EN \ NL \ FR
print DeelDeel 

Jullie vreemdste dromen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 8 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Auteur  Bericht 
Kuikie
Dromertje
LD4all lid
38
Laatst gezien: 15-10-2009
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 17 Apr, 2008  Reageer met quote

mensen proberen te bellen en dan nog verkeerd verbonden zijn.

maar m'n pianodromen zijn eigenlijk best wel raar omdat ik in de werkelijkheid al meer dan 6 jaar niet meer gespeeld heb en een amateurtje ben.

in die dromen ben ik net Valentina Lisitsa

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

Een stiekeme wens?

back to top
24
Laatst gezien: 21-9-2012
LDs:

mijn vaagste droom was dat ik boven aan de trap stond en zij kijk ik kan zweven ik sprong van de trap af en het lukte me ook nog. helaas was dit niet zo een prettige ervaring want het duurde egt verschrikkelijk lang voordat ik de vanaf de bovenste verdieping naar de onderste verdieping was gezweeft. ik probeerde me moeder te roepen die in de huiskamer zat maar er kwam geen geluid uit me keel keel. ik was verschrikkelijk bang want ik dagt dat ik nooit meer beneden zou komen. deze droom heb ik drie keer gehad ofzo.

back to top
Kuikie
Dromertje
LD4all lid
38
Laatst gezien: 15-10-2009
LDs:

Ansie schreef:
Een stiekeme wens?

misschien wel.

back to top
Pseudos
schijn bedriegt
LD4all lid
Pseudos heeft een LD4all Quest gehaald!
32
Researchers
Laatst gezien: 10-11-2012
LDs: veel krijgen

dreamthemall schreef:
mijn vaagste droom was dat ik boven aan de trap stond en zij kijk ik kan zweven ik sprong van de trap af en het lukte me ook nog. helaas was dit niet zo een prettige ervaring want het duurde egt verschrikkelijk lang voordat ik de vanaf de bovenste verdieping naar de onderste verdieping was gezweeft. ik probeerde me moeder te roepen die in de huiskamer zat maar er kwam geen geluid uit me keel keel. ik was verschrikkelijk bang want ik dagt dat ik nooit meer beneden zou komen. deze droom heb ik drie keer gehad ofzo.

Holy shit.... Dat heb ik precies hetzelfde gedroomd. Die droom was voor mij vroeger wederkerend. En onderaan de trap kwam ik na het slow motion vallen altijd keihard neer!

back to top
Ansie
Stockholm
Moderator
Ansie heeft een LD4all Quest gehaald!
27
Chat Mods
Laatst gezien: 17-8-2017
LDs:

Ik droomde altijd dat ik van de trap viel maar dat ik me nog net ergens aan vast kon grijpen. Heel eng. Ik hing daar dan namelijk zonder dat ik weg kon! Maar een keer heb ik in een LD een eind gemaakt aan de situatie ^^

back to top
24
LDs:

Pseudos schreef:
dreamthemall schreef:

Holy shit.... Dat heb ik precies hetzelfde gedroomd. Die droom was voor mij vroeger wederkerend. En onderaan de trap kwam ik na het slow motion vallen
altijd keihard neer!
ja bij mij ook wederkerend maar ik kreeg hem aleen maar als ik bij me oma was. gek dat we allebij dezelfde droom hadden eek2

ps. ik heb ook wel eens dat ik een trap op ga die steeds langer word als ik hem beklim zodat er nooit een eind aan komt

Laatst aangepast door dreamthemall op Do 17 Apr, 2008, in toaal 2 keer bewerkt
back to top
24
LDs:

ik heb ook een keer gedroomd dat ik niet droomde maar ik weet zeker dat ik dat wel deed. ik zag toen egt allen maar zwart voor me en omdat ik egt ook maar 1 kleur zag zag ik dat aleen maar en dus ook oneindig. omdat oneindig dus groot maar ook klein kan zijn zag ik het zwart voor me groot en klein te gelijk. ook werd het zoms groot en later weer klein maar toch even groot. dit klinkt egt heel vaag en het is ook bijna niet uit te leggen maar het was wel vreeselijk eng omdat het groot en klein tegelijk was. ook kreeg ik een eng en vrij onbeschrijvelijk gevoel in me vingers.

back to top
Pseudos
schijn bedriegt
LD4all lid
32
Researchers

BerichtGeplaatst: Vr 18 Apr, 2008  Reageer met quote

dreamthemall schreef:
ik heb ook een keer gedroomd dat ik niet droomde maar ik weet zeker dat ik dat wel deed. ik zag toen egt allen maar zwart voor me en omdat ik egt ook maar 1 kleur zag zag ik dat aleen maar en dus ook oneindig. omdat oneindig dus groot maar ook klein kan zijn zag ik het zwart voor me groot en klein te gelijk. ook werd het zoms groot en later weer klein maar toch even groot. dit klinkt egt heel vaag en het is ook bijna niet uit te leggen maar het was wel vreeselijk eng omdat het groot en klein tegelijk was. ook kreeg ik een eng en vrij onbeschrijvelijk gevoel in me vingers.

Ook dat klinkt weer heeeel herkenbaar. Een echte gevoelsdroom, waarbij het groot en klein zich steeds afwisseld. Bij mij was het in een soort arena/stadion. En na al het klein en groot kwam dan het grootste. Een enorme beker (prijs) die keihard op me af kwam. Badend in het zweet werd ik wakker. En mijn ouders vroegen naar mijn droom, maar ik kon het niet beschrijven.

back to top
omnivarious
lucid-thinker
LD4all lid
27
Laatst gezien: 17-2-2011
LDs: veel

:O

ik heb vroeger ook heel vaak gedroomd dat ik salto's van de trap af deed :O
en ik vond die dromen vreselijk want ik heb hoogtevrees...

back to top
24
LDs:

Pseudos schreef:
dreamthemall schreef:

Ook dat klinkt weer heeeel herkenbaar. Een echte gevoelsdroom, waarbij het groot en klein zich steeds afwisseld. Bij mij was het in een soort arena/stadion. En na al het klein en groot kwam dan het grootste. Een enorme beker (prijs) die keihard op me af kwam. Badend in het zweet werd ik wakker. En mijn ouders vroegen naar mijn droom, maar ik kon het niet beschrijven.
ja ik had ook dat ik het haast niet kon ontschrijven. ik heb trouwens wel meer nachtmerries gehad waarbij het egt alleen maar het gevoel was dat je bang maakte en dat als je er achteraf overna dacht het helemaal niet eng was. dromen zijn toch maar raare dingen wink

back to top
Pseudos
schijn bedriegt
LD4all lid
32
Researchers

BerichtGeplaatst: Ma 05 Mei, 2008  Reageer met quote

Ik had ooit dat gevoel uit mn droom IRL meegemaakt. Maar echt stom dat ik vergeten ben wat dat was... sadblauw

back to top
24
LDs:

Pseudos schreef:
Ik had ooit dat gevoel uit mn droom IRL meegemaakt. Maar echt stom dat ik vergeten ben wat dat was... sadblauw

ja ik ook ik was toen 11 ofzo en me moeder kwam me weltrusten zeggen. op een een of andere manier werd ik daar heel bang van terwijl ze dit elke avond deed. me zusje was toen ze 4 jaar was ook als de dood voor de zon wat eigelijk nergens op sloeg.

back to top
Ambsi
LD4all lid
LD4all lid
Laatst gezien: 1-2-2015
LDs:

Voor de zon..?
o__o
Mijn neefje durft niet naar de wc te gaan.

back to top
24
LDs:

BerichtGeplaatst: Do 08 Mei, 2008  Reageer met quote

Ambsi schreef:
Voor de zon..?
o__o
Mijn neefje durft niet naar de wc te gaan.

jaa voor de zon omdat de zon geen oren had
ik durfde vroeger ook niet naar de wc ik dach toen altijd dat als ik door trok er een lange arm uit de wc kwam die me de het riool doorsleurde

back to top
Berichten van afgelopen:
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Pagina 8 van 10Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

print   DeelDeel 

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar:  

LD4all ~ spreading the art and knowledge of lucid dreaming online since 1996 ~
created and copyright by pasQuale. All rights reserved.