EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

LD4all Quest 86: Verf de bomen!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

Auteur  Bericht 
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 15-11-2017
LDs: 76

LD4all Quest 86: Verf de bomen!
BerichtGeplaatst: Wo 18 Okt, 2017  Reageer met quote

LD4all Quest 50: Verf de bomen!
Auteur: Rhewin, Vertaald door: Dryalantha

Regelmatig op LD4all :ld4all: hebben we een nieuwe Quest om je LD's op een leuke manier te verkennen.
Deze Quest uit 2012 is op herhaling. Hij is verkozen uit 4 opties, zie poll

klik hier voor een lijst met alle LD4all Quests
Klik hier om zelf een Quest voor te stellen

Verf de bomen!

Houd jij van de winter, de lente, de zomer of de herfst? Houd je van sneeuw en ijskristallen op de takken, houd je van verse groen blaadjes, houd je van vruchten aan de bomen of houd je meer van de kleuren van de herfst? Voor deze Quest maakt dat niet uit! Incubeer een lucide droom en kies zelf welke kleur jij de bomen wilt geven!

Paarse bomen, waarom ook niet? Je mag zelf kiezen welk kleurtje je ze geeft.

Om deze Quest te voltooien en je vleugels te verdienen
  • Word lucide ( )
  • Geef de boom/bomen een nieuw kleurtje
  • Extra / Bonus (dus niet vereist!): Verander het seizoen, temperatuur enzoverder.
  • Post je droom in dit topic. (Een link naar je DD is toegestaan maar je moet in dit topic vermelden dat je geslaagd bent.)

Wees duidelijk of je vind dat je de Quest gehaald hebt. Je kunt het ook nog eens proberen. Qu geeft de vleugels als je zelf het gevoel hebt dat je geslaagd bent. De vleugels zijn een beloning voor jezelf. De vleugels worden gegeven aan het einde van de Quest, wees dus alsjeblieft geduldig.

Post je resultaten, of je nou het gevoel hebt dat je geslaagd bent of niet, in dit topic. smile
Veel succes & veel plezier!

droom

back to top
Majah
dream grower
Moderator
Majah heeft een LD4all Quest gehaald!
45
Laatst gezien: 15-11-2017
LDs: 76

BerichtGeplaatst: Wo 01 Nov, 2017  Reageer met quote

Run heeft de Quest gehaald. 2 keer zelfs boogie
Gefeliciteerd Run!

En misschien doet ze het nòg een keer, samen met Twin. Zet hem op meiden

24-10-2017
Run schreef:
Een pot met witte verf klaar gezet in een parkje waar honden normaal worden uitgelaten, maar nu is er niemand. De bomen zijn in herfsttinten en ik pak een hele grote kwast en begin alle bomen wit te verven, stam voor stam, blaadje voor blaadje. Halverwege wordt het (zoals ik me had voorgenomen) winter en begint het te sneeuwen, dan pas zie ik de fout die ik gemaakt heb. Alle bomen die klaar geschilderd zijn, zijn niet meer te zien vanwege de sneeuw. Hier word ik wakker.

31-10-2017
Run schreef:
Ik heb met mijn zus afgesproken op een speciale plek. Als ik daar wandel, weet ik dat ik droom. Ik heb op haar advies de honden (de herdershonden uit ons ouderlijk huis, ze zijn inmiddels overleden) meegenomen, mijn zus zei dat het heel leuk is om ze mee te nemen in een droom. Op de afgesproken plek is ze niet, maar ik weet ook dat ik eigenlijk te laat ben. We hadden tussen 00:00 en 01:00 afgesproken, toen ik mijn droom klaarzette, was het 01:00 geweest. Ik ben even op het bankje gaan zitten, lekker in het herfstzonnetje, in de hoop dat mijn zus ook te laat is. De honden komen een stok brengen die ik een paar keer gooi. Uiteindelijk sta ik op en besluit vast verder te gaan met wat we hadden afgesproken: de bomen verven en daarna een bladerhoop maken waar we dan in kunnen springen. Ik maak een boom paars en een boom groen en begin dan met schudden aan de bomen, zodat de blaadjes zullen vallen. De bladerhoop in de geul is gauw gemaakt. Het ziet er heel mooi uit met allemaal verschillende kleuren. Maar alleen er in springen is niet zo leuk en mijn zus is er nog steeds niet. De honden worden ongeduldig, ze lopen voor mijn voeten en lopen steeds een beetje verder het pad op. Ik ga verder de honden uitlaten, het is tenslotte prachtig weer.

jammer zus, dat ik je niet getroffen hebt, maar we kunnen gewoon weer afspreken vanavond. Doen we een nieuwe poging. Neem ik Wolga en Tasja ook weer mee.

back to top
twin
LD4all lid
LD4all lid
twin heeft een LD4all Quest gehaald!
Laatst gezien: 9-11-2017
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 02 Nov, 2017  Reageer met quote

Ik kom eraan run...

En van harte gefeliciteerd met je vleugels. cheer party3 hurray

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 1

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.