EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Wat is het en hoe stop je ld dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
jull
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 26-6-2013
LDs:

Wat is het en hoe stop je ld dromen
BerichtGeplaatst: Zo 23 Jun, 2013  Reageer met quote

Hoi,

Ik heb al vanaf kinds veel dromen die ik odra ik wakker word nog weet.
Ook kan ik odra ik door heb dat ik droom mijn droom sturen. (dit is in niet elke droom)
Het vervelende aan de dromen die ik niet kan sturen is dat ik roep dat ik een spin ie die ik dan ook echt kan ien en achteraf (als ik wakker ben en mijn man egt dat ik weer heb lopen praten) het me ook kan herinneren. ook heb ik dromen dat ik droom dat er iets met iemand is en die dan probeer te helpen en dan dus uit een raam kan hangen (in het echt) hier weet ik dan niks weer van de andere dag. alleen de droom blijft hangen. naar buiten lopen doe ik ook. Weet iemand wat dit is en hoe je dit kan stoppen. Ook hier het probleem met heel mijn kamer ien mijn man naast mij in bed en dan andere mensen in mijn kamer.Kan dan ook mijn telefoon anders neerleggen om de andere morgen te checken of het echt was. Maar krijg geen geluid uit mijn mond. Heel vervelend is dit. ook eng
Graag hoor ik van iemand iets die hier meer over kan eggen.

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
26
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 24 Jun, 2013  Reageer met quote

Hoi! Dit is meer een droomvraag dus ik verplaats het topic.
Dus je slaapwandelt eigenlijk?
Ik denk dat lucide dromen je wel een beetje kunnen helpen. Als je je realiseert dat je droomt kun je nachtmerries tegenhouden en kan je je ook bedenken dat je misschien in het echt iets gevaarlijks doet.
Verder zou ik op internet zoeken wat je tegen slaapwandelen kan doen, en natuurlijk je slaapkamer 's nachts veilig maken.

back to top
jull
Nieuw lid
Nieuw lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 24 Jun, 2013  Reageer met quote

Ja soms doe ik een soort van slaapwandelen. Maar mijn dromen kan ik redelijk sturen behalve de nachtmerries smile Maar weet iemand wat het is als je slaapt - wakker bent en dus alles in je kamer kan ien en dus ook dingen kan verplaatsen. (alsof je wakker bent) want daarna liggen de spullen ook anders maar niet kan praten en buiten de normale dingen in je kamer ook andere mensen iet. Want dat is hetgene wat ik niet prettig vind.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
53
Laatst gezien: 25-10-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Di 25 Jun, 2013  Reageer met quote

Het kan een combinatie zijn van FA (vals ontwaken), slaapverlamming bij het in slaap vallen of wakker worden en OBE (uittreding).
Bij vals ontwaken kan je vreemde mensen in je slaapkamer zien.
Slaapverlamming voorkomt dat je in het echt gaat bewegen als je slaapt.
En als je een uittreding heb bij vals ontwaken. Kan het er op lijken dat je echt wakker bent en uit bed gaat en bv dingen gaat verplaatsen. Maar niet in het echt,
alleen maar in je droom. Speelt zich allemaal af in je hoofd maar kan heel realistisch overkomen. Verdiep je eens in deze 3 begrippen.
Effecten daarvan kunnen je bang maken. Maar als je er meer van afweet
kan je van je angst ervoor afkomen. En er wat leuks mee doen.

back to top
jull
Nieuw lid
Nieuw lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 25 Jun, 2013  Reageer met quote

Nou het gekke is dat ik dan dus mijn telefoon kan verplaatsen een glas water omgooien. en daarna ie ik dus dat die dingen echt ijn verplaatst. of de vloer nat is. En dat begrijp ik dan niet. Als je je niet kan bewegen snap ik niet dat ik dingen kan verplaatsen maar geen geluid uit mijn mond kan krijgen.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.