EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Jullie vreemdste dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 10 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Auteur  Bericht 
FlixDreamer
Musicaddict
LD4all lid
FlixDreamer heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Researchers
Laatst gezien: 11-5-2012
LDs: 4

BerichtGeplaatst: Do 21 Aug, 2008  Reageer met quote

Ohja, misschien ook nog de Oma-Nachtmerrie in mijn, "Droompjes van Marloes Deel I" Eerste pagina.

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei, 2010  Reageer met quote

Ik heb best wel regelmatig rare dromen.
Vanacht droomde ik bijvoorbeeld dat een papiertje met dingen die ik erop geschreven had verbonden was met een dimmer. Die dimmer zag eruit als een soort dubbele thermometer en ging me achterna vliegen toen ik met dat papiertje in de ruimte vloog. Hij had meteen ook nog een zonnepaneel erbij gekregen. o_O

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Vr 21 Okt, 2011  Reageer met quote

Cool ik heb ook ooit met ondertiteling gedroomd! Ik zat in groep 3 en het ging over een man die in punaises wilde gaan stappen echt droog.

back to top
Noddy
coole ld's
LD4all lid
19
Laatst gezien: 3-2-2014
LDs: 10

BerichtGeplaatst: Vr 21 Okt, 2011  Reageer met quote

Ik heb nooit een droom met ondertiteling gehad, maar wel eentje met een aftiteling. Het was echt vaag, en ik weet het ook niet echt meer moet ik eerlijk zijn. Maar ik heb wel een keer gedroomd over een soort van surfende monstertjes die mij wilden leren surfen. (Sloeg echt nergens op, was nieteens heel erg leuk ofzo!)

back to top
Eluterius
Nieuw lid
Nieuw lid
47
Laatst gezien: 22-10-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 22 Okt, 2011  Reageer met quote

Ik heb ook al gehoord van iemand die in twee delen gedroomd had; op het einde van de eerste droom kwam er te staan "Einde deel 1", en de volgende nacht droomde die persoon gewoon verder.

Ikzelf heb laatst gedroomd dat ik in een soort museum was, bestaande uit slechts 1 kamer van 4x4 meter. Ik hoor een bekende stem opmerkingen maken en zie dan een kennis aan een glazen bak staan, waar aan de zijkant enkele hendeltjes zijn bevestigd. In de glazen bak is er een tafereel opgesteld, het stelt een landschap rond een boerderij voor. Met de hendeltjes kan je de mannetjes en dieren in de bak laten bewegen.

Het tafereel is gebaseerd op de plaats waar de kennis woont. Hij klaagt dat dit allemaal niet klopt, het is helemaal fout gemaakt.
Ik voel dan dat ik naar het toilet moet maar vind niet direct een deur. Wanneer er iemand in deze kamer binnenkomt zie ik de deur en ga er naartoe. Ik kom vreemd genoeg in een kamer in mijn huis terecht en realiseer me dat ik aan het dromen ben.
"Ahja, ik kan altijd zweven in mijn dromen!" zeg ik tegen mezelf.
"Ik moet gewoon mijn hoofd op dezelfde hoogte houden en mijn knieën optillen, en ik zweef!"

Ik doe dat en inderdaad, ik zweef richting woonkamer. Wanneer ik in de eetkamer kom zie ik dat er op de plaats waar normaal de kattenbak staat, een toilet gemaakt is. Ik wil de deur van het toilet open doen en zie dan dat er licht komt van onder de deur naar de woonkamer. En deze deur is dicht, terwijl die altijd open staat.

Dat klopt dus niet, en normaal ben ik in mijn dromen op zo'n momenten altijd bang, maar dat moet nu maar eens afgelopen zijn!
Ik duw de deur open en roep heel luid "Wat is dat hier allemaal!?"
Er is niemand maar ik voel wel een aanwezigheid, en ik maak mezelf wakker.

back to top
Nitro
Hoeveel vingers?
LD4all lid
20
Laatst gezien: 26-11-2011
LDs: 60

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2011  Reageer met quote

Toen ik koorts had, had ik gedroomd dat mijn lichaam een land en een bevolking was. Als mijn been naar links bewoog dan betekende het dat er een volk ging verhuizen naar het andere kant van mijn lichaam. eek2 whatsthat

Het was echt een hele rare droom, ik kan die droom moeilijk uitleggen. confused

back to top
Jappards
Nieuw lid
Nieuw lid
19
Laatst gezien: 20-4-2013
LDs: 0 (1?)

meest bizarre droom
BerichtGeplaatst: Wo 27 Mrt, 2013  Reageer met quote

Op de een of andere manier krijg ik altijd de meest bizarre dromen eek2.
Ik droomde een keer dat ik in een bunker kwam en toen ik aan de andere kant keek, stond er een automaat waar groene vlammen uit komen eek2 en er waren zombies van Minecraft eek2 en ze kwamen op de automaat af en wanneer ze daar kwamen gingen ze dood.

back to top
blok
^ dat ben ik ^
LD4all lid
19
Laatst gezien: 30-1-2014
LDs: -4-

BerichtGeplaatst: Vr 29 Mrt, 2013  Reageer met quote

ik droomde een keer dat iemand de wereld had verkleint zonder mij en dat die wereld dan val lego was. maar die wereld verging want het lego lag op een plaat en die dreef weer in een bad. die plaat draaide 45 graden en iedereen verdronk. het is al een hele tijd geleden dus het zou ook iets anders zijn afgelopen maar dat weet ik niet.

back to top
Dreamer123
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-1-2014
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Do 02 Jan, 2014  Reageer met quote

haha echt grappige dingen dat ik hier lees tounge1 ik heb zoveel bizarre dromen gehad dat ik het niet eens ga opsommen.. waar ik wel opeens aan denk is dat ik een paar jaar geleden echt een hele fijne droom had dat ik zwanger was en dat ik het kind echt letterlijk in me voelde, een soort nieuw leven en terwijl ik dit niet wou was ik tegelijk toch echt blij en zo vredig kan het gevoel niet omschrijven maar het was echt raar en ik was zo gelukkig

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Vr 03 Jan, 2014  Reageer met quote

^^ ik heb ook wel eens gedroomd dat ik zwanger was en de dagen erna nog zo'n gelukkig gevoel smile pas droomde ik dat ik met iemand aan het bellen was. Toen hoorde ik mijn wekker en zei ik tegen diegene: "sorry, ik moet ophangen, mijn wekker gaat, ik moet wakker worden."

back to top
Dreamer123
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-1-2014
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Zo 05 Jan, 2014  Reageer met quote

hahaha, lekker droog kapot lachen tounge1

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 9-12-2017
LDs: 76

lichtschakelaar
BerichtGeplaatst: Di 03 Jun, 2014  Reageer met quote

Mijn vreemdste droom? Ik kies voor het lichtknopje.
In die droom BEN ik een lichtknopje, een lichtschakelaar naast een deur. De jongen op wie ik dan dolverliefd ben, klikt mij aan en ik voel me gaan stralen. Als hij me weer uit klikt wordt het donker en voel ik me leeg.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 10 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.