EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

klopt het wat internet vertelt?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
kolya
Nieuw lid
Nieuw lid
19
Laatst gezien: 16-3-2014
LDs: ik denk 1

klopt het wat internet vertelt?
BerichtGeplaatst: Zo 16 Mrt, 2014  Reageer met quote

Hallo dromers,

Ik had een discussie met een vriendin van mij.
Ik vertelde haar dat ik snachts door had dat ik droomde, ik las een bericht op mijn telefoon wat mij niet lukte, dat maakte mij bewust dat het niet klopte. Deze droom speelde zich af in mijn bed(ik droomde dus dat ik in mijn bed aan het chatten was). Ik vertelde haar dat ik lucide werd. Zij zei echter dat dit niet klopte omdat ik mijn droom niet kon beïnvloeden. Ik heb gelezen dat er verschillende niveaus zijn en denk dat ik mij in een laag niveau bevond. Deze vriendin vertelde mij naar een deskundige te zijn geweest die beweerd dat dit niet waar was.

Nu mijn vraag wat hebben jullie gehoord, en waar hebben jullie de informatie vandaan?

Alvast heel erg bedankt voor het lezen.

groeten Kolya,

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 20-10-2017
LDs: 364

Kolya, volgens ben je lucide als je je bewust bent dat je droomt. Zie LD.
Je kan dan bijvoorbeeld om je heen gaan kijken. Je hoeft niet perse je droom te gaan beinvloeden. Dat maakt het wel een stuk leuker. En door aktief bezig te zijn duurt je lucide droom langer. Met niets doen is de lucide droom sneller afgelopen.

back to top
kolya
Nieuw lid
Nieuw lid
19
Laatst gezien: 16-3-2014
LDs: ik denk 1

Ik geloof dat ik het mij half besefte. Ik geloof dat ik steeds wakker werd en weer in slaap viel. Toen probeerde ik Me een beeld voor te stellen, ik zag mezelf zitten. kan dit een droom zijn, of was ik gewoon wakker en dacht daar aan dat moment. Want het duurde heel kort dat ik mezelf zag zitten(op een gras veld). Als ik terug denk lijkt het net of ik meerdere dromen dromen heb gehad, maar dat ik me één besefte dat het nep was. Een meisje had Me duidelijk gemaakt geen relatie te willen, de dag ervoor. En in de droom ging zij veel tegen Me praten. Ik kom niet lezen wat ze zei ik merkte dat er iets niet klopte. Ik wist deels dat ik droomde maar nam niet het initiatief om te gaan vliegen of op te staan.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 20-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Ma 17 Mrt, 2014  Reageer met quote

Je zit er tegen aan zo te lezen. Op een gegeven moment weet je het gewoon heel zeker. WOW ik ben aan het dromen en het lijkt allemaal zo echt.

back to top
huubvdp1
LD4all lid
LD4all lid
18
Laatst gezien: 29-12-2014
LDs: meer dan 10:)

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mrt, 2014  Reageer met quote

Je zou eventueel ( nog meer) reality checks kunnen doen, zodat je zekerder wordt dat je droomt

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.