EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

De betekenis achter mijn LD ?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Majora
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 5-2-2016
LDs:

De betekenis achter mijn LD ?
BerichtGeplaatst: Zo 31 Jan, 2016  Reageer met quote

Hallo allemaal !

Ik ben nieuw op deze website en ben blij dat hij bestaat zo dat ik mijn dromen kan delen met andere mensen smile

Ik heb de laaste tijd dromen die wat op elkaar lijken en ik snap niet wat mij droom ik me wilt vertellen. Ik zie altijd een mooie dame in mijn droom, niet altijd dezelfde. Op een of andere manier probeer ik altijd bij haar te komen maar dat lukt nooit. Soms lijkt het of ik tijden mij droom haar op tv zie of er komen gewoon random beelden langs van haar maar ik weet ook nooit wie het is (het is niet iemand die ik ken). Soms is ze ziek of gaat ze weg en soms gaat ze wel eens dood. Het voelt zo levens echt alsof ik een band heb hem die persoon, loop dan overdag ook met zo raar gevoel alsof ik vlinders in mijn buik heb, het lijkt ook op een gevoel van verlies, terwijl ik niet iemand heb verloren of ik iemand miss die weg is. Zoude jullie mischien weten wat hier mee word bedoeld ? Alvast bedankt !

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
Laatst gezien: 21-10-2017
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Di 02 Feb, 2016  Reageer met quote

Welkom Majora,

Het doet me denken aan een film, risky business met Tom Cruise die ik onlangs opnieuw gezien heb in het vliegtuig. Hij gaat in zijn dromen altijd bij het huis van zijn buren naar binnen. Beneden is er niemand, maar boven staat een mooie vrouw te douchen. Ze wenkt hem. Hij gaat dan naar haar toe maar hoe dichter hij bij haar komt hoe mistiger het wordt en kan hij haar niet meer vinden. Ik zelf wil altijd graag een mode show zien met mooie vrouwen en dat is een van mijn droomgoals maar om de een of andere reden lukt dat nooit zoals ik zou willen. Ik benader het maar niet meer. Ben ook wel eens een heel aantrekkelijke verkoopster tegen gekomen in een lucide droom. Heel vaak geprobeerd haar weer op te roepen
maar het is me nog niet gelukt. Dromen kunnen ook voorspellend zijn maar daar kom ik meestal pas achter als het in het echt gebeurt. Daarnaast zijn ze heel persoonlijk en kan je eigenlijk zelf je droom het beste uitleggen. Wel kunnen suggesties van anderen je op idee´en helpen. Droomfiguren kunnen een metaformose ondergaan,
man veranderd in een hond, vrouw wordt man of ze worden heel klein of lossen op.
En dromen kunnen heel levensecht zijn. Mijn eerste lucide droom lag ik te vrijen met een vrouw. Het voelde zo echt aan. Maar toch had ik het idee dat er iets niet klopte, kwam er toen achter dat ik droomde. Als ik jou was zou ik eens aan haar vragen waarom ze in je dromen verschijnt en wat ze betekent. Misschien krijg je een onzinnig antwoord of zegt ze niets of kan je er wat uit af leiden.

back to top
Majora
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 5-2-2016
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 02 Feb, 2016  Reageer met quote

Okee bedankt voor het advies Zoef. Ik ga proberen er iets mee te doen zoals de vrouw in me dromen proberen aan te spreken. Als k een update heb post ik hem wel weer hier, nogmaals bedankt !

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.