EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

WBTB Techniek Fout ?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Mitchel338
Nieuw lid
Nieuw lid
18
Laatst gezien: 1-4-2017
LDs:

WBTB Techniek Fout ?
BerichtGeplaatst: Ma 27 Mrt, 2017  Reageer met quote

Hallo,

met de tijd heb ik mezelf een trukje beetje bij beetje aangeleerd waardoor als ik wakker word, ik in sommige gevallen mezelf in slaap kan laten vallen terwijl ik met mijn gedachten gewoon bij ben. Op een megevemoment als alles begint te tintelen en mijn kaak raar gaat staan dan glij ik uit mijn lichaam op de grond. Pas 2x is dit gelukt maar daarna heb ik niet echt het gevoel dat ik in een LD ben. Laatst heb ik ook gelezen dat dit geen LD is maar dat je dan vaak in een demonische wereld terecht komt met enge dingen. Nou zit ik er eigelijk niet echt op te wachten om demonen te gaan zien dus mijn vraag is, is dit een goede manier van WBTB or zeggen jullie nee dit is niet goed? Ik ben hierdoor 2 keer uit mijn lichaam gedreven maar hierbij waren ze echt maar 10seconden en daarna werd ik al wakker. Ook gebeurde er niet wat ik wilde..

back to top
twin
LD4all lid
LD4all lid
twin heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 8-12-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 27 Mrt, 2017  Reageer met quote

Hoi Mitchel,

Ik heb er niet heel veel verstand van , maar voor mij klinkt het meer als een OBE dan een WBTB . Maar wat ik ervan begrijp roept een OBE eerder extravagante beelden op (demonen) dan een WBTB die je naar mijn mening ook makkelijker onder controle houdt. Maar probeer vooral jezelf voor ogen te houden... alles wat je ziet.. dat heb jezelf opgeroepen... het is je eigen "fantasie" en die kun je dus ook zelf een halt toe roepen.of het nou een OBE of een WBTB is!
Geloof in jezelf.!!
En als het je nog eens lukt... probeer de regie over te nemen en te genieten. smile maak er iets leuks van, ..want dat kun je!

groetjes Twin

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 14-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Di 28 Mrt, 2017  Reageer met quote

Hi Mitchell,

De techniek die je gebruikt lijkt me op die van Michael Raduga van obe4u.com, direct uit je lichaam rollen op het moment dat je wakker wordt. En niet uit je bed gaan voor een bepaalde periode en dan weer gaan slapen (WBTB). Het is me ook wel eens gelukt maar ik vind het niet makkelijk. Maar voor jou werkt het wel. Ik raad je aan de video lessons with Maria Forza op het engelse gedeelte van zijn website eens
te bekijken. Je zal dingen herkennen. Een OBE verschilt met een lucide droom
dat de omgeving waarin je terecht komt eerst heel wazig is, donker. Soms kan
je maar door een oog zien. Door overal aan te gaan voelen, kan je de lucide droom
stabiliseren en meer helderheid krijgen en duren ze langer. Wat betreft demonen, je angsten en verwachtingen komen uit in je dromen. Als je ze niet verwacht en er niet bang voor bent dan heb je er geen last van of gaan ze weg. Beste remedie is als je ze toch tegen komt, geef de monsters in je dromen een knuffel. Ze veranderen dan in
een vriendelijke gedaante waar je niet bang van bent.

Groetjes en welkom, Zoef

back to top
Mitchel338
Nieuw lid
Nieuw lid
18
Laatst gezien: 1-4-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 28 Mrt, 2017  Reageer met quote

Zoef schreef:
Hi Mitchell,

De techniek die je gebruikt lijkt me op die van Michael Raduga van obe4u.com, direct uit je lichaam rollen op het moment dat je wakker wordt. En niet uit je bed gaan voor een bepaalde periode en dan weer gaan slapen (WBTB). Het is me ook wel eens gelukt maar ik vind het niet makkelijk. Maar voor jou werkt het wel. Ik raad je aan de video lessons with Maria Forza op het engelse gedeelte van zijn website eens
te bekijken. Je zal dingen herkennen. Een OBE verschilt met een lucide droom
dat de omgeving waarin je terecht komt eerst heel wazig is, donker. Soms kan
je maar door een oog zien. Door overal aan te gaan voelen, kan je de lucide droom
stabiliseren en meer helderheid krijgen en duren ze langer. Wat betreft demonen, je angsten en verwachtingen komen uit in je dromen. Als je ze niet verwacht en er niet bang voor bent dan heb je er geen last van of gaan ze weg. Beste remedie is als je ze toch tegen komt, geef de monsters in je dromen een knuffel. Ze veranderen dan in
een vriendelijke gedaante waar je niet bang van bent.

Groetjes en welkom, Zoef

Dit ga ik zeker is opzoeken, erg handige informatie want dan weet ik wat meer wat me te wachten staat en kan ik er met meer zekerheid in. Ik ga maar is wat meer research doen over obe dan.

M.v.g Mitchel

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.