EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Het universum ontdekken

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Mitchel338
Nieuw lid
Nieuw lid
18
Laatst gezien: 1-4-2017
LDs:

Het universum ontdekken
BerichtGeplaatst: Ma 27 Mrt, 2017  Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd erg veel geinteresseerd in het universum en ik denk er vaak aan dat ik daar wel eens met lichtsnelheid rond wil vliegen om alles te ontdekken. Toen bedacht ik mijn eigen, je moet gewoon lucide dromen!! Mijn vraag is bij deze zijn er mensen die dit hebben meegemaakt en wat bedacht je bij je eigen om in het universum te komen?

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 11-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Di 28 Mrt, 2017  Reageer met quote

Ja, het kan Mitchel,
2 voorbeelden die ik heb mee gemaakt

1e keer de kosmos in

Ik wilde gaan vliegen om over de grond te scheren. Dat lukte niet zo. Toen besloot ik dan maar omhoog te gaan de kosmos in. Ik zag vaag een soort sterren en saturnus in een mandela van lijntjes. Ik ging steeds harder. Bedacht me dat ik wel naar de maan toe wilde. Maar even later werd ik wakker.

1e Astrale reis ?

Ik volgde een leuk jong meisje met lang, beetje krullig, zwart haar en kwam bij andere meisjes terecht. Zat op een gegeven moment vast in een omgeving, lege kamer met deuren. Wilde daaruit, veel sneller gaan in mijn droom, gaan rennen. Ik begon steeds harder te rennen. Op een gegeven moment liep ik net zo hard als een auto op snelheid. Toen begon ik te vliegen. Steeds sneller, 100 km, 200 km, 400 km, 500 km per uur op commando. Het gaf een heel vreemde gewaarwording, sensatie. Moeilijk te beschrijven. Voelde een vreemd gevoel door mijn lichaam gaan. Alsof ik in een hoge snelheidslift zat. Je maag zakt naar beneden, tinteling. Maar was ik wel in mijn lichaam? Het was donker om me heen. Ik riep en nu terug naar aarde, naar Parijs.

back to top
Mitchel338
Nieuw lid
Nieuw lid
18
Laatst gezien: 1-4-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 28 Mrt, 2017  Reageer met quote

Zoef schreef:
Ja, het kan Mitchel,
2 voorbeelden die ik heb mee gemaakt

1e keer de kosmos in

Ik wilde gaan vliegen om over de grond te scheren. Dat lukte niet zo. Toen besloot ik dan maar omhoog te gaan de kosmos in. Ik zag vaag een soort sterren en saturnus in een mandela van lijntjes. Ik ging steeds harder. Bedacht me dat ik wel naar de maan toe wilde. Maar even later werd ik wakker.

1e Astrale reis ?

Ik volgde een leuk jong meisje met lang, beetje krullig, zwart haar en kwam bij andere meisjes terecht. Zat op een gegeven moment vast in een omgeving, lege kamer met deuren. Wilde daaruit, veel sneller gaan in mijn droom, gaan rennen. Ik begon steeds harder te rennen. Op een gegeven moment liep ik net zo hard als een auto op snelheid. Toen begon ik te vliegen. Steeds sneller, 100 km, 200 km, 400 km, 500 km per uur op commando. Het gaf een heel vreemde gewaarwording, sensatie. Moeilijk te beschrijven. Voelde een vreemd gevoel door mijn lichaam gaan. Alsof ik in een hoge snelheidslift zat. Je maag zakt naar beneden, tinteling. Maar was ik wel in mijn lichaam? Het was donker om me heen. Ik riep en nu terug naar aarde, naar Parijs.

Dit klinkt aardig vet, jammer dat het niet lang duurde en dat je heel het universum kon ontdekken maar wie weet mag je dit nog meemaken!

back to top
Zoef
Eerste en Snelste
LD4all lid
57
Laatst gezien: 11-12-2017
LDs: 367

BerichtGeplaatst: Wo 29 Mrt, 2017  Reageer met quote

Mitchel,
Neem van mij aan, je weet niet wat je dan overkomt.
Wat me wel op valt is dat beginners denken dat alles mogelijk is.
Dat klopt ook wel, je fantasie is onbeperkt. Maar het behalen van doelen
vind ik niet echt gemakkelijk. Mijn persoonlijke doel is om naar het strand te
gaan in een lucide droom. Neem het me vaak genoeg voor maar het is me nog niet echt gelukt. Ik heb wel talent om lucide te dromen maar niet genoeg droomcontrole
om doelen te behalen.

Groetjes Zoef

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.