EN | NL | FR

LD competitie Juni 2013

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

LD competitie Juni 2013
BerichtGeplaatst: Wo 05 Jun, 2013  Reageer met quote

Zoals gewoonlijk post je hier de LD's die je deze maand gehaald hebt. Alle LD's tellen mee ook hele korte. Je moet je in je droom gerealiseerd hebben dat je droomt. Meerdere LD's per nacht kunnen, maar dan moet je tussendoor wakker zijn geweest.

Succes allemaal!

Winnaars:
Januari: knowmaster en Dryalantha
Februari: Dryalantha
Maart: Zoef
April: Zoef
Mei: Zoef

Mei
Zoef (4)
Shadowmare (2)
charlottekos (2)
Yakintha (3)
Ansie (1)
Drya (1)

Laatst aangepast door Kyata op Do 20 Jun, 2013, in toaal 7 keer bewerkt
back to top
Shadowmare
LD4all lid
LD4all lid
18
Laatst gezien: 9-7-2014
LDs:

+1 (2)
Twee LD's achter elkaar! (Gisteren ook al één gehad) Ik lijk tegenwoordig echt veel LD's te krijgen.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

+1 smile

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58
Laatst gezien: 14-6-2019
LDs: 404

BerichtGeplaatst: Do 06 Jun, 2013  Reageer met quote

+1
Een korte lucide droom op zondag 2 juni. Zat te computeren in mijn droom en ik wist dat ik droomde. Lawaai kwam van laptop, daar draaide een boksprogramma op de achtergrond.

Edit: 7 juni
+1=2
Zoeken naar een parkeerplek.
Lege gele ruimtes geprobeerd groter te maken met handbewegingen. Auto opgetild en gezweefd aan het stuur van een fiets om een vrouw ervan te overtuigen dat we samen wel konden gaan vliegen. Niet zo heldere, korte lucide droom.

back to top
Yakintha
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 8-1-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 09 Jun, 2013  Reageer met quote

+2

Twee dagen geleden een LD, en gisterenavond weer één. smile

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58

BerichtGeplaatst: Zo 09 Jun, 2013  Reageer met quote

+1=3 smile
In het donker bewegen ging moeilijk, ging wel vooruit maar langzaam.
Riep om een hogere snelheid, warp1, warp2 Data, warp4, warp9. Ging wel sneller door donkere lagen heen maar bleef op aarde. Vloog ineens een stuk over mijn geboorteplaats heen. Scheerde er over heen. Zag de lintbebouwing van het dorp. Een oud bekend huis waar waterlelies worden gekweekt en in de verte zag ik de kerk, was in de verbouwing, de spits van de toren stond in de steigers. Landschap leek echt maar had ook iets cartoonachtig met blauwe lucht. Ik was heel enthousiast, schreeuwde het uit. En werd wakker van de grasmaaier bij de buurvrouw. cry

back to top
Yakintha
LD4all lid
LD4all lid
25
Laatst gezien: 8-1-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 11 Jun, 2013  Reageer met quote

+1 = 3
Ik maak me tegenwoordig altijd zorgen dat ik niet écht aan het dromen ben. Enkele dagen geleden had ik een lucide droom en bevond ik me in mijn achtertuin. Ik heb enkele stenen gepakt en voor de tuindeur gezet om de volgende morgen dan te controleren of die er stonden, zodat ik zou weten of ik echt had gedroomd of aan het slaapwandelen was tounge2
Vandaag stond ik om 8u op, besefte ik dat ik nog veel te moe was, ging ik terug slapen en had ik weer een LD. Ik heb bijna al mijn tijd verspild met reality checks. Ik moet me echt minder zorgen maken.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Za 15 Jun, 2013  Reageer met quote

+1=2

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 8-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 18 Jun, 2013  Reageer met quote

+1 = 1

Alweer een tijdje geleden tounge2

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58

BerichtGeplaatst: Wo 19 Jun, 2013  Reageer met quote

+1 =4 wink
Eerst kwam ik Barbie tegen. Ze had ineens niet meer zo'n strak huidje. Tekeningen die leken op sterrenbeelden bestudeerd. Onthouden of ergens neerlegen voor morgen als ik wakker werd ? Gevlogen, hoorde de wind suizen. Wilde daarna gaan douchen in een vergaderhok op mijn werk. Maar die was misschien al besproken. En had het heel erg koud in mijn droom. Gaan slapen zonder pyjama omdat het zo warm was. Lange lucide droom, kon mijn enthousiasme goed onderdrukken.

Edit 20 juni:

+1 = 5 smile
Was bewust aan het in slaap vallen. Zag allerlei dingen om me heen. Leek een beetje op neonreclame. Verlicht en kleurig in het donker. Viel in een zwart gat. Ging koppeltje draaien en dook naar beneden. Daarna een droomscene met 2 roodharige vrouwen. Ze leken op elkaar dus vroeg ik twins ? Met ze zitten friemelen maar ze wilden niet echt.

Edit 21 juni:

+1 =6 :D
De droomscene was in een kamer met een heel gezelschap bij elkaar. Het was een bijzonder heldere droom. Ze leken allemaal zo echt, gezichten, gezichtexpressies.
Verbaasde me er over dat je geheugen random z’on complex beeld kan opbouwen. Wilde een gesprekje aangaan met een aantrekkelijke vrouw. En mijn nichtje was daar ook bezig een kartonnen droomhuis in te richten. Voor lucide dromen ?

Edit 22 juni:

+1 =7 eh
Wilde naar een winkelcentrum of straat toe. Zag een stel en vroeg aan de vrouw toen ze alleen was, de weg er naar toe. Gaf haar nog een kus en een beetje een knuffel uit ballorigheid. Besloot toen maar te gaan vliegen, er naar toe, dat ging sneller. Dat was nogal saai, zag niets in de lucht en weinig daaronder. Daarom maar een mislukte poging gedaan om uit te treden. Kwam mijn lichaam niet uit, teveel weerstand, zag wel de contouren van mijn slaapkamer opkomen. Ik werd wakker.

Edit 26 juni:

+1 =8 smile
Voelde vreemde trillingen met SSILD oefening. Daarna heen en weer gaan schommelen in bed en uit mijn lichaam ontsnapt. Kwam terecht op de tuin bij mijn ouders. De lucht in gesprongen en tot mijn verbazing ging ik toen vliegen als een raket. Steeds sneller en maakte een aantal loopings. Heel fijn had van mij wel langer mogen duren

Edit 28 juni:

+1 =9 grin
Ik had een FA, hoe ik dat wist, weet ik niet meer. Veel heen en weer gaan bewegen om uit mijn lichaam te ontsnappen. Dat lukte. Naar mijn slapende lichaam proberen te kijken. Maar dat zag ik niet maar flopte er wel in terug. Nogmaals heen en weer gaan bewegen en er weer uitgeflopt. Naar de voordeur gerend en open gemaakt en via de trap naar beneden. Zag speelgoed op de grond liggen en een heel jong meisje met kort rood rokje met zilveren flintertjes. Hoorde muziek en de voordeur van mijn buurvrouw beneden stond open op een kier. Zag haar niet binnen. Wel veel rommel in de gang en de harde muziek kwam uit een grote rechthoekige zwart/grijze transistor radio. Die uitgezet en daarmee ook mijn droom. Heel speciaal 2x uittreden en buiten was er veel licht.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: