EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD-Competitie April 2016

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 1-12-2017
LDs: 76

LD-Competitie April 2016
BerichtGeplaatst: Vr 01 Apr, 2016  Reageer met quote

Zoals gewoonlijk post je hier de LD's die je deze maand gehaald hebt. Alle LD's tellen mee ook hele korte. Je moet je in je droom gerealiseerd hebben dat je droomt. Meerdere LD's per nacht kunnen, maar dan moet je tussendoor wakker zijn geweest.

Succes allemaal!

April
Dreamystivi - 1
Zoef - 6
dj-girl - 2
Mario - 2

Winnaars vorige maanden
Januari - Zoef (6)
Februari - Majah (3)
Maart - Zoef (7)

Laatst aangepast door Majah op Do 05 Mei, 2016, in toaal 6 keer bewerkt
back to top
Dreamystivi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 26-7-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 03 Apr, 2016  Reageer met quote

+1=1

Ik droomde dat ik moest vluchten voor een rat. Snel deur achter mij toe en daar zat die rat dreigend tegen de glazen deur te springen? "Hoe absurd?" Dach ik en toen wist ik meteen dat ik aan het dromen was. "Eindelijk nog eens lucide! Sorry rat, ben niet meer bang van je" en ik vloog recht op de glazen deur af om er door te vliegen, maar dat lukte niet. "Wat was ik ook alweer van plan? Ohja, proberen heel de droom te worden!" Dus ik vloog de lucht in achterwaarts vliegend en riep uit: "alles wat ik zie en voel is mijn droom, dus ben ik, ik ben de droom, de schepper van de droom!", maar eenvoudig was dit niet, ik was mij echt wel bewust dat alles in mijn geest plaats vond, maar dit droomlichaam los laten lukte mij niet, ik voelde mij wel een beertje oplossen, uitsmeren over een groter stuk van de droom, alsof het gebied waarmee ik kon ervaren groter werd dan mijn droomlichaam, dat voelde toch al verruimend. Ik bleef maar achteruit vliegen, en voelde mij zo wel door muren vliegen. Goeie techniek als je teveel twijfeld als je ergens door wilt vliegen dus, achterwaarts er door vliegen! Ik begon ook spontaan te zingen, met een, tja, vrouwelijke opera stem. Ik voelde minder een minder de actor van het zingen en de actor van het achteruitvliegen, maar ik werd stilaan meer het vliegen zelf, het gezang zelf, moeilijk te beschrijven, ... Hierdoor, waarschijnlijk omdat ik dit vreesde, begon het droombeeld wel te vervagen, maar ik liet het gebeuren, probeerde het vliegen te blijven en het gezang, en de beelde die vervaagden, het gezang vervaagde, zodat ik enkel nog het ervaren van het vliegen was, en toen werd ik "vals" wakker" en vertelde iemand over mijn droom, over de vrouwelijke opera stem en legde uit dat in feite, wat we werkelijk zijn, puur bewustzijn, noch mannelijk, noch vrouwelijk is. Dus dat dit eigenlijk niet raar is en misschien juist wel helpt om de identificatie met deze persoon, deze mannelijke persoon, wat losser te krijgen. Maar dan klopte iemand aan, ik moest blijkbaar trouwen vandaag, en de gasten begonnen al toe te komen en ik moest ze begroeten... Nog een vrij lange droom waarin ik, nog in pyjama, een hele rij mensen begroette.
M.a.w. De verwachting dat de droom ging stoppen als ik tever zou gaan in dit oplossen, klopte niet, de droom ging gewoon verder, alleen verwachtte ik dat ik wakker zou worden en dat gebeurde dan, vals toch.

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 11-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Ma 11 Apr, 2016  Reageer met quote

+2=2 smile

5 april:
Het is de tijd van opstaan en verdriet. Zie voor inhoud mijn lucide droomdagboek hier onder.

10 april:
Achter een studente aan gezeten, die sexy gekleed was. Speelde zich af in een winkelcentrum en ze vluchtte voor me weg een kledingzaak in. Wilde dat ze wat anders voor me aan deed. Toen ik haar niet meer zag, ging ik op zoek naar een andere. Dwaalde rond in een ziekenhuis. In de hoek zag ik een café, horecazaak. Er liep een lang meisje daar te bedienen. Ik ging op haar af. Maar de zaak liep ineens vol met vrouwen. Zo kon ik geen contact met haar maken. Licht lucide droom .

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57

BerichtGeplaatst: Vr 15 Apr, 2016  Reageer met quote

+2=3 :D

11 april:
Naakte donkere vrouw en een astrale reis. Zie voor inhoud droom, link naar mijn lucide droomdagboek hieronder.

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Ma 18 Apr, 2016  Reageer met quote

Ik ga het weer eens proberen hoor wink Afgelopen dagen lukt het me weer beter om mijn dromen te onthouden en omdat ik ga wisselen van opleiding heb ik het nu héél rustig en ben (weer) vrij ontspannen. Het lukt me vast niet meer om te winnen deze maand, maar in heb hoop voor mei! ^^

back to top
Majah
dream grower
Moderator
45

BerichtGeplaatst: Do 21 Apr, 2016  Reageer met quote

dj-girl schreef:
Ik ga het weer eens proberen hoor wink

Succes dj-girl! rechterduim omhoog met knipoog

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Zo 24 Apr, 2016  Reageer met quote

+1 = 1 8D
Ik was 's ochtends wakker geworden, maar had besloten om uit te slapen. Ik lag in bed en kon gewoon zo in een droom stappen. Mijn lichaam tintelde en mijn oren suisde. Toen deed ik mijn ogen open en zat ik in een droom. Ik stapte uit bed, maar er waren nog veel zwarte vlekken in mijn beeld. Ik stapte door de spiegel heen en wreef in mijn handen. Toen was alles ineens heel helder. Ik was in een groot huis, wat in de droom van mijn ouders was. Het was ruim en licht en er waren veel mensen. Het voelde allemaal heel realistisch. Ik at wat koekjes die ik ook kon proeven smile Buiten was een grasveld en wat vriendinnen van mij zaten in een jacuzzi. Ik vertelde een vriendin dat ze in mijn droom zat. Om het te demonstreren vloog ik een stukje en ik schoot zo'n magische blauwe sparkle af met mijn vinger. Ik heb zelden zo veel controle in een LD, dus ik was meteen super enthousiast. Ik probeerde een blauwe nevel in mijn hand te creëren, maar toen werd ik weer terug 'gezogen' naar mijn bed, waar ik zéér tevreden wakker werd ^^ ^^

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 12-12-2017
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Zo 24 Apr, 2016  Reageer met quote

+2=2

Ik heb vorige week Zondag en vorige week Maandag een LD gehad. Zondagavond heb ik voor het slapen gaan 15 minuten naar Hand of God van I-Doser geluisterd en daarna 10 minuten naar Lucid Dream (PC versie geëxporteerd naar MP3) geluisterd.
Het was niet meteen voor het slapen gaan want ik heb na het luisteren nog TV gekeken en daarna ben ik gaan slapen.
Misschien komt het door de binaural beats maar het kan ook toeval geweest zijn want ik heb Zaterdagavond geen binaural beats geluisterd en toen had ik ook een LD.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
45

BerichtGeplaatst: Di 26 Apr, 2016  Reageer met quote

@ dj-girl, zo veel controle, wat gaaf! :D

back to top
Majah
dream grower
Moderator
45

BerichtGeplaatst: Di 26 Apr, 2016  Reageer met quote

Hee Stefano, goed bezig smile Ga je ze ook nog in je droomdagboek schrijven?

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57

BerichtGeplaatst: Do 28 Apr, 2016  Reageer met quote

+3=6 grin

Zie voor inhoud van de dromen, link naar mijn lucide droomdagboek hieronder.

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid

BerichtGeplaatst: Za 30 Apr, 2016  Reageer met quote

+1 = 2 smile
Zwak lucide, weinig controle... maar toch was ik me er van bewust dat ik aan het dromen was. smile

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Za 07 Mei, 2016  Reageer met quote

Majah schreef:
Hee Stefano, goed bezig smile Ga je ze ook nog in je droomdagboek schrijven?

Dankje! smile

Sorry dat ik zo laat antwoord. Ik heb die droom nog niet opgeschreven. Misschien ga ik het later nog een keer doen.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Za 07 Mei, 2016  Reageer met quote

Gefeliciteerd Zoef! party3 party3 party3 party3 party3

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.