EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Jullie vreemdste dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 10Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Auteur  Bericht 
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
26
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

Jullie vreemdste dromen
BerichtGeplaatst: Za 27 Mrt, 2004  Reageer met quote

Hoi!!

Ik ben erg benieuwd naar jullie raarste dromen. ^^

Mijn raarste droom ooit was een droom met ondertiteling... overspannen Ik droomde dat mijn vinger in brand stond en dat ik iemand moest zoeken die het kon blussen. Het was allemaal in een vreemde taal, ik weet niet meer welke. Het was ook ondertiteld in een andere taal, dus veel had ik daar niet aan. Vreemd genoeg kun je jezelf dan wel gewoon begrijpen. Dat is het rare van dromen... Alsof ik in die droom een heel andere taal had geleerd, want ik sprak het gewoon en begreep het ook...

back to top
TaZ
Planeswalker
LD4all lid
Laatst gezien: 16-10-2006
LDs:

:)
BerichtGeplaatst: Zo 28 Mrt, 2004  Reageer met quote

In een WBTB droom van mij zat men te chatten op mijn analoge klok (dus met plastic cijfertjes). Hieruit werd ik lucide grin

back to top
Mirielle
Your Perfect Enemy
LD4all lid
Laatst gezien: 4-2-2009
LDs:

Um... ik denk toch een droom die ik al een aantal keer heb gehad...

Een soort grote (GROOOTE) toren van kubusframes met gekleurd plastic eromheen, iedere kubus heeft een andere kleur. Het is heel donker, het enige wat goed zichtbaar is zijn de kleuren van de kubusframes. Er zit iets of iemand achter me aan, en op gegeven moment wordt er wat (glinsterende ) confetti naar beneden gegooid. Daaruit maak ik op dat mijn achtervolger boven me zit. Ik klim langs de toren, kruip door alle kubusframes heen, maar kom telkens op dezelfde plek uit; de plek war ik de confetti naar beneden heb zien vallen.

Best freaky eek2 klinkt misschien niet freaky maar wacht maar tot je het meemaakt.

back to top
sheonlydreams
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 6-8-2004
LDs:

Ik heb een paar weken geleden gedroomd dat mijn leraar scheikunde in een houten plank veranderde van cola drinken, en weer in een mens van koude water drinken. whatsthat

back to top
Owl
knotwilg
LD4all lid
33
Laatst gezien: 9-11-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 06 Apr, 2004  Reageer met quote

Ik droom alleen maar raar eh

back to top
Johan S
LD4all lid
LD4all lid
40
Researchers
Laatst gezien: 13-2-2013
LDs:

Ik heb jaren geleden eens gedroomd dat ik een planeet was eek2 Er was een soort kosmische strijd aan de gang met andere planeten in het zonnestelsel en ik moest grondig van positie veranderen om m'n hachje te redden. Bizar.

back to top
Meneer onbekend
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 15-5-2006
LDs:

Whehe! Naja, zulke vreemde dromen als jullie vertellen heb ik niet, of ik kan ze op t moment niet herinneren. ^-^*

back to top
tammie
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 9-9-2005
LDs:

hmm pas droomde ik dat ik met een koe aan het tongzoenen was (en het was nog lekker ook!!)

Ook droom ik geregeld dat ik lijken moet verstoppen....een keer heb ik een lijk achter de verwarming gestopt. (???)

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
26
Laatst gezien: 29-12-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Wo 07 Apr, 2004  Reageer met quote

ik moet er niet aan denken om met een koe te zoenen... wink

back to top
Raafje
LD4all lid
LD4all lid
33
Laatst gezien: 29-6-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 12 Apr, 2004  Reageer met quote

dat ik bij de chinees zat en dat aan mijn eten een electrisch snoertje zodat het eten licht gaf. heel erg bizar overspannen maar goed

back to top
Water
helder
LD4all lid
Water heeft een LD4all Quest gehaald!
31
Researchers
Laatst gezien: 29-4-2016
LDs: driemiljard

BerichtGeplaatst: Di 13 Apr, 2004  Reageer met quote

Mirielle schreef:
Um... ik denk toch een droom die ik al een aantal keer heb gehad...

Een soort grote (GROOOTE) toren van kubusframes met gekleurd plastic eromheen, iedere kubus heeft een andere kleur. Het is heel donker, het enige wat goed zichtbaar is zijn de kleuren van de kubusframes. Er zit iets of iemand achter me aan, en op gegeven moment wordt er wat (glinsterende ) confetti naar beneden gegooid. Daaruit maak ik op dat mijn achtervolger boven me zit. Ik klim langs de toren, kruip door alle kubusframes heen, maar kom telkens op dezelfde plek uit; de plek war ik de confetti naar beneden heb zien vallen.

Best freaky eek2 klinkt misschien niet freaky maar wacht maar tot je het meemaakt.

Het zou me niets verbazen als jij de film Cube hebt gezien. ^^

Mij vreemdste droom was een FA. Ik begon dus gewoon aan m'n 'dag' als ik altijd doe. toen ik net klaar was om de deur uit te gaan hoorde ik mn broer gedag zeggen en toen ik omdraaide was hij in een grote wasbeer veranderd die me een hand wilde geven. eek2

back to top
Hagbard
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 14-8-2004
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 01 Jul, 2004  Reageer met quote

Als ik mijn raarste dromen ga vertellen zullen jullie me aanzien voor de meest gestoorde, zieke gek. Dus ik durf ze niet in te typen, gelukkig vergeet ik zulke dromen weer snel.. wink5

Ik kan me wel een andere droom herinneren die eigenlijk ook wel raar is.

Ik zweefde ondersteboven in een zwarte ruimte, demensie-loos zou ik zeggen, want ik kon niet bepalen hoe diep het was.
Op een bepaald moment knalde mijn lichaam uit elkaar in honderden stukjes, elk stukje had de vorm van mijn lichaam, maar was iets kleiner. Ook had elk karikatuur de textuur van de meest uiteenlopende dingen, zoals: sinaasappel-schil, tennisbal, zand, metaal, gras, blad, glas, en ga zo maar door.
Wat ook zo raar was, mijn bewustzijn was gedeeld met al die mini-versies van mezelf. Ik voelde me sterk en gelukkig, zoals we daar tijdloos en demensie-loos rond zweefden. Maar helaas word je toch weer een keer wakker!

back to top
Saartje
Evil Pillowfighter
LD4all lid
34
Laatst gezien: 27-3-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 02 Jul, 2004  Reageer met quote

Water schreef:
Het zou me niets verbazen als jij de film Cube hebt gezien. ^^

Was ook mijn reactie toen ik het las. ^^ lach2 Grappig om al die dromen te lezen. Ik kan me op het moment niks herinneren..hum.. behalve een keer dat ik een shemale was. eek2

back to top
Laatst gezien: 23-1-2005
LDs:

what is een shemale?

mijn raarste droom was een droom die ik vaker vroeger had, ik was in een soort donkere ruimte was waarvan ik de kleur niet helemaal kan herinneren... dan kwam er een heks en dan gebeurde er iets en toen was die weer weg, toen kwam er een draak en die ging toen ook weer weg.. die had ik een paar keer overspannen

back to top
Saartje
Evil Pillowfighter
LD4all lid
34
Laatst gezien: 27-3-2011
LDs:

Baziej schreef:
what is een shemale?

Of ik bedoel een hefemale of hoe zou ik het kunnen noemen. ^^ Wil je eigenlijk niet weten..
Een shemale is een man die zich om heeft laten bouwen tot een vrouw maar nog steeds zijn zaakje heeft. ...

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 1 van 10Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.