EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Quest 74: Tijdreizen: Het antwoord op het leven, het ...

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

Quest 74: Tijdreizen: Het antwoord op het leven, het ...
BerichtGeplaatst: Wo 01 Apr, 2015  Reageer met quote

Deze Quest is één van mijn persoonlijke favorieten omdat het duidelijk laat zien hoe lang de Quest al een onderdeel is van het forum smile Dit was Quest 42 op het Engelse forum in 2009 en toen was dit Quest 17 op het Nederlandse forum. Nu zijn we hier al bij Quest 74!!

Succes allemaal! En onthoud dat meedoen is belangrijker dan winnen/slagen wink5 Ook een niet voltooide Quest kan leuke LD's opleveren!

Deze Quest kan heel persoonlijk, emotioneel of juist heel grappig uitpakken. Dus stap in die droom en krijg de antwoord op je vraag! (En wees niet bang je vraag hier alvast te posten, dat kan heel inspirerend werken voor jezelf en voor anderen) ansie

LD4all Quest 17 - April 2009 - Het antwoord op het leven, het universum en alles
Author: pasQuale Vertaald door: Ansie

Elke maand, op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Het antwoord op het leven, het universum en alles

Dit is Quest 17 boogie En deze Quest moest gewoon deze maand! En als je je afvraagt waarom moet je de Hitchiker's Guide to the Galaxy maar eens lezen/kijken. (op Engelse forum is het Quest 42 En op NL lopen we achter... dus lees voor 17 even 42 wink )

Het doel van deze Quest is het verkrijgen van een antwoord in je droom. Het kan een filosofische vraag zijn zoals: "Waar komen we vandaan, en waarom bestaan we?" Of een wat simpeler vraag als: "Welke haarkleur past het best bij mij?"

Het punt is dat je een vraag stelt EN dat je een antwoord krijgt. Als je beide doet verdien je deze maand je vleugels, met extra kaas en complimenten van de muizen grin

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen

• Word lucide ( )
  • Stel je vraag
  • Krijg een antwoord. Het maakt niet uit hoe, het kan een inval zijn, een gesproken antwoord of en visueel antwoord. Zolang jij maar een antwoord krijgt op je vraag, nadat je hem hebt gesteld.
  • Post je droom in dit topic. (Een link naar je DD is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent.)

Het is leuk om te horen wat voor vraag je in gedachten hebt, dus als je mee wilt doen kun je de vraag alvast posten in dit topic. Het kan inspirerend zijn voor andere mensen.

Wees alsjeblieft duidelijk of je het gevoel hebt dat je de Quest gehaald hebt en je vleugels wilt verdienen. Je kunt het ook nog eens proberen. De vleugels zijn een beloning voor jezelf.

Iedereen die zijn vleugels verdiend heeft, zal ze aan het einde van de Quest krijgen smile. Wees dus alsjeblieft geduldig.

Aan wie/wat je vraagt is natuurlijk afhankelijk van je vraag, maar mag ik voorstellen:

• 'Vraag het aan de droom zelf
  • Vraak het aan een droom karakter
  • Vraag het hardop en lees het antwoord in een boek
  • Vraag het aan jezelf in de spiegel
  • Of vraag het aan wat witte muizen...

Voorbereidingen/incubatie
Voordat je naar bed gaat of terwijl je je incubatie techniek uitvoert. (WILD/WBTB/MILD, etc):

• Focus op de Quest.
  • Beslis wat voor vraag je gaat stellen

Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic. smile

Veel succes & veel plezier!

Laatst aangepast door Ansie op Zo 03 Mei, 2015, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 26-7-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 04 Apr, 2015  Reageer met quote

Ik ga proberen vragen indien mogelijk aan een boeddhistische monnik, een boeddhabeeld, of een wijze oude man of vrouw, maar indien ik dit niet kan vindend zelfs aan een dier of een ding: is ons wakkere leven ook geen droom en hoe kunnen we hier dan bewust uit wakker worden?

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 04 Apr, 2015  Reageer met quote

Dat is een diepe vraag Dreamystivi. Succes!

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 76

BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015  Reageer met quote

Succes Dreamystivi! Natuurlijk is dat jouw vraag ^^ Ik ben ook heel benieuwd naar het antwoord.

Ik heb zelf zo veel vragen, ik kan niet kiezen, ik kies wel als ik lucide ben...

Een van mijn vragen ging over krachtdieren, welke mijn krachtdieren zijn. Vannacht twee ND's met twee (kracht)dieren. Dus de incubatie heeft al succes gehad! (Nu nog de LD)
Hoop dat ik die krachtdieren nog vaker zie, en dat ze als gids of beschermer functioneren. Had me er eigenlijk nog nooit in verdiept, maar vind het wel frappant dat zich er nu twee aandienen, als ik me die vraag stel.

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 30 Apr, 2015  Reageer met quote

Laatste nacht!

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
27
Chat Mods
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 03 Mei, 2015  Reageer met quote

Geen vleugels deze maand sadblauw
Misschien meer geluk de volgende maand!

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.