|
Auteur |
Bericht |
 |
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
| krassen |
Geplaatst: Ma 31 Mei, 2004 |
|
|
Meteen nog een vraag over iets waar ik net ineens weer aan dacht.
Het is iets wat 2 vriendinnen van me meegemaakt hebben, ze kende elkaar toen niet.
Ze vertelde allebij ongeveer het zelfde verhaal,
Ze droomde over een eng dier, de ene over een gevaarlijke kat de andere meer over een soort monster. Het ding viel hun aan in hun slaap en ze voelde pijn en angst. De volgende ochtend werden ze wakker en hadden ze beide krassen op hun gezicht, precies waar het ding hun in hun slaap raakte. Het waren geen krassen van hun eigen nagels dat hadden ze de volgende dag goed bekeken.
Ik weet niet of dit meer met geesten te maken heeft ofzo, of dat ze zichzelf misschien toch in hun slaap pijn hebben gedaan, maar ik vind het een angstig verhaal en hoop dat iemand hier weleens van gehoord heeft.
thnx
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs: pffftt...
|
|
|
|
Wat mij het meest logische lijkt is dat ze zich ergens aan hebben verwond tijdens hun slaap en daardoor er over droomde.
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
42 |
LDs:
|
|
|
|
Lijkt mij ook de meest logische verklaring, ik zelf heb ook wel in dromen tegen muren geramd en dan de volgende ochtend met schrammen op je handen wakker worden.
TIP: Neem fluwelen behang en rubberen randen rond het bed
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
|
|
|
Ik zou niet angstig worden van deze verhalen hoor Laura,...
Repressions verklaring lijkt ook mij de meest logische!!!
Veel liefs, kim
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
LDs:
|
| Re: krassen |
Geplaatst: Wo 16 Jun, 2004 |
|
|
| gewoon_laura schreef: |
Meteen nog een vraag over iets waar ik net ineens weer aan dacht.
Het is iets wat 2 vriendinnen van me meegemaakt hebben, ze kende elkaar toen niet.
Ze vertelde allebij ongeveer het zelfde verhaal,
Ze droomde over een eng dier, de ene over een gevaarlijke kat de andere meer over een soort monster. Het ding viel hun aan in hun slaap en ze voelde pijn en angst. De volgende ochtend werden ze wakker en hadden ze beide krassen op hun gezicht, precies waar het ding hun in hun slaap raakte. Het waren geen krassen van hun eigen nagels dat hadden ze de volgende dag goed bekeken.
Ik weet niet of dit meer met geesten te maken heeft ofzo, of dat ze zichzelf misschien toch in hun slaap pijn hebben gedaan, maar ik vind het een angstig verhaal en hoop dat iemand hier weleens van gehoord heeft.
thnx |
Rijke fantasie die vriendinnen van je...
|
|
|
|  |
| |
| | | |
|
|
|
|
|
23 |
LDs:
|
|
Geplaatst: Wo 16 Jun, 2004 |
|
|
hmm ja dat zijn echte puber verhalen ik ken ze wel..*niet om ze af te kraken ofzo* maar alles word 3x erger gemaakt en met zulke dingen die toevallig gebeuren en dan heb je een leuk verhaal.
Ik bespreek zulke dingen ook wel eens...nja, vrienden hebben het er wel eens over, en die gaan er serieus op in van: jaaa, geesten dit en dat. tis gewoon beetje sensatie wat ze ervan maken.
Onderhand zeg ik meestal nuchter dat het iets anders was...geesten kunnen namelijk niks stoffelijks pakken/krabben
maar ik heb ook zo'n tijd gehad dat geesten het grote gespreksonderwerp was en dat we het allemaal heel spannend vonden allemaal
|
|
|
|  |
| |
| | | |
 | |
| |