EN | NL | FR

LD bloopers

Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Auteur  Bericht 
CoZ
CoZmonaut
LD4all lid
48
Laatst gezien: 3-12-2015
LDs:

LD bloopers
BerichtGeplaatst: Ma 29 Dec, 2003  Reageer met quote

Hé lieden, het is altijd leuk om te lachen om anderen, daarom een topic met blunders die je in een LD hebt begaan. Dus deel je ervaringen en laat ons genieten.

Eerste van mij: Ik wild landen als een vliegtuig, dus op mijn buik. Ik kwam op de weg terecht en had daarmee een mond vol met asfalt. bluh, bluh, spuug, tuf.

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
33
Researchers
Laatst gezien: 30-4-2016
LDs: driemiljard

Mijn blooper was al bij de allereerste LD die ik kreeg!

Ik doomde dat ik in een winkecentrum liep, ik werd lucide, begon te springen en te roepen 'Ik weet dat ik droom! Ik heb eindelijk een LD! Dit is een droom en ik kan alles doen wat ik wil!!' Daarna werd ik aangehouden door 2 agenten en in een gesticht opgesloten door mn wartaal grrr

back to top
EvilKermit
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 17-1-2005
LDs:

gras_is_grappig schreef:

Ik doomde dat ik in een winkecentrum liep, ik werd lucide, begon te springen en te roepen 'Ik weet dat ik droom! Ik heb eindelijk een LD! Dit is een droom en ik kan alles doen wat ik wil!!' Daarna werd ik aangehouden door 2 agenten en in een gesticht opgesloten door mn wartaal grrr

Hahaha lol...

back to top
TaZ
Planeswalker
LD4all lid
Laatst gezien: 16-10-2006
LDs:

EvilKermit schreef:
gras_is_grappig schreef:

Hahaha lol...

inderdaad 8D

Ik probeerde eerst ook op mijn buik te landen, en bleef vervolgens een minuut ofzo liggen omdat ik niks meer wist te doen tounge2. Toen werd ik wakker ^^

Ik gooide in mijn eerste LD een zak drop leeg en probeerde hem weer vol te maken om het aan andere mensen te bewijzen. Het lukte niet. Iets later deed ik een kastdeurtje open en werd ik bedolven door kilo's drop .

back to top
EvilKermit
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

Hehehe grappig.... grin

Ik ga nu ook maar pitten anders komt ie er nooit... smile

back to top
TaZ
Planeswalker
LD4all lid
LDs:

EvilKermit schreef:
Hehehe grappig.... grin

Ik ga nu ook maar pitten anders komt ie er nooit... smile

pit ze

... ik verveel me dus duidelijk, anders zou ik dit niet schrijven.

Dat doet me denken aan een soort LD wat ik wel eens doe: LILD (bestaat die al?) heeft te maken met logica en redeneren. "Ik droom nu niet, want anders was [dit] allang gebeurd". En terwijl je dat denkt probeer je het ook echt te laten gebeuren. Werkt bij mij wel, nog even mee experimenteren...

back to top
TaZ
Planeswalker
LD4all lid
LDs:

TaZ86 schreef:
LILD (bestaat die al?)

ja dus... misschien RILD R voor redeneren

[edit]ok, ik geef toe, ik verveel me grin [/edit]

back to top
T-Pex
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 10-5-2006
LDs:

haha

...... haha colgate

Ik herinner me nog goed dat ik tijdens een LD bedacht dat als ik te hard zou schreeuwen, mijn ouders me in het echt in mijn bed knal hard hoorden schreeuwen. Voor de kenners; ik wilde een kamehameha-blast voor elkaar krijgen ... en daarvoor hoor je deze naam heel hard te roepen. Na deze realisatie heb ik in de rest van de LD de hele tijd gefluisterd ..... :...:

"Beetje jammer"

Greetzzz,
TX

back to top
FloggingMolly
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 22-12-2006
LDs:

Ik zat eens in een LD en keek op de klok.
Tot mijn schrik was het al kwart over 8 en moest ik onmiddelijk mijn bed uit om niet te laat op school te komen.
Ik kneep mijn ogen dicht om wakker te worden en stond al haast naast mijn bed. Toen keek ik op de echte klok en het bleek pas half 2 te zijn. angry

back to top
Water
helder
LD4all lid
33
Researchers

Echt zo superbewust was je dan ook weer niet wink

back to top
FloggingMolly
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 22-12-2006
LDs:

Dat wel, maar ik had ff niet door dat een droomklok niet bepaald de meest betrouwbare klok is uit de wereld der klokken.

back to top
Water
helder
LD4all lid
33
Researchers

BerichtGeplaatst: Di 30 Dec, 2003  Reageer met quote

Nou niet dat het wat uitmaakt. Ik herinner me zojuist dat ik vroeger weleens in een LD de neiging heb om serieus hier een topic te plaatsen van 'Ik zit momenteel in een LD!' ^^
Echt veel logica zit daar ook niet in. smile

back to top
EvilKermit
LD4all lid
LD4all lid
LDs:

gras_is_grappig schreef:
Nou niet dat het wat uitmaakt. Ik herinner me zojuist dat ik vroeger weleens in een LD de neiging heb om serieus hier een topic te plaatsen van 'Ik zit momenteel in een LD!' ^^
Echt veel logica zit daar ook niet in. smile

Hahaha, damnz jullie hebben echt grappige LD's...maar is het nou echt een voorwaarde om op tijd naar bed te gaan om lucide te worden? Is de kans dan groter?

back to top
Dirk
Hoi :)
LD4all lid
34
Researchers
Laatst gezien: 7-7-2018
LDs: nee, dank je

FloggingMolly schreef:
Ik zat eens in een LD en keek op de klok.
Tot mijn schrik was het al kwart over 8 en moest ik onmiddelijk mijn bed uit om niet te laat op school te komen.
Ik kneep mijn ogen dicht om wakker te worden en stond al haast naast mijn bed. Toen keek ik op de echte klok en het bleek pas half 2 te zijn. angry

Mooie!!

Ook bij het uitvoeren van RC's kun je enorm blunderen, van het engels forum (illumination):

One of my first and most amusing failed RCs:

I was in the bath. I thought, "I wonder if I'm dreaming. I'll try to fly into the air and do a somersault." So I hovered up into the air, but I could only do a half somersault. So I thought, "Only a crappy half somersault. I can't be dreaming then."

grin

Ik heb niet echt grote blunders meegemaakt geloof ik. Wel vloog ik een keer frontaal tegen de kruin van een boom aan, en raakte er in verstrikt. Om mijn ogen te beschermen (reflex) deed ik ze dicht, en daardoor werd ik (uiteraard) wakker sadblauw

JJJ

back to top
Mirielle
Your Perfect Enemy
LD4all lid
Laatst gezien: 4-2-2009
LDs:

Ik heb vannacht 2 LD's gehad (zie LD dagboek!) en ook een blooper.

Als RC stak ik mijn hand door een muur, maar halverwege was ik al wel overtuigd dat het een droom was, kromde mijn vingers en trok mijn hand terug. Had ik opeens een stuk muur in mijn hand. tounge2

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

print  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: