EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD4all Quest 68: Je eigen Quest

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
28
Chat Mods
Laatst gezien: 20-8-2017
LDs:

LD4all Quest 68: Je eigen Quest
BerichtGeplaatst: Zo 02 Feb, 2014  Reageer met quote

LD4all Quest 68: Februari: Het Gevoel van Geven
Auteur: Ansie, Inspiratie: Cumulus

Deze Quest duurt tot eind maart

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

De Quest is er voor iedereen die eens iets nieuws in een LD wilt doen. De Quest is er voor mensen om inspiratie op te doen en om mensen te motiveren LD's te krijgen. De Quest is er om meer uit je LD's te halen en om patronen te doorbreken.

Zou het echter niet eens leuk zijn om deze inspiratie uit jezelf te halen? Zou het niet leuk zijn om een Quest van jezelf aan te nemen? De uitdaging aan te gaan en je eigen Quest te vervullen?

Daarom kun je deze keer je vleugels verdienen door een Quest te vervullen die je eigen onderbewuste voor je bedenkt. Vraag in een lucide droom om een persoonlijke Quest. Dit kun je aan de ruimte om je heen vragen, aan een DC, een voorbijlopend dier of misschien zelfs aan jezelf. Het maakt niet uit zolang het maar in een lucide droom is. Post de droom de volgende dag en probeer de Quest uit te voeren in je volgende droom om je vleugels te verdienen.

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen

• Wordt lucide ( )
  • Vraag om een persoonlijke Quest
  • Krijg een Quest
  • Post je Quest in dit topic
  • Wordt opnieuw lucide
  • Vervul je persoonlijke Quest
  • Post je droom in dit topic. (Een link naar je DD is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent.)

Wees alsjeblieft duidelijk of je het gevoel hebt dat je de Quest gehaald hebt. Je kunt het ook nog eens proberen. pasQuale geeft de vleugels alleen als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. De vleugels zijn een beloning voor jezelf.

pasQuale zal iedereen die zijn vleugels verdiend heeft zijn vleugels geven aan het einde van de Quest. Wees dus alsjeblieft geduldig.

Vragen naar je persoonlijke Quest
  • Vraag een DC, roep om een persoon als er geen DC in de buurt is.
  • Vraag de ruimte om je heen om een Quest
  • Lees je Quest in een boek.
  • Vraag jezelf om een Quest

Voorbereidingen/Incubatie
Voor je naar bed gaat of terwijl je je LD techniek aan het doen bent: (WILD/WBTB/MIDL, etc):
  • Breng je gedachte naar de Quest
  • Denk aan de manieren om je persoonlijke Quest te krijgen

Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic. smile

Veel succes & veel plezier! ansie

Laatst aangepast door Ansie op Za 12 Apr, 2014, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Do 06 Feb, 2014  Reageer met quote

Gelukt! Ik stond in de huiskamer en vroeg wat mijn quest was. Mijn hond lag op de bank en zei dat ik dr moest uitlaten. Zonder riem, ze wilde lekker vrij lopen. Dus ik ben naar buiten gegaan met mijn hond smile

back to top
Zoe
Dromer 4All
LD4all lid
Laatst gezien: 13-5-2016
LDs: +/- 45

BerichtGeplaatst: Za 22 Feb, 2014  Reageer met quote

Soort van gelukt. Ik was in mijn huis en wist zeker dat ik net de poort en schuurdeur dicht had gedaan. Raar genoeg was die open, ik liep naar de schuur toe en ondertussen keek ik naar mijn handen (wat ik irl wel is vaker doe onderweg naar de schuur). Ik wist nu dus dat ik droomde en verwachte dat er iemand acht er de schuur zou staan. Dit was het geval en ik vond het eng dus vloog weg. In de lucht dacht ik aan de quest. Ik scheeuwde naar beneden om te vragen wat mijn persoonlijke quest is. Terug kreeg ik *rijd op de huge konijnen in de straat*. Ik voerde het gelijk uit omdat ik de grootte konijnen zag lopen. Ik landde op een van de grootte konijnen en hield hem stevig vast.

Normaal gesproken zou ik vinden dat ik het een heel eind heb uitgevoerd. Maar omdat er word gezegd dat je opnieuw lucide moet worden om de quest uit te voeren wil ik het volgende maand opnieuw proberen om de vleugels te verdienen.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
28
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 22 Feb, 2014  Reageer met quote

Het is inderdaad het idee dat je twee keer lucide wordt. Dat maakt het een beetje moeilijker ansie Jullie hebben allebei wel al heel goede resultaten gehaald smile

back to top
Jelle_vdm
LD4all lid
LD4all lid
21
Laatst gezien: 20-8-2014
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Do 13 Mrt, 2014  Reageer met quote

Ik heb in mijn LD gevraagd wat mijn quest was, ik kreeg als antwoord: Citeer 'dit'.
Wat moet ik daar nou mee? :D

Hoe moet ik nou in mijn volgende LD 'dit' citeren.

back to top
Melodylicious
Dream artist
LD4all lid
24
Laatst gezien: 10-12-2015
LDs: Veel

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mrt, 2014  Reageer met quote

Nou ben er een tijdje uit geweest, maar ga het zeker proberen! grin

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
28
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 29 Mrt, 2014  Reageer met quote

Jelle_vdm schreef:
Ik heb in mijn LD gevraagd wat mijn quest was, ik kreeg als antwoord: Citeer 'dit'.
Wat moet ik daar nou mee? :D

Hoe moet ik nou in mijn volgende LD 'dit' citeren.

Wees creatief tounge2

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.