Iemand bezoeken in een droom
Ga naar Pagina Vorige  1, 2  :| |:
LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

#16:  Auteur: Dryalantha BerichtGeplaatst: Za 19 Mei, 2012
    ----
Ik heb al enkele keren een gedeelde droom gehad, met verschillende personen die een provincie, of zelfs een land, verder woonden. Het is heel moeilijk, maar wel mogelijk dus!

Edit: en we hadden niet gepraat over witte dieren de dagen voordien en ook niet welke kleur onze slaapkleding heeft. wink

#17:  Auteur: Brainmaster9 BerichtGeplaatst: Di 22 Mei, 2012
    ----
Gedeelde dromen zijn echt een vreemd verschijnsel. Ik heb er weleens een gehad met m'n tweelingbroer. Ze zeggen ook dat tweelingen een soort telepathie hebben.
Dat merk ik ook soms best wel.

#18:  Auteur: Kyata BerichtGeplaatst: Wo 23 Mei, 2012
    ----
Ik voel me net Sheldon. tounge1

#19:  Auteur: Dryalantha BerichtGeplaatst: Do 24 Mei, 2012
    ----
Sheldon heeft dan ook nog nooit gedeelde dromen gehad, misschien door zijn wetenschappelijke geest die er niet voor open staat het uit te proberen?

#20:  Auteur: optimize BerichtGeplaatst: Do 31 Mei, 2012
    ----
Brainmaster9 schreef:
Gedeelde dromen zijn echt een vreemd verschijnsel. Ik heb er weleens een gehad met m'n tweelingbroer. Ze zeggen ook dat tweelingen een soort telepathie hebben.
Dat merk ik ook soms best wel.

Tweelingen schijnen inderdaad een hele sterke spirituele band te hebben.

OT: Ik denk wel dat het mogelijk is. Maar om het te forceren is extreem moeilijk denk ik.

#21:  Auteur: Dryalantha BerichtGeplaatst: Vr 01 Jun, 2012
    ----
Forceren lukt inderdaad niet.. in de paar ervaringen dat ik had, waren het spontane dromen, zo eerder van ''Ik heb vannacht van je gedroomd'' -- ''he, ik ook van jou!'' maar wanneer we trainen, lukt het helemaal niet. smile

#22:  Auteur: Dreamboy BerichtGeplaatst: Za 02 Jun, 2012
    ----
ik denk neit dat dat gaat maar je kan altijd een proberen. cry

#23:  Auteur: Dreamboy BerichtGeplaatst: Za 02 Jun, 2012
    ----
Dryalantha schreef:
Ik heb al enkele keren een gedeelde droom gehad, met verschillende personen die een provincie, of zelfs een land, verder woonden. Het is heel moeilijk, maar wel mogelijk dus!

Edit: en we hadden niet gepraat over witte dieren de dagen voordien en ook niet welke kleur onze slaapkleding heeft. wink

echt?!
hoe deed je dat? whatsthat

#24:  Auteur: Dreamboy BerichtGeplaatst: Za 02 Jun, 2012
    ----
Kyata schreef:

Sheldon?=+ eh

#25:  Auteur: Silox` BerichtGeplaatst: Za 02 Jun, 2012
    ----
Dreamboy schreef:
Kyata schreef:

Sheldon?=+ eh

Hoofdpersonage van The Big Ban Theory. Daarin is hij een Theoretical Phycicist die alles uiterst wetenschappelijk, nauwkeurig en vooral letterlijk gaat opnemen.

#26:  Auteur: Dryalantha BerichtGeplaatst: Za 02 Jun, 2012
    ----
Dreamboy schreef:
Dryalantha schreef:

echt?!
hoe deed je dat? whatsthat

Geen idee, zoals ik al zei, gebeurde het spontaan. Ik heb (en had) met die mensen wel een goede band en dan gaat het veel makkelijker. Met mijn zus heb ik -soms- een goeie band maar 1 keer hebben we ook dezelfde nacht gedroomd dat ik met een konijntje naar huis kwam terwijl mijn zus absoluut niet bezig is met droomwerk.

#27:  Auteur: DreamsV BerichtGeplaatst: Zo 31 Aug, 2014
    ----
Dryalantha schreef:

oke, vreemd. maar het kan dus..

LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

Ga naar Pagina Vorige  1, 2  :| |:
Pagina 2 van 2
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com