EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Jullie vreemdste dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 4 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Auteur  Bericht 
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
22
Laatst gezien: 6-10-2012
LDs:

BerichtGeplaatst: Ma 25 Apr, 2005  Reageer met quote

Ah, nog iemand die teveel computerspelletjes speelt :D

back to top
Dannydeman
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 24-6-2007
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 30 Apr, 2005  Reageer met quote

Lucide droom van afgelopen nacht is nu officieel de raarste droom ooit siiw ...

IK was thuis er waren een hoop mensen, en toen opeens werd ik lucide.. Ik keek goed naar de mensen maar hun monden stonden verkeerd om en dat was in principe best angstaanjagend achteraf..

De LD duurde voor mijn gevoel meer dan een half uur en het was best interresant.. Ik probeerde ook mensen tevoor schijn te toveren en het lukte 8D ... Mensen die ik nog nooit had gezien, hadden veel weg van mensen zoals ze in Harry Potter boeken worden beschreven smile ..

Ik heb nog wat filosofische vragen gesteld aan een wat oud uitziende man met ene lange baard.
kreeg dus weer interresante antwoorden. Dit is een leuke vind ik zelf.
..Vraag: Is er leven na de dood?
..Antwo:Dan zou er geen dood zijn.

En voor de rest leek er een ritueel gaande, al die mafkezen waren aan het dansen en rare talen aan het gebruiken. best creepy.

En zoals altijd werd ik wakker, althans dat dacht ik.. was weer een false awakening die overging in een droom waarvan ik me niets meer herrinner op een paar flitsen na.

back to top
Dave
Terug van weggeweest
LD4all lid
Laatst gezien: 23-8-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Zo 01 Mei, 2005  Reageer met quote

Dannydeman schreef:

Ik heb nog wat filosofische vragen gesteld aan een wat oud uitziende man met ene lange baard.
kreeg dus weer interresante antwoorden. Dit is een leuke vind ik zelf.
..Vraag: Is er leven na de dood?
..Antwo:Dan zou er geen dood zijn.

Dat is inderdaad een leuk antwoord smile

back to top
Maantje
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 17-5-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 06 Mei, 2005  Reageer met quote

Ik had een keer een droom dat er een nieuw ras katten was uitgevonden. Onderwaterkatten.... helemaal de nieuwe trend voor de eigentijdse huisvrouw.... Ik zag een soort van zwembad waar een bank en andere meubels onder water in stonden en daar lagen een paar van die katten te slapen. Vaag dus inderdaad.

back to top
Laatst gezien: 3-1-2006
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 12 Mei, 2005  Reageer met quote

ik droomde dat ik ging bungeejumpen met shooger lee hooper in een zwart wit gestreept bajespakkie whatsthat

back to top
Mirielle
Your Perfect Enemy
LD4all lid
Laatst gezien: 19-8-2008
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2005  Reageer met quote

Ik heb vannacht gedroomd dat ik over een hele lange glijbaan moest lopen met alleen m'n linkerschoen aan en op gegeven moment kreeg ik van een vrouw een kerstboom en de stofzuiger uit de Teletubbies cadeau. whatsthat Precies wat ik altijd al gewild heb.

Toen ik van die glijbaan af was zag ik m'n vriend lopen en hij had ook een kerstboom, alleen was die van hem groter en met lichtjes. <_<

back to top
elite
ELITE
LD4all lid
Laatst gezien: 28-10-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Vr 13 Mei, 2005  Reageer met quote

lach2 lach1 lach2 lach1 lach2 lach1
Ik lig echt dubbel van al jullie bizarre dromen. smile

back to top
~Sandra~ heeft een LD4all Quest gehaald!
23
Chat Mods
Laatst gezien: 12-5-2013
LDs: =maar n cyfer

BerichtGeplaatst: Za 04 Jun, 2005  Reageer met quote

Nadat ik net Horn's laatste droom had gelezen moest ik aan een droom denken die ik ruim een jaar geleden heb gehad. Deze was ook (gedeeltelijk) in New York.

We gingen met de auto naar Amerika. Er was een soort brug waar we over moesten gaan. Ik was samen met mijn mama in de auto, maar toen we dus over die brug gingen (helemaal van Nederland naar Amerika ) begon de brug te vervagen. Een gedeelte van de brug was ineens weg dus vlogen wij verder in de hoop dat we net op het land zouden komen. Dit ging gelukkig net goed. We waren nu op het land en we kwamen een vriendin van mij tegen. Deze vriendin haar vader woonde voortaan in New York want haar ouders waren gescheiden. En om de twee weken ging zij naar NY naar haar vader toe. Een andere vriendin was ook toevallig net in NY. Ik ging met mijn moeder ook nog naar een museum en daar gebeurde nog allemaal rare dingen maar dat weet ik niet echt meer.

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
22
LDs:

BerichtGeplaatst: Za 04 Jun, 2005  Reageer met quote

Ik herinner me nu ook een droom van een tijdje geleden. Ik ging met een vriendin met het vliegtuig naar een of ander ver land, geen idee meer welke. Dat vliegtuig was euhw...niet echt een vliegtuig ^^ . Het was meer één groot platform (zonder dak dus) met duizenden stoelen. Toen we opstegen, waarschuwde mijn vriendin nog dat ik echt mijn gordels om moest doen en even later bleek waarom dat zo belangrijk was. Het 'vliegtuig' begon op hoge snelheid vreselijk te draaien, het leek net of we in een hele heftige achtbaan zaten grin Was op dat moment heel eng!

back to top
Druppel
helder
LD4all lid
Druppel heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Researchers
Laatst gezien: 25-12-2012
LDs: driemiljard

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jun, 2005  Reageer met quote

Ik ben zojuist wakker geworden uit een bizarre droom.

Ik liep over een kermis met een schaap in mijn armen, omdat het dier geschoren moest worden.

Ik kwam toen bij een attractie aan en dat heette "Raak de Struma!". Dat is hetzelfde idee als blikjes omgooien, maar hier stond zo'n persoon met een struma heel ver weg en dan moest je met een balletje zijn struma raken en dan ging er een belletje rinkelen.
Die man was volgens mij ook een bekend politicus, maar ik weet niet meer welke.

M'n broer in de kamer naast me zei ook dat hij me het afgelopen uur een paar keer " ? " heeft horen zeggen in m'n slaap.

... neutral ......

back to top
...Eric...
Dreamcatcher
LD4all lid
23
Laatst gezien: 15-2-2013
LDs: ?

BerichtGeplaatst: Zo 26 Jun, 2005  Reageer met quote

cool, ik ga straks naar de kermis, eens kijken of ik zoon attractie zie smile

back to top
RobG
Nieuw lid
Nieuw lid
Laatst gezien: 18-7-2005
LDs:

BerichtGeplaatst: Di 05 Jul, 2005  Reageer met quote

Mijn vaagste was eigenlijk pas een dag naderhand.

Ik droomde dat ik in een leegstaande fabriek was ( waar ik regelmatig hing met vrienden ) en dat op een gegeven moment de politie binnen kwam dat iedereen er uit moest, en ik ging me verstoppen en ze begonnen op me te schieten, toen werd ik wakker.

Op zich niet zo gek, ken het idee van tv hebben, amerikaanse politie acties ofzow.

Maar toen werd ik de volgende dag weer uitgenodigt om daar te gaan hangen, was die droom ook al weer vergeten, en geloof het of niet maar de politie kwam binnen dat we daar weg moesen, dus ik dacht ineens weer aan die droom en ging me toch maar niet verstoppen.

Een apparte ervaring die me wel 8 uurtjes halt heeft gekost tounge2

back to top
Fadem
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 5-6-2011
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 07 Jul, 2005  Reageer met quote

Ik heb vannacht een stuk of 3 dromen gehad over het einde van het schooljaar... en elke keer werd er gezegd.. dit jaar ging ook weer snel. (Ik kon dingen uit men vorige dromen, en gedeeltelijk uit WL herinneren + wat nep herrineringen over dat schooljaar). Toen ik alweer zo'n droom dreigde te krijgen werd ik lucide, maar kennelijk was het nogsteeds in de HI fase want het eindigde abrupt en ik had nog geen droom lichaam.

back to top
Sonnetje
Red Crystal Dragon
LD4all lid
22
LDs:

Ik droomde een paar dagen geleden dat Water en ik aan het voetballen waren en dat hij op een gegeven moment aan mijn neus begon te trekken. Deze werd langer en toen liet hij een vliegtuig (een kleintje ^^ ) onder mijn neus vliegen neutral Het vloog ondersteboven, want dan ging het sneller :D

back to top
Druppel
helder
LD4all lid
Druppel heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Researchers
Laatst gezien: 25-12-2012
LDs: driemiljard

Toevallig. Op die manier maak ik altijd nieuwe vrienden.

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 4 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.