Stuiptrekking of Hypnagogische schok?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2  :| |:
LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

#16:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Je was 30 minuten wakker toch?
Heb je toen nog wel je ogen dicht gehad?

#17:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
amper, op knipperen na

#18:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Ik heb wel eens dat als ik moe heb dat het lijkt alsof je allemaal een beetje ruisachtige (niet reusachtig maar ruisachtig smile ) dingen zie in je kamer en als je dan je ogen dicht doet en een verhaal bedenkt kan je dat goed voor je zien en je zelf een beetje mee laten slepen in je fantasie en er een beetje een verhaal van maken zonder dat het een droom wordt.
Heb jij dat ook wel eens en wanneer heb je die zwarte vlek als laatst gezien?

#19:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Behoort dat niet tot Dagdromen?

Laatst gezien toen ik dit topic startte, maar heb wel vaker dat als je snel om je heen kijkt (bijvoorbeeld plotseling naar boven) dat je dan iets ziet wegvagen echt raar

#20:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Je hebt dit topic aangemaakt toen je nog in bed lag vlak na die zwarte vlek?

Ik heb ook wel eens dagdromen. Dan ben ik heel moe en lig ik in bed en dan denk ik Ik ga even mijn telefoon pakken en Jelle een berichtje sturen en dan ben ik dat in gedachten aan het doen en dan denk ik He? Mijn telefoon staat toch nog op de lader? Ik lig in bed ik ben Jelle helemaal geen berichtje aan het sturen en ik heb helemaal geen telefoon in mijn handen.
Of ik lig heel moe in bed en denk in gedachten Even de instellingen van mijn dromenapp veranderen en dan merk ik ineens dat ik dat alleen maar dacht en mijn telefoon nog veilig op de lader staat met de oude vertrouwde instellingen.

Op LD4all is mij verteld dat dit onder dagdromen valt maar ik weet nog steeds niet zeker of het echt goed begrepen is en of het echt onder dagdromen valt.

Heb jij dat ook wel eens?

#21:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
niet in bed maar op me computer :D

Nee niet echt maar wel onder een saaie les van onze `goeie` Biologie docent dan dagdroom ik vaak allerlei dingen.

Wat jij net typte heb ik voor zo ver ik het weet nog nooit meegemaakt. Kan het wel probren.

#22:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Oke dus toen je die vlek zag zat je ook achter je computer?

#23:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
nee, ik zat in mijn bed 30 minuten filmpjes te kijken op youtube.
toen ik uit bed wou zag ik die zwarte vlek.
toen ging ik dit topic aanmaken.

#24:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Als je 30 minuten YouTube filmpjes aan het kijken was denk ik dat het gewoon verbeelding was. Ik denk niet dat je HI kan krijgen als je al 30 minuten YouTube filmpjes aan het bekijken bent dus ik denk dat het gewoon verbeelding is.

#25:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Bedankt

#26:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Graag Gedaan!

LD4all » Er is meer tussen dromen en waken

Ga naar Pagina Vorige  1, 2  :| |:
Pagina 2 van 2
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com