EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Rotste droom?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 9 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Auteur  Bericht 
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Di 19 Mrt, 2013  Reageer met quote

Kan me voorstellen dat zoiets behoorlijk naar is, wat zal je je hulpeloos voelen in zo'n verdwaal-droom. Ik droom echt nˇˇit dat ik verdwaal of verdrink. Wat zijn dromen toch persoonlijk. smile

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 11-12-2017
LDs: 367

Ik verdwaal nog steeds in mijn dromen. Ik heb in het echte leven een slecht richtingsgevoel en verdwaal heel snel in een onbekende omgeving.
Vroeger verdronk ik ook vaak in mijn dromen en werd dan wakker. Tegenwoordig ga ik onder water rondzwemmen en adem dan door een rietje of heb zelfs dat niet nodig.

back to top
blok
^ dat ben ik ^
LD4all lid
19
Laatst gezien: 30-1-2014
LDs: -4-

Refive schreef:
Synthesis schreef:
Refive schreef:
Ik ik vind het erg vervelend om neergestoken te worden in een droom... heb twee keer gehad dat ik in een droom ben neergestoken en vervolgens enkele seconden zit te leiden... je hebt dan het gevoel echt neergestoken te zijn en alles lijkt zo echt, geen pretje ! Toch bijzonder dat je pijn zo erg kunt simuleren zegmaar.

Gek is dat hÚ! Dat je "pijn" voelt in je dromen, heb dat altijd heel apart gevonden.

Inderdaad tounge2 zo realistisch gevoel terwijl je het in het echt nooit meegemaakt hebt. Dan heb ik ook vaak in die droom dat ik moeilijk en kort adem, vanwege de pijn. Echt typisch zoals je het bijv. in films ziet wink5

ik denk dat het zo realistisch is omdat die dingen in RL gevaarlijk zijn en dus nooit zal doen. maarja het is maar een theorie tounge2

back to top
Kyata
dagdromer
Moderator
Kyata heeft een LD4all Quest gehaald!
29
Laatst gezien: 29-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mei, 2013  Reageer met quote

Misschien heb ik dit hier al verteld, maar: Mijn naarste droom was dat iedereen ruzie kreeg op mijn favoriete site en mensen wegjoegen en dat mensen boos werden op mij. Dat is op zich nog niet de allernaarste droom ooit, maar wat het het mijn naarste droom maakte was dat die droom de volgende dag ook echt uitkwam. sadblauw

back to top
Shadowmare
LD4all lid
LD4all lid
16
Laatst gezien: 9-7-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 06 Jun, 2013  Reageer met quote

Zoef schreef:
Ik verdwaal nog steeds in mijn dromen. Ik heb in het echte leven een slecht richtingsgevoel en verdwaal heel snel in een onbekende omgeving.
Vroeger verdronk ik ook vaak in mijn dromen en werd dan wakker. Tegenwoordig ga ik onder water rondzwemmen en adem dan door een rietje of heb zelfs dat niet nodig.

Ik herken me wel in die verdwaaldromen, heb ik ook vaak (gehad). Erg nare dromen, dan ben ik bijvoorbeeld helemaal in de andere kant van de stad, en weet ik de weg naar huis niet, terwijl mijn ouders dan helemaal ongerust zijn omdat ik dan al heel lang weg ben.

back to top
Happiness
LD4all lid
LD4all lid
23
Laatst gezien: 9-8-2013
LDs: 2

BerichtGeplaatst: Zo 09 Jun, 2013  Reageer met quote

Ik weet niet echt of het mijn rotste droom was, maar hij was rot

Ik was bij mijn moeder thuis, en daar stond een paard in de gang(Misschien wel door dat nummer ). En ik wou op het paard gaan zitten om erop te rijden. Toen ik me bedacht dat hij kon bijten, beet hij mij ook...Ik voelde de pijn gewoon en het ergste was dat hij ook niet los liet. Later die droom pakte ik mijn moeders auto om naar mijn vrienden te gaan. Toen ik aan het rijden was kon ik oppeens niet goed meer zien, want ik kon mijn ogen moeilijk open houden. Toen ik ze weer open kon doen, ree ik keihard en ik moest een bocht maken. Ik dacht nog bij mijzelf: Beter is dit een droom! En ik ree vol de sloot in. En ik met mijn schuld gevoelens probeerde ik mijn zicht weer te krijgen door sloot water in mijn gezicht te gooien. Alles voelde deze droom zo realistisch en zo helder. En toen ik wakker werd dacht ik pas; He, het is echt een droom!

back to top
Dreamer123
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-1-2014
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Do 02 Jan, 2014  Reageer met quote

- dat iemand me probeerde te vermoorden en ik machteloos was,
- en dat ik bezeten was en de duivel liet me niet met rust, gelukkig heb ik tegen hem heel hard geroepen in mijn droom dat ik me niet laat doen en dat ik niet opgeef, ik had schrik maar liet em niet winnen, op zich was dat voor mij wel een soort vooruitgang ondanks dat dit absoluut geen prettige droom was

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 11-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Do 02 Jan, 2014  Reageer met quote

Als je weet dat je droomt, geef het een knuffel en het veranderd in een vriendelijke gedaante. Van een agressieve pitpull in een lief schoothondje. Heel effectief en waarschijnlijk komt het niet meer terug. Met vechten ga je het niet winnen.

back to top
Dreamer123
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-1-2014
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Zo 05 Jan, 2014  Reageer met quote

ja volgende keer proberen

back to top
Lore1998
My dream, my world
LD4all lid
19
Laatst gezien: 28-12-2014
LDs: 50+

BerichtGeplaatst: Zo 05 Jan, 2014  Reageer met quote

de rotste droom dat ik recent nog gehad heb was dat ik met mijn familie op stap ging en er was een vrouw bij dat mijn tante moest voorstellen en ze was super raar en irritant. Ze viel me heel de tijd aan, ze was echt gek. Ik was bang maar tegelijk woedend op haar dat ze me niet met rust liet. Ik wou haar slagen maar telkens als ik mijn vuist op haar gezicht wou slagen ging mijn arm in slow motion en het werkte tegen wat me nog gefrustreerder maken. De droom ging zo dus een hele tijd door dus het is echt wel mijn rotste droom

back to top
velcrew
top of foodchain
LD4all lid
32
Laatst gezien: 17-1-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 17 Jan, 2015  Reageer met quote

o

Laatst aangepast door velcrew op Za 17 Jan, 2015, in toaal 4 keer bewerkt
back to top
velcrew
top of foodchain
LD4all lid
32
Laatst gezien: 17-1-2015
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 17 Jan, 2015  Reageer met quote

rotste droom:
Geen. Het ontwaken is veruit het rotste.
Maar ik heb wel al vaak een ietwat naar gevoel gehad na het ontwaken.
Meestal nadat ik in die droom een hoop retrogames gevonden heb die ik al tijdenlang aan het zoeken was, die daar dan spot goedekoop staan. het enigste probleem is dat ik nooit geld op zak heb. totally bummer!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 9 van 9Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.