die gene) kan je ook gewoon kijken hoe lang hij al lid is ...
Je moet gewoon je RC's "bewust" uitvoeren... je moet er echt bij stil staan of je droomt, dus niet naar je handen kijken en klaar.. maar, oke ik heb heb 1,2,3,4,5 vingers dus ik droom niet.. ook zal ik je aanraden er minimaal 3 achter elkaar te doen.. ik heb ook nd's gehad waar ik gewoon 5 vingers had.. Ook moet je RC's uitvoeren wanneer er iets raars gebeurd, je je raar voelt of iets anders raar.. bijv.. ik woon in noord brabant oost en vandaag barste er noodweer los... eerst werd de lucht donker, net zo donker als in de nacht.. de straatlantaars gingen aan... en toen barstte het los.. je wil niet weten hoeveel reality check's ik toen had gedaan voor te beseffen dat het egt geen droom was.. voor meer vragen moet je eens kijken naar: forumindex>>De weg naar luciditeit>>Het Grote Rc topic III... hier word alles uitgebreid behandeld.. voor de basis rc's kan je het besten kijken inde gids: http://www.ld4all.com/nl/guide.html
Roger
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs: nog niet...
| | |
|
|
|
|
Hee Roger,
het klopt niet helemaal wat je zegt, want ik ben al meer dan een jaar lid, alleen ik ben pas een week of 2 begonnen te leren zegmaar, dus hoelang je lid bent zegt niets over hoelang je al oefend Ik had het graag het gehoord uit haar eigen ervaringen want die zijn meestal wel betrouwbaar Maar wel bedankt voor jou tips
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Sorry ...
ik ben ook niet altijd actief geweest
but your right.. we are here to learn
Ik ben ook wel benieuwd wat haar ervaringen zijn..
Gr Roger
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Wo 24 Aug, 2011 |
|
|
En sommige wachten jarenlang voor ze zich registreren. Ik overigens een paar dagen. Juliab, er is ergens ook een topic waar in staat hoelang de anderen erover gedaan hebben voor ze hun eerste lucide droom kregen. Interessant voor jou om die eens te lezen? Sommige hebben het al onder de knie na drie dagen en anderen pas na meer dan een half jaar. Maike, er is ook een topic dat heet de eerste lucide dromen collectie, oid. Je kunt je lucide droom daar posten (als het tenminste niet heeel kort was?). Natuurlijk leuk dat je voor het eerst lucide was maar je doet er beter aan daar te posten ipv speciaal een topic aan te maken.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
25
|
LDs:
|
|
|
|
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
21 |
LDs: Graag!
| | |
|
|
|
|
Gefeliciteerd!
Het werkt vast wel motiverend om eens resultaat te zien van je inspanningen, dus ga zo door!
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |