lucide droom na 30 jaar
LD4all » Lucide Avonturen

#1: lucide droom na 30 jaar Auteur: Vinny BerichtGeplaatst: Ma 12 Mei, 2014
    ----
Hallo,
Had vannacht lucide droom , vloog door de ruimte , doorheen muren, bewoog me onzichtbaar tussen de mensen , wil dit delen gezien zolang geleden, was er ineens , ik mediteer wel vrijwel iedere keer voor slapen gaan, mogelijks iets mee te maken, was ongelooflijk als superman zag ik ook de aarde en BelgiŽ zoals je de aarde ziet op google earth en suisde dan naar beneden...
grtz
Vinny

#2:  Auteur: Zoef BerichtGeplaatst: Ma 12 Mei, 2014
    ----
Welkom Vinny,

Je heb er van genoten zo te lezen, veel special effects.
En ja, totale ontspanning werkt bij mij ook goed om lucide dromen op te wekken.
Stress werkt averechts.

#3: mediteren Auteur: Majah BerichtGeplaatst: Di 13 Mei, 2014
    ----
Wat een mooi avontuur!!
Dus je had 30 jaar geleden al eens een LD gehad en nu ineens weer?
Ik heb wel eens ergens gelezen dat LD als 'bijwerking' van meditatie kunnen optreden. Het lijkt me wel een goede stimulans om door te gaan met mediteren. (Ikzelf mediteer af en toe, maar het lukt nog niet om er een gewoonte van te maken.)

#4:  Auteur: DreamsV BerichtGeplaatst: Di 05 Aug, 2014
    ----
wat een leuk avontuur! en ontspanning helpt

#5:  Auteur: Phantasma Deluxe BerichtGeplaatst: Za 04 Okt, 2014
    ----
Ik sluit me volledig aan bij Zoef. Ik denk dat ik de laatste weken te sterk gefocust was op het lucide dromen. Vannacht ook; ik kwam wakker om 3 uur. Raakte niet in slaap, deed mijn best voor WILD lukte niet, dan dacht ik ik laat het gaan, heb mijn beste lucide droom in lange tijd gehad deze nacht.

#6:  Auteur: Phantasma Deluxe BerichtGeplaatst: Za 04 Okt, 2014
    ----
Ik sluit me volledig aan bij Zoef. Ik denk dat ik de laatste weken te sterk gefocust was op het lucide dromen. Vannacht ook; ik kwam wakker om 3 uur. Raakte niet in slaap, deed mijn best voor WILD lukte niet, dan dacht ik ik laat het gaan, heb mijn beste lucide droom in lange tijd gehad deze nacht.

#7: zoef Auteur: Phantasma Deluxe BerichtGeplaatst: Za 04 Okt, 2014
    ----

#8:  Auteur: Majah BerichtGeplaatst: Za 04 Okt, 2014
    ----
Phantasma Deluxe schreef:

Te sterk gefocust op het lucide dromen...
uhh Heb ik misschien ook last van
Want ik heb er nu aan geproefd en het smaakt naar meer! Maar er komt al weken niets meer cry

LD4all » Lucide Avonturen

Pagina 1 van 1
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com