Waarom hebben we FA's?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  :| |:
LD4all » Het stof waar dromen van gemaakt zijn...

#16:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Als je lucide wordt in een FA wordt het ook een LD.

Ik wil al heel lang een keer lucide worden in een FA en dan mijn huis verkennen in die FA en kijken of mijn huis er anders uit ziet dan IRL.
Ik denk er nu bij na dat ik dat bij mijn laatste FA (Zie LD Competitie 1 April) gedaan heb. Ik had de hele tijd FA en SP en ik was daar mee aan het experimenteren en ik probeerde de hele tijd WILD en toen pakte ik in mijn droom/FA mijn telefoon om iets over WILD op te zoeken en toen werd ik wakker (FA) en toen dacht ik Mijn telefoon ligt op mijn beraeu dus ik heb echt mijn telefoon gepakt. Ik riep en vroeg naar mijn moeder of ze mijn telefoon op mijn beraeu had neergelegd maar ik kreeg geen antwoord. Toen wou ik de deur van mijn slaapkamer open doen maar die ging niet open en voelde heel zwaar. Toen werd ik lucide en besefte ik dat ik droomde en toen ging ik door het huis heen en kwam ik in een kamer met een mooi raam en toen werd ik echt wakker.

Het lijkt mij leuk om een keer bij bewustzijn in een FA mijn huis te verkennen. Nu dacht ik er niet helemaal bij na dat ik mijn huis wou verkennen. Het is wel spannend als mijn huis er hetzelfde uit ziet als IRL. Dan kan ik de TV proberen, de telefoon proberen.

Voorheen (ook toen ik LDs kreeg terwijl ik nog niet wist dat wat lucide dromen was) ging ik altijd 112 bellen op telefoons in een LD.

#17:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
force323 schreef:
hide

Is dat de lucide bank? smile

#18:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Mij lijkt dat ook heel leuk. heb je bijvoorbeeld in een keer een hond of een kat of een andere huisdier

Quote:
hide

Quote:
Is dat de lucide bank? smile

Misschien wink

#19:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Dat is idd leuk.
Je kan ook naar buiten gaan in een FA maar is dat niet een beetje gevaarlijk?

#20:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
waarom? het is toch eigenlijk een ND/LD?

#21:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Stel dat de SP niet goed werkt dan ga je misschien echt naar buiten toch?

#22:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
ja maar dan zou dat ook gelden voor een normale LD/ND

#23:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Wat vind je enger FA of HI?

#24:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Ma 06 Apr, 2015
    ----
Ligt eraan of het horror FA is of een Horror HI

#25:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Di 07 Apr, 2015
    ----
Wat vind je enger?
Horror FA of Horror HI?

#26:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Di 07 Apr, 2015
    ----
Horror FA

#27:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Di 07 Apr, 2015
    ----
Horror FA is heel eng omdat het lang duurt en in een droom is dus eigenlijk een nachtmerrie is en je kan in een FA loop komen enzo maar een Horror HI is ook eng omdat dat heel realistisch kan zijn en in je echte slaapkamer is maar een Horror HI is eigenlijk minder eng want dat is maar heel kort en snel weer over.

SP met Horror HI is wel heel eng want dat duurt heel lang is heel realistisch en je kan je niet bewegen maar dan kan je natuurlijk wel je ogen dicht doen en WILD proberen.

Wat vind je enger Horror FA of Horror SP?

#28:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Di 07 Apr, 2015
    ----
Horror FA is heel eng omdat het lang duurt en in een droom is dus eigenlijk een nachtmerrie is en je kan in een FA loop komen enzo maar een Horror HI is ook eng omdat dat heel realistisch kan zijn en in je echte slaapkamer is maar een Horror HI is eigenlijk minder eng want dat is maar heel kort en snel weer over.

SP met Horror HI is wel heel eng want dat duurt heel lang is heel realistisch en je kan je niet bewegen maar dan kan je natuurlijk wel je ogen dicht doen en WILD proberen.

Wat vind je enger Horror FA of Horror SP?

#29:  Auteur: Dromer0971 BerichtGeplaatst: Di 07 Apr, 2015
    ----
Horror SP

Want in horror FA kan je makkelijker lucide worden dan in een SP horror want daar moetje moeite voor doen

#30:  Auteur: Mario (Stefano) BerichtGeplaatst: Di 07 Apr, 2015
    ----
@Force323 En wat vind je leuker een lucide FA of een LD?

@Jelle Wat vind jij enger Horror FA of Horror HI en wat vind je leuker lucide FA of een LD?

LD4all » Het stof waar dromen van gemaakt zijn...

Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  :| |:
Pagina 2 van 10
printed from the LD4all.com lucid dreaming forum. Content copyrighted by the author.
Lucid dreamers unite! visit LD4all.com