EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

ontmoeting met mijn overleden (ex) vriend

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 2Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Auteur  Bericht 
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Za 29 Mrt, 2014  Reageer met quote

Axelle,

Ik heb het zelf meegemaakt met een naaste collega. Vroeg me toen ook af waarom ik vooraf niets had opgemerkt, waarom hij het gedaan had en of ik er wat aan had kunnen doen. Daar blijf je over nadenken. Maar zelfs zijn familie had het niet zien aankomen en voorkomen. Ik heb geaccepteerd dat het gebeurd is en voel me er niet schuldig over, wel verdrietig. We hebben nu eenmaal geen controle over het gedrag van andere mensen. Snap dat je het hem niet kan vergeven. Maar blijkbaar zag hij geen enkele andere uitweg meer en kon wat hem dwars zat niet goed uiten naar anderen. Mijn collega was heel depressief en dat kan maanden duren kwam ik toen achter. En dan je droom. Ik kan deze niet goed uitleggen behalve dat hij je misschien kwam opzoeken om te kijken hoe met je ging en daarmee voor zich zelf iets wilde afsluiten of ook voor jou. Dromen zijn niet logisch en vaak symbolisch.
Je kan zelf je dromen het beste uit leggen, anderen kunnen je daarbij op ideeen brengen. Ik heb een boek gelezen van Andre Groote paragnost die daarin dromen uitlegt. Dromen, visioenen en uittredingen. Paranormaal belicht. Met een hoofdstuk boodschappen van gene zijde. Dromen naar aanleiding van het overlijden van dierbaren. Hoewel ik zelf geloof dat er meer is tussen hemel en aarde maar dat niet kan bewijzen. Haakte ik af en toe wel af als hij begint over vorige levens.
Maar het brengt je soms op ideeen waar je wat mee kan. Heb zelf een voorspellende droom gehad over de dood van mijn vader en daarmee de zorg voor mijn moeder alleen dat realiseerde ik me pas toen het gebeurde. Begreep de droom ook niet goed maar een vrouw die paranormaal was kon het me later goed uitleggen.
Snapte de symboliek ervan niet. Je kan het boek van mij krijgen is heel boeiend of
het op zijn website lezen als je registreert.
Hoop dat je er wat aan heb.

Groetjes en sterkte,

Zoef

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 2 van 2Ga naar Pagina Vorige  1, 2

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.