slapen
LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

#1: slapen Auteur: DreamsV BerichtGeplaatst: Di 30 Sep, 2014
    ----
er stond ergens dat je als je droomt je je lichaam verlaat en je gaat dan naar de astrale wereld. als je wakker word ben je weer in je lichaam teruggereisd. dit stond op internet. is dit waar?

#2:  Auteur: DreamsV BerichtGeplaatst: Di 30 Sep, 2014
    ----
niemand die het weet, of gewoon wilt zeggen wat je denkt?

#3:  Auteur: Luigi (jelle) BerichtGeplaatst: Di 30 Sep, 2014
    ----
Dat heb ik ook gelezen. Ik geloof niet dat het echt zo is.

#4:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Di 30 Sep, 2014
    ----
Ja dat heet OBE. Dat is uittreden.
Sommige mensen krijgen zo'n ervaring tijdens een ongeluk en sommige mensen zien hun zelf in bed liggen. Zelf in bed zien liggen kan ook een FA of HI zijn. Sommige mensen geloven dat je echt kan uittreden.
Er zijn inderdaad ook mensen die geloven dat je altijd uittreedt tijdens dromen maar daar geloof ik niet in.

#5:  Auteur: DreamsV BerichtGeplaatst: Di 30 Sep, 2014
    ----
Mario (Stefano) schreef:
Ja dat heet OBE. Dat is uittreden.
Sommige mensen krijgen zo'n ervaring tijdens een ongeluk en sommige mensen zien hun zelf in bed liggen. Zelf in bed zien liggen kan ook een FA of HI zijn. Sommige mensen geloven dat je echt kan uittreden.
Er zijn inderdaad ook mensen die geloven dat je altijd uittreedt tijdens dromen maar daar geloof ik niet in.

ik weet wat een obe Is stefano maar ik bedoel meer het laatste wat je zegt. ik denk dat je daar alleen heengaat als je dood bent

LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

Pagina 1 van 1
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com