EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Satan's Jackhammer

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 19-10-2017
LDs: 63

Satan's Jackhammer
BerichtGeplaatst: Zo 03 Mei, 2015  Reageer met quote

Hallo Dromers,

Zoals jullie weten luister ik naar binaural beats van I-Doser.
Ik bespreek het altijd eerst met mijn therapeut en laat ze dan aan mijn therapeut horen. Mijn therapeut controleert altijd of ze goed zijn en vraagt aan mij hoe ik mij er bij voel. Ik heb sinds gisteren Satan's Jackhammer van I-Doser en nu het vakantie is en ik mijn therapeut een paar keer niet zie heb ik hem vandaag aan mijn moeder laten horen. Mijn moeder ging luisteren met een koptelefoon op en ze luisterde naar de binaural beats. In het begin had mijn moeder een beetje een rotgevoel in haar linkeroor. Na ongeveer 2 minuten kreeg ze tintelingen in haar handen en later ook in haar armen. Bij 3:20 vertelde ze dit aan mij en heb ik hem stop gezet. Toen ik hem stop gezet had had ze nog steeds tintelingen en het ging NIET over. Ik heb gauw de Reset dose van I-Doser aangezet en ze heeft daar 3 minuten naar geluisterd. De tintelingen gingen iets beter maar ze had het nog wel een beetje.
Ze had een paar minuten terug (30 minuten na het luisteren) nog steeds een beetje tintelingen maar nu bijna niet meer.

Heeft dit met SP/OBE te maken of heeft dit met Satan's Jackhammer te maken?
Tintelingen van SP of OBE kunnen toch niet 30 minuten na het ontwaken pas volledig weggaan of wel?

Satan's Jackhammer is een binaural beat van I-Doser.

Ik hoop dat iemand het weet.

Bedankt!

Groetjes Stefano

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.