|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
Geplaatst: Za 23 Jul, 2011 |
|
|
Succes. Ben benieuwd naar de resultaten.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
18 |
LDs: I
|
|
Geplaatst: Za 23 Jul, 2011 |
|
|
Succes.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
16 |
LDs: 60
|
|
Geplaatst: Zo 21 Aug, 2011 |
|
|
Ik had een RC gisteravond in me droom gedaan. Ik keek naar mijn handen en het waren er 5. Gelukkig had ik nog een 2e RC. Ik ging nadenken hoe ik hier kwam en daarna werd ik lucide alleen wel laag lucide.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Di 23 Aug, 2011 |
|
|
Ik gebruik als pianist de realty check die ik heb ondekt
Dit is handig voor muziekanten...
Bespeel je instrument.. Ik als pianist wou the moonlight sonata spelen van beethoven tijdens pianoles.. Ik probeerde hetcmaar het was onmogelijk... Ik kan het stuk blindelig spelen maar het lukte gewoon niet.. Het leek wel of de zwarte toetsen verschoven en veranderde.. En omdat deze sonate in cis mineur is geschrevn kOmer er in die toonladder 5 zwarte toetsen in voor ( zeg maar gerust alle zwarte toetsen) dus in een nd is een nummer dat je vloeiend kan spelen.. Bijna onmogelijk
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Wo 24 Aug, 2011 |
|
|
Net zoals bellen, een computer bedienen en lezen dus.
Vanochtend nog zeven vingers geteld, in plaats van echt lucide te worden werd ik boos. Tot nu toe werkt de neus-RC het best. Alleen wel moeilijk IRL als je gezelschap hebt, meestal houd ik gewoon m'n hand voor m'n neus en mond en knijp ik alleen met duim en wijsvinger.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Wo 24 Aug, 2011 |
|
|
De horloge is mijn favo.. vanacht had ik een fld waar ik ook de droom verlengde enzo...
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
22 |
LDs: Lost count
| | |
|
| Reminder bij RC's |
Geplaatst: Ma 12 Sep, 2011 |
|
|
Ik vergeet telkens dat ik regelmatig een RC moet uitvoeren. Dus ik wil een hulpje om mij daarbij te herinneren. Ik zat te denken aan een horloge dat ieder uur piept om na iedere piep vervolgens een RC uit te voeren.
Hoe doen jullie dat?
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
Geplaatst: Di 13 Sep, 2011 |
|
|
Niet teveel dingen nemen waar je een RC bij moet uitvoeren. Één ding is al genoeg, bijvoorbeeld als je veel over je hond droomt steeds een RC uitvoeren bij de hond. Het werkt vast wel als je het jezelf maar duidelijk genoeg inprent. En je kunt jezelf eraan herinneren door het ergens op te schrijven waar je vaakt kijkt. Hond/ rc. In je rooster, op je hand, in je mobiel, briefje plakken op je sleutel met hond/rc erop, etc.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
18 |
LDs: al aardig wat
| | |
|
|
|
|
welke RC's hebben bij jullie trouwens het best geholpen? ben hier wel benieuwd naar. bij mij altijd de neus-mond RC en die waarbij je naar je handen kijkt.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Meestal herinner ik me naar m'n handen te kijken maar dat werkt niet zo goed. Neus-RC is tot nu toe succesvol. Makkelijker kan het ook niet - gewoon niet kunnen ademen is geen droom en wel kunnen ademen is wel een droom.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
18 |
LDs: I
|
|
|
|
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
27 |
LDs: 3 gehad=WooOw
|
|
Geplaatst: Wo 14 Sep, 2011 |
|
|
| menno215 schreef: |
|
welke RC's hebben bij jullie trouwens het best geholpen? ben hier wel benieuwd naar. bij mij altijd de neus-mond RC en die waarbij je naar je handen kijkt. |
ik gebruik de RC van naar mijn vingers te kijken en die te tellen als mijn digitaal horloge afgaat .Die gaat om de vier uur af ,behalve als ik moet gaan slapen. ik heb ook de neus/mond techniek gebruikt maar elke keer als ik dat deed keek iedereen mij aan alsof ik zo zot was als een achterdeur.dus dat heb ik maar gelaten.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
27 |
LDs: 3 gehad=WooOw
|
| Re: Reminder bij RC's |
|
|
| RudyL90 schreef: |
Ik vergeet telkens dat ik regelmatig een RC moet uitvoeren. Dus ik wil een hulpje om mij daarbij te herinneren. Ik zat te denken aan een horloge dat ieder uur piept om na iedere piep vervolgens een RC uit te voeren.
Hoe doen jullie dat? |
om het uur is wel een beetje overdreven om de vier uur ofzo is wat minder strak.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Gewoon overdag niksen en pas voor het slapengaan RC's uitvoeren gaat ook prima, haha.
<mod>Dit topic gaat verder in deel III</mod>
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |