EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Tanden los en vallen eruit

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
RudyL90
LD4all lid
LD4all lid
27
Laatst gezien: 7-6-2013
LDs: Lost count

Tanden los en vallen eruit
BerichtGeplaatst: Vr 29 Mrt, 2013  Reageer met quote

Hoi LDers,

Een tijd lang heb ik af en toe dromen waarin ik aan het eind merk dat mijn tanden los zitten. Bij het wakker worden voel ik dan de tanden die ik al uit mijn mond gehaald heb in mijn handen, met mijn tong voel ik hoe een paar andere tanden makkelijk heen en weer te wiebelen zijn. Ik vind de droom niet eng.
Herkent iemand dit? Enig idee wat het kan betekenen dat deze droom telkens terugkeert?

Groetjes Rudy

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 14-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Vr 29 Mrt, 2013  Reageer met quote

Rudy, ik had vroeger ook wel eens dat type dromen. Mijn tanden zaten los en ik trok ze er zo uit. Heb je vaak gaatjes of een slecht gebit waar je ook onbewust zorgen over maakt ? Ik droom ook vaak dat ik mijn lenzen kwijt ben of per ongeluk kapot breekt. Omdat ik bang ben dat het kan gebeuren.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Chat Mods
Laatst gezien: 20-8-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 22 Apr, 2013  Reageer met quote

Ik weet niet precies waarom, maar veel mensen dromen van uitvallende tanden

back to top
Kikkie
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-2-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 26 Apr, 2013  Reageer met quote

Of, ook heel "leuk": afbrokkelende tanden en kiezen. En dan je mond vol tandengruis hebben, tot misselijkmakens aan toe. Uitspugen lukt niet echt, want dan zit je mond wéér vol. eh .

(Yep, ik ben bang voor de tandarts, althans: het beroep wat hij uitoefent. En yep, ik had vroeger nogal een slecht gebit en maak me er tegenwoordig ook wel 's zorgen over.)

back to top
Oediepoedie
Nieuw lid
Nieuw lid
38
Laatst gezien: 12-1-2014
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Za 27 Apr, 2013  Reageer met quote

Ik deed vanmiddag een tukje op de bank en droomde ook dat mijn tanden eruit vielen! Eerst brokkelde m'n voortand half af, toen zat er een tand los die er ook uit viel en op het laatst kon ik m'n hele gebit uit m'n mond halen! 8D (Ik heb overigens geen kunstgebit wink ) Ik vond het vreselijk en het voelde ook heel echt. Ik liep met al mijn tanden in m'n handen in m'n ouders slaapkamer (?) en ineens dacht ik: misschien is het wel een droom! Dus ik kneep in m'n arm en voelde geen pijn, ik dacht: Ha! Dit is dus een droom, dan kan ik gaan vliegen! Ik bedacht me geen moment, gooide m'n tanden op het bed van m'n ouders , liep naar het raam en vloog naar buiten de lucht in. Ik vloog een stukje en toen werd ik volgens mij wakker.
Dit is volgens mij mijn 3e lucide droom.
Toen ik wakker werd vroeg ik me ook wel erg af wat het betekent als je droomt dat je tanden er uit vallen. Ik heb al veel verschillende verklaringen gelezen, maar omdat ze allemaal zo verschillend zijn kan ik er niet zoveel mee.
Ben vooral blij dat ik weer lucide gedroomd heb, ik vind het zo bijzonder! Het enige "probleem" wat ik heb is dat ik elke keer ga vliegen als ik lucide droom, ik zou ook wel eens wat anders willen doen. Maar vliegen is het eerste wat in me opkomt, dus dat doe ik dan maar. Iemand tips hoe ik m'n gedachten op wat anders kan zetten dan vliegen?

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.