|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
 |
|
23
|
Berichten: 2242 Lid sinds: 20-11-2005 Laatst gezien: 15-5-2013
LDs:
|
| LD4all Lucide droom Quest 54 - Genees jezelf |
Geplaatst: Za 02 Jun, 2012 |
|
|
LD4all Lucide droom Quest 54 - Genees jezelf
Auteur: Ansie , Suggestie: Fawn
Elke maand, op LD4all hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.
Kilk hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen
Genees jezelf
In onze dromen komen we vaak DC's tegen. Je vindt ze in alle soorten en maten en omdat ze een creatie van je onderbewuste zijn, zijn ze een deel van jezelf. In deze Quest gaan we daar gebruik van maken!
Het is de bedoeling dat je op zoek gaat naar een DC die wat mankeert en dat je die DC dan geneest. Door het genezen van een DC verlos je jezelf misschien ook wel van iets. Hoe je de DC geneest is volledig aan jou. Misschien bestaat in je dromen wel een pil tegen de kwaal, of is de DC laten rusten wel voldoende. In ieder geval moet de DC ermee geholpen zijn.
Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen
- Word lucide (
)
- Vind een DC die wat mankeert
- Ontdek waar de DC last van heeft
- Genees de DC
- Post je droom in dit topic (een link naar je DJ is toegestaan maar je moet in dit topic posten dat je de Quest voltooid hebt.)
Wees alsjeblieft duidelijk of je het gevoel hebt dat je de Quest gehaald hebt. Je kunt het ook nog eens proberen. De vleugels zijn een beloning voor jezelf.
Iedereen die zijn vleugels verdiend heeft, krijgt ze aan het einde van deze Quest. Wees dus alsjeblieft geduldig.
Tips om deze Quest te voltooien.
(Dit zijn tips om je te inspireren, je kan doen wat jij denkt dat het beste werkt voor jou )- Weet dat je een alles genezende pil op zak hebt.
- Neem aan dat de eerste de best DC iets mankeert.
- Open een deur en beland in een ziekenhuis.
Voorbereidingen/incubatie
Voor je naar bed gaat of terwijl je een LD techniek uitvoert (WILD/WBTB/MILD, etc): - Richt je gedachten op de Quest
- Stel je behulpzaam op
- Bedenk mogelijke therapiën
Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic.
Veel succes allemaal
Laatst aangepast door Ansie op Ma 02 Jul, 2012, in totaal 1 keer bewerkt
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Leuke quest! Ik ben benieuwd of het iemand lukt.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
Wat leuk dat m'n idee nu een Quest is.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
 |
|
23
|
Berichten: 2242 Lid sinds: 20-11-2005 Laatst gezien: 15-5-2013
LDs:
|
|
Geplaatst: Ma 04 Jun, 2012 |
|
|
Het topic Quest suggesties is er niet voor niks. Ik zorg er graag voor dat er een Quest is die de leden willen doen
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs: +/- 45
| | |
|
|
Geplaatst: Ma 11 Jun, 2012 |
|
|
Het enige wat me lukt is om in een ziekenhuis te komen.
Jammer dat de rest van de quest niet lukte.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
18 |
LDs: al aardig wat
| | |
|
|
Geplaatst: Di 12 Jun, 2012 |
|
|
leuke quest!!!
nou maar hopen dat het lukt, want in wil die vleugeltjes nu wel eens.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs: +/- 45
| | |
|
|
Geplaatst: Ma 18 Jun, 2012 |
|
|
Half gelukt, hier mijn droom. Ik kan je DJ niet posten want die zit op me mobiel hihi.
(...) = ND
(~~~~~) = LD
(____) = FA
In de straat was een soort kermis aan de gang waar ik en een vriendin van me werkte. We hadden er allemaal geen zin meer in en deden de werkoutvit uit, sprongen op de fiets en fietsen weg.
Ik fiets over het fietspad en word spontaan Lucide omdat ik ineens alleen was. Het eerste waar ik aan denk om te doen is de quest. Aan het einde van het fietspas ligt een meisje op de grond. Ik vraag haar ''Wat is er aan de hand?'' waarop ze antwoord ''Ik weet het niet'' Nou ja, dat was goed genoeg voor mij. Dus ik pak haar op en loop naar een deur. Ik hoopte dat het zou werken als ik hem open zou maken om uit te komen in een ziekenhuis. Helaas was dat niet het geval.
Lucide nam af, Ik werd wakker en er zat iemand in me kamer huiswerk te doen. Ik vertel haar alles over me LD, ook wil ik de droom posten op dit forum maar de site was echt heel lelijk en raar waardoor ik deze pagina niet eens kon vinden. Ik kwam erachter dat ik toch nog droomde, helaas realiseerde ik snel dat ik gewoon in me bed lag en dus wakker werd
Kon ik alles opnieuw gaan doen en is de quest nog niet helemaal gelukt
Voor mezelf heb ik de quest gehaald omdat ik het al heel wat vond haha, verder wil ik het eigenlijk gewoon nog is proberen
EDIT: Ik heb ineens een idee van waar ze last van zou kunnen hebben. Ik las net het bericht in het topic 'quest sugesties' van deze quest. En daarin stond ook dat je lucide een soort spiegel van jezelf is. Aangezien dat ik altijd last van me knie tot voet heb. En dat die DC die ik tegen kwam op de grond lag met haar beide handen op precies die plek. Denk ik wat jullie ook denken?
Laatst aangepast door Zoe op Zo 24 Jun, 2012, in toaal 2 keer bewerkt
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|