EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Binaural Beats Log Stefano

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 6 van 6Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Auteur  Bericht 
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
Mario (Stefano) heeft een LD4all Quest gehaald!
16
Researchers
Laatst gezien: 16-10-2017
LDs: 63

BerichtGeplaatst: Do 14 Apr, 2016  Reageer met quote

Ik heb net 30 minuten naar Hand of God van I-Doser geluisterd via I-Doser Premium voor Windows PC. Ik heb geen bijzondere effecten gehad maar ik ben wel lekker ontspannen.

I-Doser Premium (Voor Windows PC)

Dose/Binaural Beat:Hand of God

Edit:Hand of God duurt 30 minuten en ik heb 30 minuten geluisterd dus ik heb hem helemaal afgeluisterd.

Laatst aangepast door Mario (Stefano) op Za 16 Apr, 2016, in totaal 1 keer bewerkt
back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 15 Apr, 2016  Reageer met quote

Ik heb vannacht geen LD gehad maar ik heb wel meerdere ND's onthouden. Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik binaural beats ging luisteren via I-Doser Premium voor Windows PC. Volgens mij was ik Lucid Dream aan het luisteren.

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Za 16 Apr, 2016  Reageer met quote

Ik heb gisterenavond 30 minuten naar Gate of Hades van I-Doser geluisterd via I-Doser Premium voor Windows PC op mijn laptop (Als ik via I-Doser Premium voor Windows PC luister dan luister ik altijd op mijn laptop). Ik heb geen bijzondere effecten gehad maar ik vond het leuk om te luisteren en ik was lekker ontspannen na het luisteren.
Gate of Hades duurt 30 minuten en ik heb 30 minuten geluisterd dus ik heb hem helemaal afgeluisterd.

Ik heb niet meteen voor het slapen gaan geluisterd. Ik ben na het luisteren eerst nog even beneden geweest en ik heb daarna nog film gekeken. Ik heb vannacht geen LD gehad maar wel meerdere ND's onthouden.

I-Doser Premium (Voor Windows PC)

Dose/Binaural Beat:Gate of Hades

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Zo 08 Mei, 2016  Reageer met quote

Ik heb gisteren 15 minuten naar Hand of God van I-Doser geluisterd via de I-Doser Premium App voor Android.
Ik heb geen bijzondere effecten gehad maar ik werd wel lekker relax en vond het fijn om te luisteren.

I-Doser Premium App

Dose/Binaural Beat:Hand of God
Categorie:Spiritual

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Do 19 Mei, 2016  Reageer met quote

Ik heb gisteren 15 minuten naar Marijuana van I-Doser geluisterd en 15 minuten naar Peyote van I-Doser geluisterd via Spotify. Ik heb niet hele bijzondere effecten gehad maar ik werd wel lekker relax en ik vond het fijn om te luisteren.
Ik heb eerst 15 minuten naar Marijuana van I-Doser geluisterd en daarna 15 minuten naar Peyote van I-Doser geluisterd.

I-Doser

http://www.idoseraudio.com/

Album:Recreational Simulations
Nummer:Marijuana

Album:Recreational Simulations
Nummer:Peyote

Ik heb Zaterdag ook binaural beats geluisterd. Toen heb ik 15 minuten naar Forgiveness Meditation van Hemi-Sync geluisterd. Ik werd lekker relax tijdens het luisteren.

Meditation Forgiveness is gratis dus die kan je hier legaal gratis downloaden:
https://www.monroeinstitute.org/node/2487

Er staan nog meer gratis binaural beats van Hemi-Sync op die pagina.

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 9-10-2017
LDs: 76

BerichtGeplaatst: Vr 20 Mei, 2016  Reageer met quote

Mario (Stefano) schreef:

Er staan nog meer gratis binaural beats van Hemi-Sync op die pagina.

Ja best veel zeg, een hele Explorer-serie ook zie ik . Bedankt voor de tip Stefano smile

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Ma 20 Jun, 2016  Reageer met quote

Ik heb van de week Nutmeg, Sleep Paralysis en Melatonin van I-Doser gekocht.

Ik heb s'avonds voor het slapen gaan ongeveer 8/10 minuten naar Sleep Paralysis geluisterd. Ik was aan het luisteren en onderhand was ik aan het denken. Ik werd lekker relax en toen ik ongeveer 8 of 10 minuten aan het luisteren was kreeg ik een hypnagoge schok.

Toen ben ik gestopt met luisteren, heb ik mijn laptop afgesloten en ben ik gaan slapen. Die nacht heb ik meerdere ND's onthouden en een FA gehad. Ik droomde over het feest van mijn opa en oma en op het feest hadden ze lekkere hapjes maar je mocht maar een hapje per keer pakken. Ik droomde dat ik wakker werd en dat mijn opa gereageerd had op een Facebook bericht van me en zei "Vorige keer pakte je stiekem 2 hapjes". Toen was ik even op de plek waar het nieuwe feest zou komen en volgens mij zag ik de hapjes.

De Sleep Paralysis Dose/Binaural Beat heeft dus echt gewerkt!
Ik ben heel erg blij dat het gewerkt heeft!

I-Doser Free For Windows

Dose/Binaural Beat:Sleep Paralysis
Categorie:Premium (Extreme)

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Di 21 Jun, 2016  Reageer met quote

Ik heb gisteren 15 minuten naar Lucid Dream van I-Doser geluisterd via Spotify. Ik was lekker aan het luisteren en ik vond het fijn om te luisteren en na een tijdje maakte mijn moeder mij wakker en kwam ik er achter dat ik in slaap gevallen was en dat onderhand de 15 minuten al om waren en hij al 3 minuten het volgende nummer (Sleeping Angel) aan het afspelen was smile

Ik was echt in slaap gevallen en ik heb niet gedroomd tijdens het slapen en ik heb tijdens het slapen niet meer de muziek gehoord, ik was mij er niet meer bewust van.
Ik heb mijn telefoon uit gezet en ik ben heerlijk gaan slapen.
Ik heb vannacht geen LD gehad maar wel een ND onthouden.

Ik heb gisteren via Facebook een vraag aan Vodafone gesteld en nadat ik in slaap gevallen was (met binaural beats luisteren) heb Ik daar antwoord op gekregen en heb ik dat antwoord gelezen maar ik was heel erg moe en ik was het vanochtend vergeten en ik dacht vanochtend Vodafone heeft nog niet geantwoord maar toen ging ik naar Facebook toe en zag ik dat Vodafone wel geantwoord had maar dat was ik vergeten, ik dacht dat ik dat gedroomd had smile
Maar ik heb er ook een beetje over gedroomd want in mijn ND van vanochtend droomde ik ook dat ik antwoord gekregen had van Vodafone maar in mijn droom zeiden ze dingen die ze IRL niet gezegd hebben smile
Ik heb IRL gevraagd of je zomaar €1000 buiten je bundel kan gaan en ze hebben geantwoord dat je bij internet een datalimiet hebt en daar eerst waarschuwingen over krijgt maar in mijn droom zeiden ze dat dat datalimiet sinds augustus 2012 is en dat hebben ze IRL niet gezegd smile

Spotify

Artiest:I-Doser.com
Album:Celestial Simulations
Nummer:Lucid Dream

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 01 Jul, 2016  Reageer met quote

Gisteren had ik hoofdpijn. Ik heb een Ibuprofen genomen en we gingen eten. Ik had nog hoofdpijn en niet zo'n trek. Ik ben gestopt met eten en ik ging binaural beats luisteren in bed. Ik heb 30 minuten naar Anesthesia van I-Doser geluisterd. Ik was aan het luisteren en in het begin tijdens het luisteren was ik een beetje met het volume bezig en het volume goed aan het zetten. Toen ik vond dat het volume goed stond heb ik hem nog even opnieuw aan gezet en daarna ben ik lekker gaan luisteren. Ik had nog hoofdpijn. Ik was wel lekker aan het luisteren en ik werd relax. Tijdens het luisteren was ik aan het denken. Later voelde ik een beetje tinteling gevoel in mijn voet en deed ik mijn ogen open en toen zag ik kort een foto van 2 vrouwen in mijn slaapkamer. Dat was waarschijnlijk een HI/HH. Ik deed mijn ogen weer dicht en ik ging weer luisteren. Onderand was ik aan het denken. Ik vond het fijn om te luisteren maar ik had nog een beetje hoofdpijn. Toen de dose/binaural beats afgelopen was hoorde ik nog zachtjes een soort gezoem in mijn oor. Ik deed mijn koptelefoon af en ik hoorde het nog steeds. Het leek een beetje op een proppelor maar zachtjes. Na een paar minuten stopte het.

Dose/Binaural Beat:Anesthesia
Category:Sedative (VERY Strong)

Ik ging naar beneden en de hoofdpijn was een stuk minder. Later ging ik weer naar boven en toen heb ik 1 uur naar Sleep Paralysis van I-Doser geluisterd. Ik heb lekker geluisterd. Ik heb geen bijzondere effecten gehad maar ik werd wel relax. Toen de dose/binaural beats afgelopen was hoorde ik niet zo lang dat gezoem. Ik hoorde het eventjes kort en toen ik mijn koptelefoon af deed hoorde ik het niet meer.

Dose/Binaural Beat:Sleep Paralysis
Category:Premium (Extreme)

Nadat ik geluisterd had was ik erg relaxed.

Ik ben niet meteen na het luisteren gaan slapen. Ik ben een paar uur later naar bed gegaan en gaan slapen.
Ik heb vannacht wel een LD gehad. Misschien komt het door de binaural beats.

Dinsdag voor het slapen gaan wou ik 15 minuten naar Sleeping Angel (computer versie, geëxporteerd naar mijn telefoon) luisteren. Ik had tegen mijn moeder gezegd dat ik 15 minuten ging luisteren. Ik was aan het luisteren en ik werd lekker relax. Tijdens het luisteren was ik een beetje aan het denken (dat doe ik meestal). Later voelde ik dat ik bijna in slaap viel en voelde ik een soort tinteling/dromerig in mijn voet. Ik was weer lekker aan het luisteren en later voelde ik weer dat ik bijna in slaap viel en een soort tinteling/dromerig gevoel in mijn voet. Later maakte mijn moeder mij wakker want ik was in slaap gevallen tijdens het luisteren. Ik was ongeveer 20 minuten aan het luisteren. Ik heb mijn koptelefoon af gedaan en ik ben gaan slapen.

Dose/Binaural Beat:Sleeping Angel
Category:Sleep (STRONG)

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 08 Jul, 2016  Reageer met quote

Ik heb gisteren 10 minuten naar Sleep Trigger en Embrace Comforting uit een van de nieuwe pack's van I-Doser geluisterd. Het pack heet Asmr Comfort Pack. Ik heb allebei de binaural beats (Sleep Trigger en Embrace Comforting) 10 minuten geluisterd voor het slapen gaan. Ze duren allebei 10 minuten dus in totaal heb ik 20 minuten geluisterd.

Ik vond het fijn om te luisteren en ik werd er relax van.
Toen de binaural beats afgelopen waren heb ik mijn optelefoon af gedaan, mijn telefoon uitgezet en ben ik gaan slapen.

Ik heb vannacht geen LD gehad. Wel een ND onthouden.

Spotify

Artiest:I-Doser
Album:Asmr Comfort Pack
Nummer:Sleep Trigger

Artiest:I-Doser
Album:Asmr Comfort Pack
Nummer:Embrace Comforting

back to top
Mario (Stefano)
Lucid Droid
LD4all lid
16
Researchers

BerichtGeplaatst: Za 09 Jul, 2016  Reageer met quote

Ik heb net de iStoner Premium app voor Android gekocht. De app heeft veel binaural beats en ik vind het een goede app met goede binaural beats. Ik heb net ongeveer 15 minuten naar de mFunk binaural beat van de iStoner Premium app geluisterd.

Ik vond het fijn om te luisteren en ik werd er relax van.

iStoner Premium App

Binaural Beat:mFunk

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 6 van 6Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.