EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Gek geval na ontwaken

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
ldsamx
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 22-3-2016
LDs:

Gek geval na ontwaken
BerichtGeplaatst: Do 28 Jan, 2016  Reageer met quote

Hoi!

Ik ben een beginnende (lucide) dromer, maar er is iets geks gebeurd. Ik sliep, en toen werd ik wakker, opeens lag mijn pyjama shirt aan de andere kant van mij bed?! Ik vind het niet eng ofzo maar ben toch erg benieuwd haha. Heeft iemand dit ook eens meegemaakt? Zelf kan ik de droom niet meer herrineren.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 9-12-2017
LDs: 76

BerichtGeplaatst: Zo 31 Jan, 2016  Reageer met quote

Hoi ldsamx, welkom op het forum smile

Weet je waar ik benieuwd naar ben, werd je ´s ochtends zo wakker of was het ´s nachts? En als het 's nachts was, heb je dan je pyjama shirt weer aangetrokken of heb je het uit gehouden?

Waar ik eigenlijk op doel, kan het misschien een false awakening FA geweest zijn?

Iets dergelijks heb ik namelijk wel eens meegemaakt, dat ik 's nachts wakker werd en dacht dat ik kennelijk in mijn slaap een plastic zak eh aangetrokken had, dus die trok ik toen maar uit. Maar 's ochtends was er natuurlijk geen plastic zak te bekennen in mijn bed

back to top
ldsamx
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 22-3-2016
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 01 Feb, 2016  Reageer met quote

Hey Majah,

Het was 's nachts. Ik had hem niet meer aangetrokken, en toen ik 's ochtends wakker werd trok ik hem weer aan. Erg gek.

Enig idee?

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Zo 14 Feb, 2016  Reageer met quote

Kan zijn dat je hebt lopen woelen in je slaap. Soms ligt je dekbed ook helemaal gedraaid. Ik heb een keer in mijn slaap m'n mp3 speler aangezet en ben muziek gaan luisteren tounge2
@Majah haha een plastic zak Ik had eerder als ik samen sliep met iemand, vaak 's ochtends hele rare dromen. Dan was ik wel half wakker, maar ervan overtuigd dat ik 6 armen had ofzo, heel vreemd.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.