View new posts
LD4all » Helpdesk

#1: View new posts Auteur: Silox` BerichtGeplaatst: Za 08 Mei, 2010
    ----
Hey,

Ik merk dat de "view new posts" niet werkt zoals hij hoort te werken. Ik weet niet goed wat er aan scheelt, maar het lijkt alsof hij de teller niet terug op 0 zet als ik de topics gelezen heb.

Ik zie bv. 's ochtends staan: "View new posts (3)". Ik lees ze en ga van het forum. Een uurtje later kom ik terug en ik ik dat weer staan: "View new posts (3)". Ik klik erop en ik krijg de melding dat er niets nieuws is. Als ik dan een uur later weer terug kom en ondertussen heeft nog iemand iets gepost komt er: "View new posts (4)". Ik klik erop en zie die ene post staan die die persoon gemaakt heeft.

Kan dit iets te maken hebben met de forumserver of de tijd waarop hij ingesteld staat? Of ben ik de enige die hier last van heb? (Met last bedoel ik; die dit probleem heeft, niet als het iemand anders irriteert tounge1)

Silox.

#2:  Auteur: doublet BerichtGeplaatst: Za 08 Mei, 2010
    ----
Ik heb het ook. Ik denk dat het wel weer juist staat als ik me afmeld en weer aanmeld...

#3:  Auteur: Dryalantha BerichtGeplaatst: Za 08 Mei, 2010
    ----
Van mij staat er bijvoorbeeld ''view new posts (3)'' en blijken al de ongelezen berichten van de voorbije weken er te staan (en dat zijn er wel meer dan 3 )... of ik me nu voordien heb afgemeld of niet. Mij stoort het allesinds niet, zo weet ik welke berichten ik nog niet gelezen heb. wink

#4:  Auteur: Silox` BerichtGeplaatst: Za 08 Mei, 2010
    ----
Ja, daarvoor gebruik ik het ook... Normaal werkt het als: berichten die mensen gepost hebben sinds je laatste bezoek, maar hier blijkt het fout te lopen...

Het probleem is dat ik nogal veel fora bezoek en ik via dat knopje altijd rap kan zien als ik nog wat moet lezen of niet...

#5:  Auteur: Emily BerichtGeplaatst: Za 08 Mei, 2010
    ----
By my staat de view new posts altijd ergens tussen de 3 en de 20, terwijl er maar 1 of 2 topics zijn met nieuwe replies. xD

#6:  Auteur: Kyata BerichtGeplaatst: Za 08 Mei, 2010
    ----
Ik heb hetzelfde probleem. Maar het is meestal de volgende dag of wanneer ik de computer weer opstart weg. Ow hee, ik zie dat ik wat posts gemist heb??
Ik vind het in ieder geval verwarrend.

LD4all » Helpdesk

Pagina 1 van 1
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com