EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Verstopte Neus

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 19-10-2017
LDs: 63

Verstopte Neus
BerichtGeplaatst: Za 25 Jun, 2016  Reageer met quote

Hallo Dromers,

Ik heb een vraagje.

Ik ben de laatste dagen veel met Lebara (provider) aan het communiceren en ik heb daar €5 beltegoed (voor de eerst volgende opwaardering) gewonnen.

Ik ben sinds gisteren (Donderdag) helaas verkouden. Gisterennacht (Donderdag) begon ik keelpijn te krijgen en gisterenavond (Donderdag) begon ik ook van mijn neus last te krijgen sn ik heb voor het slapen gaan neusspray genomen dus ik kon lekker in slaap komen. Vannacht (Vrijdag) werd ik wakker met een rotgevoel omdat mijn neus helemaal verstopt zat. ik sliep nog half en had een rotgevoel vanwege mijn verstopte neus maar ik dacht niet "Mijn neus is verstopt" maar ik dacht "Lebara.com is geblokkeerd" en daarna werd ik wat meer wakker en dacht ik "Mijn neus is verstopt" en ik heb daarna wat neusspray genomen maar dat hielp niet meteen en ik had ook last van mijn keel. Ik heb ook een aspirine gehad. Later hielp het toch een beetje en viel ik in slaap.

Weten jullie waarom ik bij dat rotgevoel van mijn verstopte neus dacht aan "Lebara.com is geblokkeerd" in plaats van mijn "neus is verstopt"?

Groetjes Stefano

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 18-10-2017
LDs: 76

uhh Uh... geen idee geenidee
Het lijkt op een soort droom he?

Enne beterschap!! :amsterdam:

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

Dankjewel! Het gaat nu al weer een stuk beter maar vannacht had ik heel veel last van mijn neus.

Wat voor soort droom zal het dan geweest zijn denk je?

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
56
LDs: 364

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jun, 2016  Reageer met quote

Stefano, het houd je alle twee heel bezig. Beltegoed en verkouden zijn. Daar ga je over dromen. En in dromen wordt alles door elkaar heen gehusseld. Abstract denken. Beterschap.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jun, 2016  Reageer met quote

Dankjewel!

Maar weet je waar voor soort droom het is? Ik was al een beetje wakker en ik had een rotgevoel omdat mijn neus verstopt zat (daarom werd ik denk ik ook wakker) en toen dacht ik dus aan Lebara en dacht ik "Lebara.com is geblokkeerd" in plaats van mijn neus zit verstopt en toen ik beter wakker werd dacht ik "Mijn neus is verstopt". Ik kan mij ook niet echt een heldere droom onthouden van voordat ik wakker werd.

Ik heb wel vaker dit soort gedachten/dromen als ik verkouden ben. 2 jaar terug toen ik ook verkouden was en naar bed ging werd ik ook door het rotgevoel van mijn verstopte neus wakker en toen droomde ik ook heel licht over de dromen app die ik toen sinds kort had met onderand een rotgevoel vanwege mijn verstopte neus.
Het leek meer een beetje op gedachten in plaats van helder dromen. Ik dacht een beetje dromend aan de dromen app en ik had er geen beeld bij en ik kreeg een rotgevoel omdat ik een verstopte neus had en toen werd ik wakker.

Als ik buikpijn heb krijg ik ook wel eens dit soort gedachten/dromen. Dan wordt ik ook meestal vroeg in de nacht wakker en dan droom ik heel licht (het lijken meer gedachten) zonder beeld en dan voel ik een rotgevoel omdat ik buikpijn heb en uit eindelijk wordt ik wakker en denk ik Ik heb buikpijn.

Weet jij wat voor soort dromen dit zijn? Zijn dit soms Non-REM dromen?

Groetjes Stefano

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Ma 27 Jun, 2016  Reageer met quote

Helder denken is moeilijk als je ongelofelijk moe en/of ziek bent bent. Dan husselen je hersenen soms wat dingen door elkaar. Soms heb je dat ook als je praat en ondertussen iets anders ziet. Bijv. ik wil zeggen: "ik ga naar huis" en ik loop langs een kerk dat ik per ongeluk zeg: "ik ga naar de kerk".

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Di 28 Jun, 2016  Reageer met quote

Dat zou het kunnen zijn idd.

Heb je ook wel eens gehad dat je in bed ligt en heel moe bent en bijvoorbeeld denkt dat je even op je telefoon kijkt maar dat je daarna beseft dat het alleen maar in gedachten was en dat je helemaal niet op je telefoon gekeken hebt?

back to top
dj-girl
LD4all lid
LD4all lid
dj-girl heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 26-3-2017
LDs: tel kwijt..

BerichtGeplaatst: Do 30 Jun, 2016  Reageer met quote

Ik heb het 's ochtends nog wel eens met dromen opschrijven. Het is dan niet echt een FA, maar dan denk ik gewoon dat ik met mijn ogen dicht wat steekwoorden op papier heb gekrabbeld. (wat ik dus niet heb gedaan)

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Do 30 Jun, 2016  Reageer met quote

Dat bedoel ik ja. Dat heb ik ook wel eens gehad.

Weet je of daar een naam voor is?

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.