EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Het GROTE Hypnagogia topic

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 3 van 3Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Auteur  Bericht 
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Za 01 Sep, 2012  Reageer met quote

OkÚ, bedankt voor je antwoord.

back to top
Porcupine Dream
LD4all lid
LD4all lid
27
Researchers
Laatst gezien: 19-10-2014
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 21 Okt, 2012  Reageer met quote

Ik heb veel hypnagosische hallucinaties gehad en een keer ook hypnopompische. Meestal geniet ik van al die onlogische rare dingen. Zo had ik een keer dat een arm van een geest door mijn raam naar binnen kwam en mij aanraakte. Mijn hele lichaam werd koud en ik begon te zweven (het was niet eng en de kou was eerder fijn dan vervelend).

back to top
Fawn
LD4all lid
LD4all lid
Fawn heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Laatst gezien: 2-6-2017
LDs: 38

BerichtGeplaatst: Za 16 Feb, 2013  Reageer met quote

Ik had vanochtend ook hypnopompische hallucinaties en kon er ook wel om lachen. Alleen die van mij zijn nooit zo uitgebreid en spelen zich zowat altijd in m'n hoofd af, niet daarbuiten. Maar goed, vanochtend dus. Toen hoorde ik keihard: ''Hallooo!'' Had echt zoiets van, eh wat, dacht ook dat het echt was op het moment zelf. Werd er daarna keihard me naam achteraan geroepen. Slaperigheid was direct weg.

back to top
Synthesis
babedebupi
LD4all lid
26
Laatst gezien: 12-7-2013
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 19 Feb, 2013  Reageer met quote

Ik wilde net een verhaal schrijven, maar zie dat ik dat gedaan heb in dit topic, haha. Jammer dat ik er niet mee door gegaan ben of meer informatie opgezocht had, ik heb hypnopompische hallucinaties al als kind. Vroeger was het meer dan nu, dan werd ik wakker en dan keek ik naar de wekker en dan moest ik bijvoorbeeld met de getallen op mijn wekker gaan rekenen en bij een bepaald antwoord, moest ik actie ondernemen (verder slapen ofzo). Dat duurde dan ▒1 seconde, echt razendsnel en daarna dacht ik van "jeetje waar kwam DAT vandaan?!".

Ik had het ook opgeschreven maar dat ben ik kwijt ='(

back to top
Dreamer123
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 16-1-2014
LDs: 3

BerichtGeplaatst: Zo 05 Jan, 2014  Reageer met quote

khad gisteren iets raar aan de hand, sliep bij een vriendin , lag op mijn rug. ik was naar het plafond aan het kijken.. ondertussen was ik blijkbaar in slaap aan het vallen maar ondertussen bleef het beeld van het plafond in mijn hoofd en droomde ik dat ik verder bleef kijken en opeens een spin opmerkte, die langzaam naar beneden ging recht boven mn hoofd. Ik schoot letterlijk wakker helemaal hysterisch voor de spin die er niet was. waarop mijn vriendin me al de hele tijd aant bekijken was van 'wtf' waarop ik riep 'laat me met rust het is maar een droom' en toen viel ik denk ik terug in slaap haha

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 21-10-2017
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Za 23 Mei, 2015  Reageer met quote

Toen ik een jaar of 6 was en nog NIET nog niks van lucide dromen, HH, HI, FA, SP, OBE etc af wist heb ik een HI gehad. Toen ik een paar jaar geleden over lucide dromen las dacht ik dat het een FA of SP was. Sinds 2013 weet ik wat lucide dromen is omdat ik voordat ik wist dat het zo heet ook af en toe een LD had maar nog niet wist dat het een naam had todat ik een keer een hele heldere en mooie LD kreeg. Toen ben ik ''dromen'' gaan opzoeken op Google en kwam ik bij Dromen - Wikipedia uit en las ik dat als je in je droom weet dat je droomt het een lucide droom heet. Ik heb toen ook over FA en SP gelezen maar ik wist niet wat HI/HH was. Ik heb altijd getwijfeld of die HI waarvan ik toen nog niet wist dat het een HI was nou een FA was of SP was. Uit eindelijk toen ik dit forum tegen kwam heb ik mij aangemeld en het hier gevraagd. Toen heb ik dankzij Wortel en Zoef geleerd wat HI en HH is en weet ik nu dat het een HH was.

Dit was mijn HI:
Ik was wakker en ik lag met mijn hoofd naar de kant van de muur. Toen viel ik in slaap. Ik droomde heel licht over een huis. Toen werd ik wakker. Ik zag mijn muur weer maar ik voelde mijn hele lichaam tintelen. Toen hoorde ik een stem van een juf en die zei Zooooooooooo even met een kapvaktoe over je rug heen. Toen was de stem en het getintel weer weg.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 3 van 3Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.