EN | NL | FR

LD-Competitie December 2013

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Vr 20 Dec, 2013  Reageer met quote

+1=1

back to top
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
25
Laatst gezien: 10-12-2015
LDs: Veel

BerichtGeplaatst: Za 21 Dec, 2013  Reageer met quote

+1 = 8 LD's

Helaas een korte, werd daarna gelijk wakker.
Merkte dat ik aan het dromen was en probeerde van de grond te stijgen. Was gelijk een stuk groter dan de rest.

back to top
Charlottekos
Droomkoningin
LD4all lid
Charlottekos heeft een LD4all Quest gehaald!
21
Laatst gezien: 12-2-2014
LDs: 208

BerichtGeplaatst: Za 21 Dec, 2013  Reageer met quote

+1=2

Het is lang geleden dat ik lucide heb gedroomt, en nu heb ik opeens 2 lucide dromen in 2 dagen? Wel laag lucide, maar ik zag ze niet aankomen smile

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-10-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 22 Dec, 2013  Reageer met quote

+2 = 6

De laatste dagen heeft stress en vermoeidheid mijn ld's even weggekaapt, maar nu het kerstverlof begonnen is, lukt het mij weer.

2x Wild vannacht, achter elkaar, maar wel duidelijk wakker geworden tussen in. De eerste was een echte directe WILD, beetje een OBE ervaring, zonder bewustzijn voor een moment te verliezen: probeerde (let wel: al een uur ofzo) in slaap te vallen met een kleine focus op mijn gewaarzijn, en voelde opeens een verandering in mijn lichaam, de bekende tintelingen en een gevoel dat ik kon zakken in mijn bed, dit laten gebeuren en ja hoor, kon mij even later op mijn zij rollen en gewoon opstaan, dat heerlijke euforische gevoel van lucide te zijn, maar was wel erg donker, mijn droomogen proberen verder open te sperren met mijn vingers, gaf iets meer helderheid en kleur, maar toestand begon er onstabiel van te voelen. Dus liet ik ogen los, weer donker, maar ik kon wel vliegen, even maar en toen werd ik wakker, blij, wild lukt weer, maar was kort, nog eens proberen, gevoel van vorige LD proberen vasthouden, terug concentreren op gewaarzijn, en rest in slaap laten vallen, dit gaat bijna naadloos over in een beeld dat ik geconcentreerd rond zit te stappen, tot ik besef dat ik wild aan het proberen ben, dus dat het droom zal zijn, wordt vervolgens lucide (indirecte wild), dat rare gevoel weer en plots in een mooie droomomgeving...

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 23 Dec, 2013  Reageer met quote

+2 = 8

Het gaat beter als ooit ervoor met mijn WILD pogingen, vannacht weer 2 WILD's. Om 3 uur wakker geworden, even naar toilet en dan even mijn heel lichaam uitgetrokken, daar wordt ik altijd lekker ontspannen van, dan terug gaan slapen, m.a.w. Korte WBTB, zo doe ik het altijd, voor wild is het beter niet te lang wakker te blijven heb ik eens ergens gelezen, en dan lekker focussen op gewoon gewaarzijn (is mijn WILD techniek die erg goed begint te werken voor mij), let wel, ik lig meestal wel een uur, soms twee wakker, voor ik echt in slaap val en direct lucide wordt, m.a.w. Ook al lijkt het zo, gaan die wilds echt niet van een leie dakje, moet er echt nog veel energie in steken, maar het loont. Viel eerste maal in slaap en kwam direct in een droom terecht die ik meteen erkende, en meteen kon beginnen exploreren, kon mij wel niet herinneren wat ik mij voorgenomen had, dus gewoon wat zitten vliegen, vliegkunstjes uitproberen, tot ik wakker werd, dan heel stil blijven liggen, mij voorgenomen om opnieuw lucide te worden, maar nu wel te herinneren en uit te voeren wat ik mij voorgenomen had, en ja hoor, snel zat ik weer in dezelfde droomomgeving op de rand van mijn bed, en wist ik dat ik weer droomde, deze maal herinnerde ik mij inderdaad wat ik wou doen, experimenteren met groter en kleiner worden. Groter worden lukte redelijk, ik werd zo groot dat ik nog maar juist paste in de zolderkamer waar de droom zich afspeelde, wou nog groter worden, maar geraakte niet goed uit de zolder, dan maar mijzelf kleiner proberen maken, maar werd toen wakker.

back to top
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
25

BerichtGeplaatst: Do 26 Dec, 2013  Reageer met quote

+1 = 9 LD's

Werd onzichtbaar voor mijn vrienden, was erg leuk angezien ze niet wisten wat er aan de hand was. Ff lekker pesten haha grin

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Chat Mods
Laatst gezien: 8-9-2018
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 27 Dec, 2013  Reageer met quote

+1=1

back to top
Susavalon
Nieuw lid
Nieuw lid
45
Laatst gezien: 10-1-2014
LDs: niet geteld..

BerichtGeplaatst: Vr 27 Dec, 2013  Reageer met quote

+1=3
Ik stond met een kennis van me bij een heel blauw meer. Ik werd lucide en vertelde dat die kennis. Ik zeg zullen we samen in het meer springen om te kijken wat we daar kunnen ontdekken. We springen hand in hand het meer in. Het is erg druk onder water met andere mensen. Redelijk laag lucide wel.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
58
Laatst gezien: 17-5-2019
LDs: 400

BerichtGeplaatst: Ma 30 Dec, 2013  Reageer met quote

+1=3
Laag lucide droom. In boekje gekeken om te vergelijken met in het echt.
En mezelf onzichtbaar proberen te maken vanwege een mogelijke bedreiging.

back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Mijn laatste LD van het jaar!
BerichtGeplaatst: Di 31 Dec, 2013  Reageer met quote

+1 = 9

Joehoe! Vannacht, de laatste nacht van het jaar, toch nog een LD gehad, eigenlijk zelfs 2, maar ben niet echt wakker geworden tussenin, dus eigenlijk toch maar 1.
Gevlogen, bijna wakker geworden, alles werd weer donker, ik bleef rustig, tot ik weer een beeld van een man zag, heftig beginnen wrijven in mijn handen en daar was ik weer, terug Lucide in een nieuwe droom (was eigenlijk voortzetting van vorige droom smile ), dan onlangs overleden vriend ontmoet, blij, allerlei vragen gesteld, maar kreeg rare antwoorden, het was hem niet echt besefte ik opeens, jammer. Ook nog karate beoefend in de droom en een voorbijgangster passioneel gekust (voor het nieuwe jaar dat gaat komen hee ^^), dan wakker geworden.

Mooie afsluiter van 2013!

Fijne feesten allemaal vanavond en alvast een gelukkig nieuw jaar!
Moge al uw lucide dromen uit komen :D

Laatst aangepast door Dreamystivi op Vr 03 Jan, 2014, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
25

BerichtGeplaatst: Di 31 Dec, 2013  Reageer met quote

+1 = 10 LD's

Mijn record deze maand! En ook nog eens voor het nieuwe jaar. Was niet een sterke lucide droom, maar ik mag niet klagen...

Beste wensen iedereen! X

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: